یکتا ناصر | ثروت یکتا ناصر | ماشین میلیاردی یکتا ناصر

تولد لاکچری یکتا ناصر برای شوهرش در رستوران اعیونی | کولاک یکتا ناصر در جشن شوهرش

تولد لاکچری یکتا ناصر برای شوهرش در رستوران اعیونی | کولاک یکتا ناصر در جشن شوهرش
کدخبر : 37426

ویدیوی دیده نشده از جشن تولد یکتا ناصر خبرساز شد .

یکتا ناصر بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . یکتا ناصر چند سال پیش با همسرش منوچهر هادی ازدواج کرد او از این ازدواج یک دختر به نام سوفیا دارد . یکتا ناصر در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . یکتا ناصر در فیلم های شوهرش نیز حضور داشته است . در ادامه ویدیوی دیده نشده از یکتا ناصر با همسرش در تولد منوچهر هادی را می بینید . این تولد در یکی از رستوارن های لاکچری تهران برگزار شده است . 

زندگینامه یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر  و همسرش

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

حامد بهداد و یکتا ناصر

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر

ازدواج

یکتا ناصر در اسفند 1394 وقتی 37 ساله بود با منوچهر هادی 41 ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال 1390 شروع شد

ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد

خجالتی بودن

اینکه مردم در خیابان تو را می بینند و به تو محبت می کنند، حس لذت بخشی است البته من یک مشکل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است.

آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می کنند باید چه کار کنم، باید من به آنها سلام کنم یا آنها به من … (خنده)

 

زود رنج شدم

فکر می کنم حرفه آدم به خصوص بازیگری می تواند روی نحوه زندگی و شخصیت او تاثیر بگذارد. این شغل خواه ناخواه آدم را حساس‌ تر و نکته‌ سنج‌ تر می کند.

فکر می کنم این زودرنجی را هم از شغلم وام گرفته‌ ام

یکتا ناصر

مطالعه بازیگری

بعد از اینکه کار بازیگری را شروع کردم سراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربین رفتم

سپس بطوری حرفه ای شروع کردم به فیلم دیدن و از تجربیات اطرافیانم استفاده کردم

یکتا ناصر

از پرسپولیس تا دوست

اسمش را مادرش برگزیده و طرفدار پرسپولیس است

در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می رسد اما بسیار مهربان می باشد، از آرام جعفری بعنوان یکی از دوستان صمیمی اش نام می برد محسن چاوشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده های مورد علاقه اش می باشند

یکتا ناصر

مصاحبه با یکتا ناصر

یکتا ناصر آدم مغروری است ؟

ناصر:اولین کسی نیستید که این موضوع را به من می گویید ، متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

یکتا ناصر

اهل درس و مدرسه بودید؟

 بله ، راستش از اول کتاب خواندن و مطالعه را خیلی دوست داشتم .

 

به یاد دارید که دبستان ، دبیرستان کجا تحصیل کردید؟ 

ابتدایی در مدرسه سیمه در خیابان بهار شمالی ، راهنمایی در مدرسه هفتم تیر واقع در میدان هفت تیر و دبیرستان نیز در مدرسه ایران در خیابان قلهک .

 

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

 

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

 

عکسی از منوچهر هادی و دخترش سوفیا

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

 

ورود منوچهر هادی به دنیای هنر

منوچهر هادی حضور در دنیای هنر را از مقاطع پایین آغاز کرد و به تدریج پله های ترقی را طی کرد.

این کارگردان جوان در ابتدای فعالیتش در گروه تدارکات مشغول به کار شد و در سالهای بعد به عنوان مدیر تدارکات و جانشین تولید و مدیر تولید فعالیت کرد و در چند نقش مقابل دوربین رفت اما به نظر خودش بازیگری نیاز به تخصص داشت و او تخصصی در این زمینه نداشت.

منوچهر هادی بعد از دستیاری کارگردانی به دنیای کارگردانی علاقه مند شد و فیلم تلاطم اولین تجربه کارگردانی او در سال 85 است.

 

فیلم شناسی یکتا ناصر

 سینما  

آینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

قند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

 

مجموعه تلویزیونی

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (1382)

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

 

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

 

شبکه خانگی

عاشقانه  منوچهر هادی 

ابله کمال تبریزی

 

 یکتا ناصر که فعالیتش در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرد، این شبها در سریال طنز جاده قدیم شاهد بازی متفاوت او میباشیم. در ادامه گفتگوی یکتا ناصر را میخوانید.

بازیگر مجموعه تلویزیونی جاده قدیم درباره این سریال گفت:من و همه بازیگران در این مجموعه طنز متفاوتی را تجربه کردیم و فکر می کنم هنگام پخش این مجموعه بینندگان هم تایید کنند که این سریال حاوی طنزی متفاوت از سایر سریال هاست.

او ادامه داد:داستان این سریال موضوع مهاجرت از نقاط مختلف کشور به پایتخت را روایت می کند که کوچ یک تازه عروس و دامادی به نام نعمت و زینت، یکی از لایه های پنهان این پدیده اجتماعی و مشکلات پیرامون آن را به تصویر کشیده است، بدون اینکه آنها از شرایط اجتماعی و رسم و رسوم زندگی شهری اطلاعی داشته باشند. همین تفاوت عدم آگاهی از آداب زندگی شهری، اتفاقاتی طنز را در سریال "جاده قدیم" رقم می زند که برای بینندگان حتما جالب خواهد بود.

 

تقدیر منوچهر هادی از هومن سیدی برای عاشقانه

سریال عاشقانه با بازی هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار ساخته منوچهر هادی کارگردان خوش اخلاق کشورمان است . روزهای تصویربرداری سریال عاشقانه به پایان رسیده است و این سریال درحال پخش از شبکه نمایش خانگی است . عاشقانه سریال پرمخاطبی است که بازیگران موفقی در آن به ایفای نقش پرداخته و کارگردان خوبی دارد. مهدی گلستانه تهیه کنندگی سریال عاشقانه را برعهده دارد.

منوچهر هادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

 هومن سیدی در کنار منوچهر هادی

ممنون از زحماتت هومن عزیز و ممنون که در کنار دیگر بازیگران درجه یک همراهم بودی و خوش درخشیدی. قطعا هنر احیای نقش پیمان حاصل سالها تجربه توست که در عاشقانه با تلاش موثر تو وهمه عوامل به ثمر نشست. منتظر هنرنمایی هومن عزیز تا انتهای قسمت هفدهم به همراه دیگر بازیگران که به شخصه ممنون تک تکشون هستم باشین.

بازیگران سریال عاشقانه منوچهر هادی :محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان، هومن سیدی، سارا رسول زاده، مهناز افشار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه