هالک ایرانی | ازدواج هالک ایرانی | همسر هالک ایرانی

اتفاق ناگوار برای هالک ایرانی | هالک ایرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

اتفاق ناگوار برای هالک ایرانی | هالک ایرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت
کدخبر : 37434

ویدیوی زجر آور از هالک ایرانی خبرساز شد .

هالک ایرانی مشهور ترین فردی است در اینستاگرام که با حواشی مختلف فالوور های بسیاری جمع کرده است . هالک ایرانی چندین بار با نمایش های غیر واقعی خودش را مضحکه کرده است . هالک ایرانی به تازگی ویدیویی از بدن کبودش منتشر کرده است . در ادامه ویدیوی دیده نشده از هالک ایرانی را می بینید . 

پانزده روز قبل بود که سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی پس از رجزخوانی‌های فراوان در فضای مجازی در برابر حریف قزاقستانی اش جومانوف آلمات باخیتوویچ قرار گرفت و به شکلی تحقیر آمیز شکست خورد. پس از آن او در یک برنامه زنده اینستاگرامی به عذرخواهی از مردم پرداخت و گفت که عنوان هالک ایرانی را از صفحه خود بر می‌دارد. اما او حالا گفته که تمرینات اش را دوباره از سر گرفته است.

صفحه سجاد غریبی در یک یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد که او برای مدتی از دنیای مجازی خداحافظی کرده و به دور از حاشیه در حال تمرین زیر نظر مربی خود است. اما نگفته که در چه حوزه‌ای مشغول تمرین است.

به نظر می‌رسد سجاد غریبی ورزشکار اینستاگرامی ایرانی در بازگشت به کشور با برخورد و توبیخ از سوی مسئولان مربوطه مواجه بشود.

در هفته گذشته به ناگاه ویدئو‌هایی از مبارزه سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیار وسیعی داشت؛ غریبی در یک مبارزه بوکس با حریفی نه‌چندان نام آشنای قزاق در حال کتک خوردن از او است و مبارزه‌ای بسیار ضعیف و تحقیرآمیز را از خود به‌نمایش می‌گذارد که این مسئله در هفته گذشته بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و البته در خارج از ایران نیز در اغلب رسانه وایرال و موجب ریشخند این ورزشکار ایرانی شد.

بعد از این مبارزه بود که تعداد زیادی از اهالی ورزش به خصوص آن‌هایی که دستی در رشته‌هایی مثل بوکس و ورز‌ش‌های رزمی دارند، به انتقاد از غریبی پرداخته و از او بابت کاری که باعث زیر سوال رفتن وجهه ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی شده، انتقاد کرده‌اند.

غریبی در لایو اینستاگرامی به اتفاق فردی که خود را مربی او معرفی کرد، به ابراز پشیمانی از تصمیمات عجیب خود پرداخته و از مردم ایران عذرخواهی کرد.

با ادامه این اظهارنظر‌ها و انتقاد‌های شدید، گفته می‌شود با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات، خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.

البته فعالیت‌های ورزشی غریبی زیر نظر نهاد خاصی نبوده و وی به‌صورت شخصی و صرفا در جهت برنامه‌هایی که با توجه به شهرت وی در اینستاگرام مورد توجه قرار می‌گرفت؛ پیش رفته است.

 

مصاحبه اختصاصی با هالک ایرانی

پاورلیفتینگ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دادم ولی از ناحیه پا آسیب دیدم و دکتر گفت یا ورزش را برای همیشه باید کنار بگذاری یا رکوردهایت را خیلی آهسته افزایش بدهی. من هم ورزش را نمی‌توانم کنار بگذارم برای همین فشار تمریناتم را کم کردم ولی زمانی که متوجه شدم مردان آهنین فعلا پخش تلویزیونی ندارد انگیزه‌ام کم شد.

هالک ایرانی

در رشته بوکس هم فعال هستی؟

بله؛ وزنم خیلی زیاد شده بود دکتر تشخیص داد اگر با همین روال پیش برود مشکلات کبد برایم پیش خواهد آمد، برای همین با توجه به علاقه‌ای که به بوکس داشتم این رشته را انتخاب کردم و حالا به صورت آماتور و حرفه‌ای این رشته را دنبال کردم.

 

کاهش وزن هم داشتی؟

زمانی که شروع کردم 183کیلو بودم که با ورزش 25کیلو از وزنم را کم کردم.

 

وزنت چقدر است؟

در حال حاضر 155کیلوگرم هستم، قدم هم 184سانتی‌متر است.

 

 این اندامی که داری تاثیر ورزش است یا ژنتیک بیشتر علت آن بوده است؟

از 15سالگی رشد عضلانی داشتم. 85درصد ژنتیک تاثیرگذار بوده. جالب است بگویم تا به ‌حال از هیچ استروئید و مکملی استفاده نکردم و فقط ورزش و تغذیه صحیح داشتم.

 

چند وعده در روز غذا می‌خوری؟

اگر در شرایط آماده‌سازی برای مسابقه نباشم 5 تا 7وعده و اگر خود را برای مسابقات آماده کنم 7 تا 11وعده غذا می‌خورم.

هالک ایرانی

این وعده‌های غذایی سنگین هستند؟

معمولا پنج پرس برنج و سیب زمینی آبپز و سفیده تخم مرغ را در برنامه غذایی‌ام دارم.

شهرت چطور است؟ به هر حال  در حال حاضر یکی از معروف‌ترین‌ها در فضای مجازی هستی.

شهرت من یک شبه نبود و در چند دوره زمانی مختلف اتفاق افتاد. فاز اول که بسیار ناراحت‌کننده بود. عکس من را در فضای مجازی به عنوان اراذل و اوباش پخش کردند و متاسفانه کانال‌های مختلف هم برای عضوگیری هر لحظه خبر می‌زدند؛ لحظه دستگیری اراذل و اوباش معروف ایران که 20دقیقه دیگر از کانال پاک خواهد شد! خودم تحریک می‌شدم و می‌رفتم ببینم چی هست. فاز دوم شهرت با جلاد داعش شروع شد که خیلی بد بود. من از داعش متنفرم ولی در آن دوره زمانی من را به‌عنوان جلاد داعش معرفی کردند. فاز سوم که بیشتر از طرف طرفدارهایم بود اعلام کردند که سجاد غریبی از داعش متنفر است و برای اعزام به سوریه ثبت‌نام کرده است. آخری هم لقب هالک ایرانی بود که شبکه‌های خارجی این عنوان را برای من انتخاب کردند.

 

حالا برای اعزام به سوریه ثبت‌نام کرده‌ای؟

در مورد سوریه هیچ جا صحبت نکردم. فقط گفتم که مدافع و سرباز کشورم هستم. هرجا منافع کشورم در خطر باشد به عنوان یک سرباز دفاع خواهم کرد.

هالک ایرانی

از اینکه به تو می‌گویند هالک، راضی هستی

خودم دوست دارم لقب‌های ایرانی به من بدهند  ولی هالک را مجبورم دوست داشته باشم. (باخنده) به دیدگاه آنها هم که این لقب را دادند  احترام می‌گذارم.

 

گفتی ابتدا شهرت بد داشتی و به عنوان اراذل اوباش معروف شدی اهل دعوا هم هستی؟

به هیچ وجه؛ از بچگی از خالکوبی و لات بازی و این کارها متنفر بودم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه