یارانه

آخرین خبر از افزایش یارانه نقدی خبر مهم یارانه دولت برای مردم

آخرین خبر از افزایش یارانه نقدی خبر مهم یارانه دولت برای مردم
کدخبر : 37869

قرار شد اگر قیمت‌ها بر اساس شهریور ۱۴۰۰ اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت جدید تنظیم شود و اکنون باید لایحه اصلاح یارانه را به مجلس ارائه کنیم.

آخرین جزئیات از زمان واریز یارانه معیشتی و یارانه معیشتی بنزین را در این مطلب بخوانید. یارانه معیشتی واریز خواهد شد. یارانه معیشتی شهریور ماه برای سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه معیشتی برخی از جاماندگان را نیز شامل می شود. آیا امشب یارانه معیشتی واریز می شود؟  پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت نقدی یارانه معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

یارانه

مسعود میرکاظمی در خصوص جزییات لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۱ مروبط به همان چند موردی بود که ارسال شده است و هنوز موضوع جدیدی اضافه نشده است.

یارانه

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این لایحه مطرح شد مربوط به یارانه بود و قرار شد اگر قیمت‌ها بر اساس شهریور ۱۴۰۰ اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت جدید تنظیم شود و اکنون باید لایحه اصلاح یارانه را به مجلس ارائه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه