پارسا پیروزفر | ازدواج پارسا پیروزفر | همسر پارسا پیروزفر

ضجه های دردآور پارسا پیروز فر غوغا کرد | لعیا زنگنه اشک قشنگ ترین بازیگر مرد را درآورد

ضجه های دردآور پارسا پیروز فر غوغا کرد | لعیا زنگنه اشک قشنگ ترین بازیگر مرد را درآورد
کدخبر : 38064

پارسا پیروز فر در مقابل لعیا زنگنه زیر گریه زد .

پارسا پیروزفر بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . پارسا پیروزفر در سریال در پناه تو در حدود بیست سال قبل نیز ایفای نقش کرده است . پارسا پیروزفر هم اکنون با بازی در سریال یاغی حسابی محبوب تر شده است . پارسا پیروزفر در این سریال نقش همسر طناز طباطبایی را بازی می کند . در ادامه ویدیوی دیده نشده از سکانس قدیمی و مشترک لعیا زنگنه و پارسا پیروزفر را مشاهده می کنید . 

زندگی شخصی پارسا پیروزفر

پارسا پیروز فر در تاریخ 22 شهریور سال 1351 در تهران متولد شد.

پارسا پیروزفر

کودکی پارسا پیروزفر

علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گو و تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. او در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد.

پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است.

پارسا پیروزفر

ازدواج پارسا پیروزفر 

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی باشد.

پارسا پیروزفر

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است. او همزمان با پرداختن به بازیگری سینما و بازیگری و کارگردانی تئاتر، در مقاطع زمانی متفاوتی به نقاشی، ترجمه آثار نمایشی، طراحی صحنه و لباس برخی از کارهای خود می پردازد.

علاوه براین پس از اتمام دبیرستان و تا کنون در زمینه های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی و دوبله نیز فعالیت کرده است.

پارسا پیروزفر

صداپیشگی پارسا پیروزفر

یکی از دغدغه های پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده است به طوری که در سالهای 1371 تا 1375به این حرفه پرداخته است. او در نمایشنامه های رادیویی و تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته است.

پارسا پیروزفر

از تئاتر تا جلوی دوربین

اولین تجربه بازیگری را در تئاتر دانشگاه بدست آورد تا اینکه سال 1371 وقتی 20 ساله بود نقش کوتاهی را در فیلم «مجسمه» ابراهیم وحید زاده تجربه کرد

بصورت حرفه ای سال 1373 در فیلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد

پارسا پیروزفر

 

کلاس بازیگری

در سال 1374 دوره بازیگری را در موسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان گذراند و متد بازیگری استانیسلاوسکی را هم نزد مهین اسکویی یاد گرفت

پارسا پیروزفر

سایر فعالیت ها

آقای بازیگر در زمینه طراحی گرافیک ، ساخت تیزر و مجسمه سازی مدتی فعال بود و از سال 1392 در قامت کارگردان و نمایشنامه نویس در تئاتر حضور دارد

همچنین ترجمه آثار نمایشی ، طراحی لباس و صحنه بعضی از آثار تئاتری را نیز انجام می دهد

پارسا پیروزفر

آغاز بازیگری پارسا پیروزفر 

پارسا پیروزفر برای اولین بر در نقش شیخ سالک که نقشی کوتاه در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1373 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او در همان سال، همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان، مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت.

 

پارسا پیروزفر در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی در سال 1400 است که از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

این سریال که به زندگی جوانی به نام جاوید(علی شادمان) و مشکلات او از گرفتن شناسنامه تا رفتن به مسیر درست کشتی و رسیدن به دختر مورد علاقه اش را نشان می دهد.

پارسا پیروزفر در سریال یاغی نقش بهمن را ایفا می کند که صاحب باشگاه کشتی است و علاوه براین یک مرکز تفریحی را اداره می کند.

طناز طباطبایی بازیگر شخصیت طلا مطلا، نقش همسر او را در این سریال ایفا می کند و امیر جعفری، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسگری، الیکا ناصری، مهدی حسینی نیا و جواد خواجوی بازیگران دیگر این سریال را تشکیل می دهند.

 

بازیگر نقش مولانا در مست عشق معرفی شد

حسن فتحی کارگردانی که با سریال شهرزاد در میان مردم شناخته شده است ساخت فیلمی با داستان زندگی مولانا شاعر نامدار ایرانی را آغاز کرد.

فیلم مست عشق با روایتی از زندگی مولانا و ماجرای شیفتگی اش به شمس تبریزی به زودی جلوی دوربین میرود و بعد از ماجراهای حاشیه ساز انتخاب بازیگر ترکیه ای برای نقش مولانا، بازیگر این نقش معرفی شد.

معرفی پارسا پیروزفر به عنوان بازیگر نقش مولانا در مست عشق

روابط عمومی فیلم مست عشق از حضور پارسا پیروزفر به عنوان بازیگر نقش مولانا در این فیلم خبر داد 

 

نمایش تک نفره  پارسا پیروزفر 

نمایش ماتریوشکا به نویسندگی، کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر است. نمایشی است که شامل هشت اپیزود است که هشت داستان کوتاه از آثار آنتوان چخوف، نویسنده ی شهیر روسی را به صورت نمایش به روی صحنه برده است. پارسا پیروزفر به تنهایی ایفاگر تمام نقش های این نمایش است. نمایش «ماتریوشکا» برای اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر 2015 در لوس آنلجس به روی صحنه رفت و دو اجرای دیگر نیز در این شهر داشت.

این بازیگر و کارگردان تئاتر این روزها با نمایش «ماتریوشکا» به روی صحنه تئاتر است. این نمایش بیش از 100 دقیقه تنها با یک بازیگر که آن هم خودش است برای تماشاگران اجرا می شود. صحنه این نمایش بسیار ساده است تا جایی که به یک میز ، صندلی و یک چراغ خواب و چوب لباسی در انتهای صحنه اکتفا شده است. طراحی لباس هم ساده و متناسب با نمایش است و شاید یک کلاه که برای متمایز کردن برخی کاراکترها استفاده می شود همه چیز را تکمیل می کند. گریم هم ساده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه