سریال بی گناه | دانلود سریال بی گناه | قسمت اول سریال بی گناه

فقط 4 روز مانده تا قسمت اول سریال بی گناه | سریال بی گناه را از دست ندهید

فقط 4 روز مانده تا قسمت اول سریال بی گناه | سریال بی گناه را از دست ندهید
کدخبر : 37827

مهران احمدی ، کارگردان سریال «بی گناه» با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است: به گزارش روابط عمومی سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، از یکشنبه ششم شهریور ماه منتشر می‌شود.

سریال بی گناه ساخته مهران احمدی در ژانر عاشقانه می باشد که یکشنبه اولین قسمت آن از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. سریال بی گناه با بازی بازیگران مطرح و بازیگرانی که قرار است به دنیای هنر معرفی شوند پخش می شود. "بی گناه" داستان زندگی بهمن مردانی را روایت می‌کند که بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمده اش به تهران باز می‌گردد. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دی، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رؤیا تیموریان و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در "بی گناه" معرفی می‌شوند.

سریال بی گناه

زندگی مبینا طبایی بازیگ سریال بی گناه

مبینا طبایی متولد دهه ۷۰ است. مبینا طبایی تحصیلاتش در زمینه گرافیک است و جز یکی از بازیگران با استعداد و نو ظهور حوزه ی تصویر است و در حال حاضر مجرد می باشد.

وی در رشته گرافیک تحصیل کرده و دانشجوی طراحی لباس است، پنج سال پیش در هفده سالگی بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور شروع کرد و اولین فعالیت حرفه‌ ای او بازی در نمایش «نام تمام مادران» (محمد رحمانیان) بود.

همکاری در نمایشنامه‌ خوانی «خواب زمستانی» به نویسندگی لیلی عاج و بازی در نمایش «هگزا شهر دوشیزگان» به کارگردانی محمد حاتمی از دیگر تجربه‌ های این بازیگر جوان است.

سریال بی گناه

شروع فعالیت های هنری

وی فعالیت های هنری خود را با تئاتر آغاز نموده است. بازی در مجموعه نمایش خانگی سریال جزیره اولین تجربه ی هنری این بازیگر جوان در حوزه تصویر است.

ایشان به تازگی در مجموعه جالب جزیره به ایفای نقش پرداخته است. وی از بازیگران سریال بی گناه می باشد و دومین کار هنری خود را بعد از سریال جزیره در شبکه نمایش خانگی تجربه کرده است.

نمایش عشق روزهای کرونا

نمایش «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» که به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان می باشد.

قصه «عشق روزهای کرونا» که نام آن برگرفته شده از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز به نام «عشق سال‌های وبا» است، در شش اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی نوشته شده است.

احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی، شکیب شجره، سعید توکلی، نوشین اعتماد، کسری کندری، راحیل زمانی، الناز ابراهیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این اجراست. سردار سرمست نیز با نوازدگی پیانو این گروه را همراهی می کند.

سریال بی گناه

بازیگر نقش فلور در سریال جزیره

سیروس مقدم که تاکنون سریال محبوبی، چون پایتخت را برای تلویزیون ساخته، برای دومین بار به سراغ ساخت مجموعه‌ های نمایش خانگی رفته و جزیره را ساخته است.

او این مجموعه را با همکاری «علی طالب آبادی» به عنوان نویسنده و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری» تولید کرده است. مبینا طبایی نقش فلور را در این سریال بازی کرده است.

در خلاصه‌ای که از داستان جزیره منتشره شده، آمده است: «صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ ای می‌ گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ ای می‌ شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌ کند.»

«جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌ هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌ کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن‌ ها برای رسیدن به جزیره دست به هر کاری می‌ زنند.»

در این سریال بازیگران زیادی نظیر محمدرضا فروتن، امیر مقاره، هنگامه قاضیانی، حسام منظور، کاظم سیاحی، غزل شاکری، اکرم زنجانپور، امیر کاظمی، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، زهیر یاری، مینا وحید، السا فیروز آذر، ویدا جوان، شهروز دل افکار،

پاوان افسر، بهنام تشکر، ارسلان قاسمی،امید روحانی، علی سرابی، رضا رویگری، شیرین بینا، پوراندخت مهیمن، شبنم فرشادجو، شراره رنجبر، مبینا طبایی ، سامیار مشعوف، امید روحانی و… به نقش آفرینی پرداختند.

سریال بی گناه

زندگی مبینا طبایی در سریال بی گناه

مبینا طبایی از هنرمندان جوان و تازه کاری است، که به تازگی در مجموعه جالب جزیره به ایفای نقش پرداخته است. وی از بازیگران سریال بی گناه می باشد و دومین کار هنری خود را بعد از سریال جزیره در شبکه نمایش خانگی تجربه کرده است.

در این سریال عاشقانه، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی:

مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌ اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌ های جدید بازیگری در بی‌ گناه معرفی می‌ شوند.

«بی گناه» داستان زندگی بهمن مردانی را روایت می‌ کند که بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌ اش به تهران باز می‌ گردد…

سایر عوامل سریال نیز به شرح زیر معرفی می‌ شوند: مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیریت هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی، طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، صدابردار: امیر نوبخت، صدا گذار: امین شریفی، برنامه ریز: زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول زاده، جلوه‌ های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: محسن کرمانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری و مجری طرح: محسن کیایی

سریال بی گناه

داستان سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی

اما در خلاصه داستان این سریال آمده است که، «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌ گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌ دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن در اوایل سال ۱۴۰۰ در شهر تهران آغاز شد و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌ های باقیمانده در زمان گذشته شدند. بخشی از فیلم نامه سریال بی گناه، روایت داستانی در دهه ۶۰ است، که سال‌ هاست دستمایه بسیاری از سریال‌ سازان ایرانی شده است.

عماد رضایی‌ نیک و رضا علیپور نویسندگان فیلم نامه سریال بی‌ گناه هستند، هم چنین محسن کیایی وظیفه سرپرستی نویسندگان را در این سریال جدید بر عهده داشته است. بیوگرافی کوتاه و زندگی مبینا طبایی را مطالعه کردید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه