زهره فکور صبور | ماشین زهره فکور صبور | همسر زهره فکور صبور

همه چیز در مورد فوت زهره فکور صبور فاش شد | مصاحبه جگرسوز مرجانه گلچین راز بزرگ زهره را برملا کرد

همه چیز در مورد فوت زهره فکور صبور فاش شد | مصاحبه جگرسوز مرجانه گلچین راز بزرگ زهره را برملا کرد
کدخبر : 37855

مصاحبه داغ و تازه مرجانه گلچین در مورد زهره فکور صبور کولاک کرد.

مرجانه گلچین در روزهای اخیر در تلوزیون مهمان برنامه نوروزی بوده است . مرجانه گلچین از بازیگرانی است که در آخرین همکاری هایش با زهره فکور صبور نیز همکار بوده است . او در مورد تهمت و قضاوت درباره زهره فکور صبور نیز حرف هایی زد که داغ مردم و هنرمندان را تازه کرد . در ادامه صحبت های مرجانه گلچین در مورد زهره فکور صبور را مشاهده می کنید . 

زهره فکور صبور

چکیده ای از بیوگرافی مرجانه گلچین:

نام اصلی: مرجانه دلدار گلچین

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر، تلویزیون

تولد: ۲ اسفند ۱۳۴۷ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرپیشه، دوبلور، گوینده رادیو و خواننده

سال‌های فعالیت: ۱۳۶۰ تا اکنون

همسر: کریم آتشی (جدا شدند)

مدرک تحصیلی: فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین:

مرجانه دلدار گلچین (زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد.

پدرش افسر نظامی ارتش و اهل زنجان بود و مادرش  از توابع رشت  و خانه‌دار است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. مرجانه گلچین در کودکی پدر پدر خود را از دست داده است. مرجانه گلچین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

مرجانه گلچین سال 61 توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد. و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد.

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد.

مرجانه گلچین

ازدواج و طلاق مرجانه گلچین:

مرجانه گلچین با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج میکند ولی ازدواج آنها دوامی نداشت و به طلاق منجر شد.

فرزند نداشتن مرجانه گلچین:

«من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

مرجانه گلچین

نادر گلچین به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد

نادر گلچین خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و عموی بزرگوار بانو مرجانه گلچین بازیگر طنز تلویزیون به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد.

بستری نادر گلچین در بیمارستان

نادر گلچین که مدت هاست از بیماری ریوی رنج می برد، با شدت گرفتن بیماری؛ در بیمارستان گاندی بستری شد.

مرجانه گلچین

بستری شدن نادر گلچین خواننده پیشکسوت

این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی طی چند روز اخیر در بخش مراقبت های ویژه نگهداری شده و پروسه درمانی او همچنان ادامه دارد. وی شهریور ماه سال گذشته نیز به دلیل بیماری ریوی و قلبی در بیمارستان بستری شده بود.

نادر گلچین از خوانندگان قدرتمند موسیقی ایرانی محسوب می شود که آثاری چون یوسف گم گشته ، مرغ سحر، ناوک مژگان، قصه شهر عشق، مسبب، من دیگه بچه نمیشم و آلبوم های گریز، نفس باد صبا، زلف بنفشه را اجرا کرده است.

وی در سال 1315 در رشت متولد شده است. نادر گلچین در سال 1339 به تهران آمد و فعالیت های هنری خود را در اداره هنرهای زیبا و وزارت فرهنگ و هنر آغاز کرد. اولین برنامه خود را با ارکستر محمود تاج بخش اجرا کرد و تا سال 1354 در این اداره به ترتیب با ارکسترهای فرامرز پایور، عباس خوشدل، عبدالکریم مهرافشان، عماد رام و مصطفی پورتراب ادامه همکاری داد.

او در سال 1350 همکاری خود را با رادیو ایران شروع کرد که تا سال 1362 این همکاری ادامه پیدا کرد. گلچین در برنامه های مختلف رادیو، به ویژه برنامه گلها فعالیت چشمگیری داشت و با هنرمندانی چون فرامرز پایور، منصور صارمی، پرویز یاحقی، حبیب اله بدیعی، علی اصغر بهاری، جلیل شهناز، فرهنگ شریف، فضل اله توکل، جهانگیر ملک، امیرناصر افتتاح، محمد اسماعیلی، آبتین اجلالی و منصور نریمان همکاری کرد.

از کارهای او که بسیار مورد استقبال شنوندگانش واقع شد، اجرای آهنگ «آمد نوبهار» اثر مهدی خالقی بود که به رهبری فرهاد فخرالدینی بازسازی و با گروه کر رادیو اجرا شد

مرجانه گلچین

علت غیبت 10 ساله مرجانه گلچین 

شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری میزبان مرجانه گلچین بازیگر مجموعه تلویزیونی « نفس گرم » بازیگر سینما و تلوزیون شد و از علاقه مندی ها و غیبت طولانی اش در حرفه بازیگری پرسید.

گلچین با ابراز خوشحالی و ادای احترام به بینندگان این برنامه در همان ابتدای «دورهمی» مدیری از سالهای آغاز فعالیت خود در سینما و تلویزیون گفت و اشاره ای به حضورش در سریال «آیینه» کرد.

در ابتدای این گفت و گو، مرجانه گلچین پس از پرسش مهران مدیری که گفت قصد پیر شدن ندارید، کپی کارت ملی اش را به عنوان هدیه به او داد که مشخص شد متولد سال 1347 است.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین مهمان برنامه دورهمی

این بازیگر درباره شروع کار خود و حضور در سریال آینه توضیح داد:«من کارم را از 9 سالگی با یک برنامه تلویزیونی به کارگردانی غلامحسین لطفی شروع کردم اما سریال «آینه» باعث شد تا بیشتر دیده شوم. یادم هست که برای تست این کار بهترین لباس هایی را که داشتم پوشیدم.»

مرجانه گلچین درباره وقفه ده ساله ای که در کار خود داشته است، گفت:«من آخرین کارم را سال 74 بازی کردم و سپس به مدت 10 سال حضور نداشتم. بعد با سریال «کلانتر» و «زیرزمین» به عرصه بازیگری بازگشتم.»

او ادامه داد:«من در آن سال‎ها ازدواجی کردم که همسرم موافق بازیگری من نبود و من سعی کردم که با شرایط جدیدم کنار بیایم که نتوانستم و برایم خیلی سخت بود.»

این هنرمند که دانش آموخته موسیقی در رشته نوازندگی تار است، درباره خانواده هنرمند گلچین از جمله خواهر، عمو و دخترعمویش گفت:«خیلی از داشتن چنین خانواده ای خوشحالم و ای کاش نادیا هم بود تا در عرصه موسیقی با منیژه سه تفنگدار می شدیم. 

مرجانه گلچین

آخرین وضعیت جسمانی نادر گلچین از زبان مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان برادرزاده استاد نادر گلچین از پیشکسوتان عرصه موسیقی است که این روزها در بستر بیماری به سر میبرد. بیماری عفونت ریوی استاد نادر گلچین همچنان در شرایط حاد به سر میبرد.

مرجانه گلچین برادرزاده استاد نادر گلچین تازه ترین اوضاع جسمانی این خواننده موسیقی ایرانی پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

بیماری حاد ریوی استاد نادر گلچین

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تازه ترین اوضاع جسمانی عمویش که از چند روز گذشته در بیمارستان گاندی تهران بستری شده است، توضیح داد:متاسفانه مشکل ریوی استاد نادر گلچین حاد شده به طوری که از روز گذشته به دلیل تشدید این مشکل، وی در بیمارستان بستری شد. طبق توصیه پزشکان باید عفونت موجود در ریه تخلیه شود تا روند درمان طی شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر تنها مشکلی که با آن رو به رو هستیم ضعف جسمانی و مشکل حاد عفونت ریه است که امیدوارم هرچه زودتر عمویم بتواند غذا بخورد تا روند درمان نیز پیگیری شود. استاد گلچین سال هاست از این بیماری رنج می برند و امیدوارم مشکلات حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه