الهام حمیدی | ازدواج الهام حمیدی | عشق الهام حمیدی

مانتوی دهاتی الهام حمیدی اینستاگرام را قبضه کرد | الهام حمیدی با چندین کیلو اضافه وزن

مانتوی دهاتی الهام حمیدی اینستاگرام را قبضه کرد | الهام حمیدی با چندین کیلو اضافه وزن
کدخبر : 37887

ویدیوی دیده نشده از الهام حمیدی در جشن حافظ با مانتوی رنگارنگ خبر ساز شد .

الهام حمیدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . الهام حمیدی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . الهام حمیدی به تازگی با ویدیوی تازه وایرال شده در اینستاگرام نیز خبرساز شده است . در ادامه ویدیوی الهام حمیدی که بنظر می رسد زیاد هم جدید نیست تماشا می کنید . این ویدیو از لحاظ نوع پوشش بازیگران حسابی وایرال شد و واکنش جالب کاربران به طرز لباس پوشیدن این دو نفر نیز در نوع خود جالب بود . 

زندگینامه الهام حمیدی و همسرش

نام : نوشین حمیدی

زمینه فعالیت : بازیگر

متولد : 8 آذر 1356 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

محل زندگی : تهران

شروع فعالیت : 1380 تاکنون

مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری

قد : 166 سانتیمتر

همسرها : علیرضا صادقی(همسر دوم)

فرزندان : الوین صادقی و ماهلین صادقی

بیوگرافی کامل الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد و می گوید حسابداری را دوست نداشتم حتی می توانم بگویم از آن متنفر بودم؛ اما به اجبار حسابداری خواندم. بعد از حسابداری کلاس های آزاد بازیگری رفتم و در مسیر بازیگری کارم را ادامه دادم.

الهام حمیدی

از سینما تا شهرت در تلویزیون

بازی در سینما را سال 1380 با فیلم «دنیا» تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود

در این مجموعه شیلا خداداد ، حمید گودرزی و سروش گودرزی و بهنوش طباطبایی هم به اوج شهرت رسیدند

 

خانواده و والدین

الهام حمیدی با نام اصلی نوشین حمیدی در تهران متولد شده است.

من در شرق تهران به دنیا آمده و سالها آنجا زندگی کرده اند ، مادرم خانه دار و پدرم کارمند بود ، دو برادر دارم و مادرم همیشه سنتی و سخت گیر بود.

الهام حمیدی

خانواده هنرمند

پدرش در جوانی از بازیگرن تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود که به نوعی این استعداد هنری در خانواده حمیدی موروثی می باشد.

الهام حمیدی

شروع بازیگری از کودکی

اولین بار سال 1363 وقتی 7 ساله بودم با تئاتر بازیگری را تجربه کردم و توانستم جایزه اول منطقه را نیز بگیرم.

بعد از 16 سال دوری از هنر سال 1379 وقتی 23 ساله بودم به کلاس بازیگری رفتم و از آنجا برای بازی در سریال «طنز معجزه ازدواج» بکاگردانی علیرضا خمسه معرفی شدم.

الهام حمیدی

شروع بازی در سینما و تلویزیون

بازی در سینما را سال 1380 با فیلم «دنیا» تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود.

در این مجموعه شیلا خداداد ، حمید گودرزی و سروش گودرزی و بهنوش طباطبایی هم به اوج شهرت رسیدند . 

الهام حمیدی

تندیس زرین خانه سینما

حمیدی در سال 83 وقتی 27 ساله بود بخاطر بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما گرفت.

الهام حمیدی

ورشکستگی

دوره‌ ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم دلار سه‌ برابر شد

با این افزایش قیمت دلار و ارزش متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شدم

الهام حمیدی

درخشش در سریال ها

بازی زیبای او در سریال «زیر تیغ» در سال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال «یوسف پیامبر» در نقش همسر یوزراسیف سال 87 او را محبوب تر از گذشته کرد. 

 

الهام حمیدی پس از حضور در برنامه دورهمی

الهام حمیدی چند شب پیش مهمان برنامه دورهمی شد و در این برنامه از زندگی شخصی اش و دلیل ازدواج نکردنش گفت . پس از حضور در این برنامه الهام حمیدی با موجی از انتقاد در صفحه شخصی اش مواجه شد که او را وادار به پاسخگویی کرد . 

 

الهام حمیدی بازیگر مجموعه های ماندگاری چون یوسف پیامبر، شوق پرواز، همه چیز آنجاست، مسافری از هند و سقوط آزاد در اینستاگرام خود در جواب برخی از کاربران نوشت:

خواهشا منه ، عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی منصرف نکنید ، خواهش میکنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و ادمها و زندگی شخصی مارو قضاوت نکنید من سعی کردم گفتگویی روان و بی ریا و خالصانه داشته باشم اما واقعا از دست بعضی ها نمی توان آب خورد و براحتی اسم و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی ، من پنهان کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده قلیلی دارو و سوژه باشم انهم در حوزه زندگی خصوصی ، همدیگرو زود قضاوت نکنیم .ای کاش میشد جای من بودید و بعضی از این کامنت ها رو میخوندید و هضم میکردید ، واقعا دوست دارم بدونم اطلاع از ازدواج و یا جدایی من چه دردی از این گروه دوا میکنه و چه مشکلی و از شون حل میکنه ، ممنون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک

خواهر همه شما الهام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه