سردار آزمون | همسر سردار آزمون | دختر سردار آزمون

افشاگری مادر روسی فرزند سردار آزمون علیه بازیکن تیم ملی | رفتار شیطانی سردار آزمون با دخترش

افشاگری مادر روسی فرزند سردار آزمون علیه بازیکن تیم ملی | رفتار شیطانی سردار آزمون با دخترش
کدخبر : 37435

مصاحبه جنجالی مادر دختر سردار آزمون خبرساز شد .

سردار آزمون با حاشیه های عجیبی روبرو شده است . ماجرای ازدواج سردار آزمون و دختر دار شدنش چند وقت پیش مطرح شد . سردار آزمون به این موضوع واکنشی نشان نداد . سردار آزمون اما باز هم دچار حواشی زیادی شده است . در ادامه جزئیات جدید از مصاحبه دختر روسی در مورد فرزند سردار آزمون را می خوانید .

سردار آزمون

دختر روس شاکی از آزمون، در آخرین صحبت‌های خود اظهارات تند و بی سابقه‌ای علیه مهاجم تیم ملی ایران مطرح کرد.

سردار آزمون

جی پلاس، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که سال‌های زیادی را در فوتبال روسیه سپری کرد، در کنار درخشش برای زنیت، با حواشی زیادی در زمینه زندگی شخصی خود نیز مواجه شد که مهم‌ترین آن‌ها رابطه او با یک دختر روس به نام آلیا بود که حتی این موضوع به دادگاه هم کشیده شد. اکنون دختر شاکی اظهارات عجیب و تندی علیه این ستاره ایرانی مطرح کرده است.

پرونده جنجالی سردار آزمون بعد از رسیدگی در دادگاه روسیه، با درخواست تجدید نظر این مهاجم فوتبال ایران مواجه شد و هنوز نتیجه نهایی آن مشخص نیست. البته در تازه‌ترین مورد این پرونده، «آلیا» دختر شاکی از سردار آزمون اظهارات بی سابقه‌ای را علیه او به زبان آورد و مدعی شد کمک‌های سردار به نیازمندان و معلولان و… نمایشی است.

آلیا به سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گفت: پس از رای دادگاه به نفع من، سردار ارسال نفقه دخترش را به کلی متوقف کرد. من و فرزندم در شرایط سخت مالی قرار گرفتیم و با کمک‌های دولتی زندگی می‌کنیم. من سعی کردم مستقیم با او تماس بگیرم، اما او پاسخی نمی‌دهد. انتظار چنین ظلمی را از سردار نداشتم. برای نمایش، او آماده است تا به همه کمک کند: کودکان، معلولان و نیازمندان. نکته اصلی این است که دوربین‌ها و خبرنگاران حضور دارند.

سردار آزمون

وی با بیان اینکه سردار آزمون قول داده بود تا آخر عمر از دخترش حمایت کند، گفت: اما او الان پولی به ما نمی‌دهد چون اگر رسانه‌ای نباشد می‌توانید سکوت و وانمود کنید اینها اصلاً مربوط به شما نیست. دختر من اکنون نیاز به خرید لباس برای فصل پاییز دارد، او در سنی است که اندازه لباس به سرعت تغییر می‌کند اما سردار هیچ کمکی به من نمی‌کند. مشکل دیگر این است که من هنوز نمی‌توانم سر کار بروم، دخترم به تازگی یک ساله شده است. ما در نوبت مهدکودک هستیم اما قبل از آن هنوز یک سال و نیم فرصت داریم.

شاکی سردار آزمون در روسیه اظهار امیدواری کرد به زودی رای نهایی دادگاه را دریافت کند و در پایان اظهارات بی سابقه و جنجالی را بر زبان آورد. او گفت: نمی دانم سردار چه چیزی در سر دارد که بیش از پنجاه اسب او در شرایط بسیار خوبی زندگی می‌کنند اما او حتی حاضر نیست به دختر خودش غذا بدهد … نمی دانم چگونه می‌تواند در آرامش زندگی کند، بخورد و بخوابد.

سردار آزمون

سردار آزمون پدر شد: همسر سردار آزمون کیست؟

قاضی دادگاه رسیدگی به شکایت زن روس از سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی را محکوم کرده و هویتش را به عنوان پدر فرزند احراز کرده است.

 

سردار آزمون پدر شد

دادگاه رای به پرداخت غرامت داده و اکنون سردار آزمون ۳۰ روز فرصت اعتراض و فرجام خواهی دارد.

 

مادر فرزند سردار آزمون کیست؟

پیش تر سایت اسپورت اکسپرس روسیه در گزارشی ادعا کرده بود سردار آزمون با دختری در کازان روسیه رابطه داشته و این زن فرزندی به دنیا آورده که اکنون پنج ماهه است و درخواست غرامت کرده اما سردار آزمون این ادعا را قبول نکرده.

مادر فرزند سردار آزمون که آلیا نام دارد، گفته حتی سردار اسم بچه را پیشنهاد داده بود اما بعد زیر حرف هایش زد و او اسم دیگری روی فرزندش گذاشته و اکنون درخواست غرامت ۷۵۰ هزار یورویی کرده است.

 

عکس بچه سردار آزمون

رسانه های ورزشی عکس بچه سردار آزمون که باید غرامت آن را پرداخت کند منتشر کردند.

 

عکس همسر (مادر فرزند) سردار آزمون

همچنین عکسی از سردار آزمون در کنار آلیا همسرش (مادر فرزندش) منتشر شده است؛ آزمون باید نفقه این خانم را پرداخت کند و هزینه های بچه را متحمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه