طناز طباطبایی | ازدواج طناز طباطبایی | همسر طناز طباطبایی

شیک پوش ترین زن تاریخ سینمای ایران نمایان شد | طناز طباطبایی با ژست عجیب لب دریا

شیک پوش ترین زن تاریخ سینمای ایران نمایان شد | طناز طباطبایی با ژست عجیب لب دریا
کدخبر : 37896

عکس جدید طناز طباطبایی در اینستاگرام وایرال شد .

طناز طباطبایی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . طناز طباطبایی بسیار کم حاشیه بوده است و در فیلم های گزیده و انتخاب شده ایفای نقش کرده است . طناز طباطبایی در سریال یاغی نیز حسابی درخشیده است او در این سریال با علی شادمان و پارسا پیروزفر نیز همبازی بوده است . طناز طباطبایی به تازگی پست جدیدی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید .

طناز طباطبایی

بیوگرافی کامل و زندگی هنری طناز طباطبایی

نام :طناز

نام خانوادگی :طباطبایی

تاریخ تولد :20 اردیبهشت 1362

محل تولد :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر

زمینه فعالیت :بازیگر

وضعیت تاهل :مجرد

طناز طباطبایی

زندگی شخصی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

طناز طباطبایی

زندگی شخصی طناز طباطبایی:

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران است. او یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد که به خواهرش خیلی علاقه مند هست . مجرد است و کارگردانی تئاتر خوانده . با موسیقی آشناست و گیتار میزند همچنین پدرش نیز در زمینه موسیقی فعالیت دارد .

مدتی نقاشی هم میکرد . علاوه بر بازیگری پیش پدر خود کار بازرگانی را دنبال میکند.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در دوران کودکی

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

طناز طباطبایی

 وضعیت ازدواج و همسر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

طناز طباطبایی

در سال ۱۳۸۸ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی‌های خودش را نشان داد. در سال ۱۳۸۹ همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و پریناز حاضر شد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در زمینه موسیقی و نقاشی 

طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد.  او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

طناز طباطبایی

ورود طناز طباطبایی به عرصه هنر

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

این بانوی هنرمند در 21 سالگی (سال 1383) در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

 

طناز طباطبایی / عکس از مریم رضوی

در سال 1388 اولین تندیس نقش مکمل زن از جشن منتقدان سینما را برای فیلم صداها دریافت کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد و با سریال پرانتز باز ، نامزد جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد.

طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جشنواره های بین المللی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

 

تجربه تئاتر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی تجربه بازی در تئاتر را نیز دارد.

این بانوی موفق بازیگری در مورد تئاتر می گوید :

فضای تئاتر نسبت به سینما به من اجازه تجربه بیشتری می دهد اما علاقه خودم سینماست و عاشق پرده نقره ایم.

 

بازیگران فیلم بی حساب

در حالی پیش تولید فیلم سینمایی بی حساب در سکوت کامل خبری آغاز شد که این فیلم در روزهای آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت. 

پس از صابرابر،طناز طباطبایی و حمید فرخ نژاد،علی قربان زاده جدیدترین بازیگری است که حضورش در"بی حساب" قطعی شده است و به زودی سایر بازیگران نیز انتخاب می شوند.

 

قربان زاده به تازگی بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم را به پایان رسانده و قرار است در «بی حساب» در نقشی متفاوت به ایفای نقش بپردازد.

 

علی قربانزاده در فیلم بی حساب

فیلم جدید احمدی مضمونی اجتماعی دارد و نگارش فیلمنامه آن نیز چندی پیش به پایان رسیده است.

گروه تولید این فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل پشت دوربین هستند و لوکیشن ها نیز همگی انتخاب شده است.

 

طناز طباطبایی در فیلم خشم و هیاهو

فیلم سینمایی خشم و هیاهو تازه ترین فیلم بلند هومن سیدی است که با بازی طناز طباطبایی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. در ادامه گریم طناز طباطبایی را در این فیلم مشاهده نمایید.

طناز طباطبایی بازیگر مجموعه هایی چون میوه ممنوعه،در چشم باد و پرانتز باز در اینستاگرام خود اینگونه نوشت:گریم های طنازطباطبایی در نقش «حنا»گریم از بابک اسکندری فیلم خشم و هیاهو،کارگردان هومن سیدی اولین نمایش جشنواره فیلم فجر.   

 

گریم طناز طباطبایی در فیلم خشم و هیاهو

«خشم و هیاهو» ساخته جدید هومن سیدی پس از فیلمهای «آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» در مقام کارگردان است که تمامی مراحل فنی را به طور کامل طی کرده و نسخه آن تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.

نمایی از فیلم خشم و هیاهوبا بازی نوید محمدزاده

بازیگران:

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی

خلاصه داستان:

زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست! (گفته می شود داستان این فیلم شبیه به ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست مشهور ایران است)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه