نرگس محمدی | ازدواج نرگس محمدی | عشق نرگس محمدی

نرگس محمدی وارد بهشت شد | ساحل رویایی و تفریحات نرگس محمدی

نرگس محمدی وارد بهشت شد | ساحل رویایی و تفریحات نرگس محمدی
کدخبر : 37690

عکس دیده نشده از نرگس محمدی در اینستاگرام غوغا کرد .

عکس جدید نرگس محمدی در یک ساحل بسیار زیبا که بنظر می رسد در خارج از کشور باشد در فضای مجازی منتشر شد . نرگس محمدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است او همسر علی اوجی می باشد که در برنامه دورهمی ماجرای جالب خواستگاریشان را تعریف کرده اند . در ادامه عکس دیده نشده و وایرال شده ی نرگس محمدی را مشاهده می کنید . 

نرگس محمدی

بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نام:نرگس

نام خانوادگی :محمدی

تاریخ تولد :1364/1/9

محل تولد :تهران

تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

زمینه فعالیت :بازیگری

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر:علی اوجی

 

زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد.

نرگس محمدی

خانواده

خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرفی و فرزند بزرگ خانواده می باشد و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

محسن محمدی برادر نرگس محمدی در دو فیلم کوتاه بازیگری کرده است اما به دلیل مشغله فراوان در حرفه دیگری نتوانست حرفه بازیگری را دنبال کند.

همچنین خواهر کوچک نرگس یعنی خانوم سارا محمدی توانسته در کلاس های بازیگری موفق به اخذ مدرک تئاتر و بازیگری شود تا بتواند همانند خواهرش در بهترین فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ایفای نقش کند.

 

بازیگری به اصرار خانواده

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت ، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و برادرش در سالها قبل

او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

نرگس محمدی

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 و 32 سالگی با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان ازدواج کرد. این بانوی هنرمند که با حضور در برنامه دورهمی از مجرد بودن خود گفته بود با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.

خانم محمدی و علی اوجی بار دیگر به عنوان یک زوج در برنامه دورهمی شرکت کرده و از زندگی خود صحبت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه