بمب گذاری

بمب گذاری در کنسرت ابی | ابی در یک قدمی مرگ قرار گرفت

بمب گذاری در کنسرت ابی | ابی در یک قدمی مرگ قرار گرفت
کدخبر : 37702

ماجرای بمب گذاری در کنسرت ابی خبرساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : برخی شنیده‌ها حاکی است که در جریان برگزاری کنسرت ابراهیم حامدی (ابی)، خواننده مشهور ایرانی در استکهلم، پایتخت سوئد یک بمب کشف و خنثی شده است.

برترین‌ها: برخی شنیده‌ها حاکی است که در جریان برگزاری کنسرت ابراهیم حامدی (ابی)، خواننده مشهور ایرانی در استکهلم، پایتخت سوئد یک بمب کشف و خنثی شده است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود درباره این خبر توضیح داد:

پلیس سوئد یکشنبه شب یک بمب را در نزدیک محل برگزاری آخرین هفته فرهنگی استکهلم که خواننده مشهور ایرانی ‎«ابی» در آن اجرا داشت کشف و خنثی کرد. بمب در چند ده متری محل اجرای برنامه داخل کیسه‌ای پیدا شده بود. پلیس سوئد اعلام کرد این بمب دارای خطر انفجار بالا بوده است.

ابی

زندگی خصوصی:

پدر ابی خیاط بوده و مادرش خانه‌دار. او دوران کودکی خود را در محلۀ میدان فوزیۀ تهران (میدان امام حسین فعلی) در خیابان شهرستانی سپری کرده است و دارای چهار خواهر و یک برادر است. او در سال ۱۳۵۳ با فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از وی صاحب سه دختر به نام‌های عسل، سایه و خاتون است که برای هر سۀ آنها یک ترانه خوانده است. ابی دو سال قبل از وقوع انقلاب در ایران، برای اجرای کنسرت به آمریکا می‌رود و با شروع انقلاب، ناگزیر در آنجا ماندگار می‌شود.

ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند. وی یک پسر به نام فرشید دارد که پسرخواندۀ ابی محسوب می‌شود. گفته می‌شود آغاز آشنایی آنها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده است. شباهت چهرۀ همسر دوم ابی باکتایون ریاحی، مشکلات عدیده‌ای را برای این بازیگر سرشناس سینما در فضای مجازی ایران به همراه داشته است. مهشید برومند که مدیر برنامه‌های ابی نیز محسوب می‌شود در اکثر کنسرت‌های وی حضور داشته و تصاویر منتشره از وی در یکی از کنسرت‌های ابی منجر به سوء تفاهمات و شایعات دامنه‌داری علیه این بازیگر شد.

ابی به موسیقی یونانی علاقه‌مند است و از خوانندگان محبوبش می‌توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد.گفته می‌شود وی در منزل شخصی خود، اجازۀ پخش آهنگ‌های خوانده‌شده توسط خود را نمی‌دهد و به عبارتی، تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه ندارد.

ابی

ورود به بلک کتز

با شهرت که در گروه sunboys بدست آورد مورد توجه شهرام شب پره قرار گرفت و به دعوت او وارد این گروه شد و در کنار فرهاد مهرداد به مدت 2 سال همکاری کرد

 

اولین آهنگ مستقل

بعدا از گروه خارج شد و به فعالیت های مستقل در محافل مختلف پرداخت تا اینکه در سال 1351 ترانه عطش را برای فیلمی به همین نام ساخت

او اما از سومین ترانه بنام شب با شعری از اردلان سرفراز، اولین بار در شوی معروف میخک نقره ای با اجرای فریدون فرخزاد پخش و باعث شهرت اش شد

ابی

دوران نوجوانی:

او در دوران نوجوانی با خواندن قرآن در صف‌های مدرسه به استعداد خود در خواندن پی می‌برد. خود وی در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که خوانندگی را چگونه آغاز کرد می‌گوید: «از زمان چهار پنج سالگی، رادیو به ایران آمده بود ولی ما آنقدر بودجه نداشتیم که یک رادیو بخریم. ضمن اینکه هنوز برق هم به همه جا نیامده بود.

به موسیقی گوش می‌کردم و آن را دوست داشتم. تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌کردم. خب این هم برای خودش یک نوع خوانندگی است. در سن ده یازده سالگی، رادیو و خوانندگانی بودند و مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئلهٔ درس خواندن، خوانندگی بود. در خانه برای هم‌کلاسی‌هایم و همین‌طور برای بچه‌محل‌ها می‌خواندم». منبع : برترین ها 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه