مهران غفوریان | ازدواج مهران غفوریان | همسر مهران غفوریان

تم تولد خاص و هیجان انگیز همسر مهران غفوریان برای شوهرش | تولد خصوصی مهران غفوریان در منزل لاکچری

تم تولد خاص و هیجان انگیز همسر مهران غفوریان برای شوهرش | تولد خصوصی مهران غفوریان در منزل لاکچری
کدخبر : 38358

جشن تولد مهران غفوریان سوژه پیج های اینستاگرامی شد .

مهران غفوریان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهران غفوریان در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است . به تازگی مهران غفوریان با انتشار یک عکس از جشن تولدش در خانه خودش حسابی خبرساز شده است . این عکس بازیگر معروف به همراه همسر و دخترش منتشر شده است . مهران غفوریان از بازیگران بسیار محبوب می باشد که در خندوانه نیز چندین بار در مسابقه استندآپ کمدین برنده شده است . در ادامه عکس دیده نشده از او و خانواده اش را مشاهده می کنید . نکته جالب عکس غفوریان تم طلایی داخل این عکس بود . 

مهران غفوریان

ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او

تصویری که سایت و رسانه‌های داخلی بر پایه آن شایعه درگذشت مهران غفوریان را مطرح کردند، مربوط به اواخر مهرماه سال گذشته است که او را روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد. در آن زمان همسر مهران غفوریان گفته بود که او دچار عارضه قلبی (سکته) شده و به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شده است.

روز‌های گذشته بود که برخی سایت و رسانه‌های داخلی در اقدامی عجیب شایعه فوت مهران غفوریان را منتشر کردند. شایعه‌ای که آن‌ها بر پایه یک تصویر قدیمی از مهران غفوریان مطرح کردند و خیلی زود هم با واکنش او مواجه شد.

به گزارش فرارو، تصویری که سایت و رسانه‌های داخلی بر پایه آن شایعه درگذشت مهران غفوریان را مطرح کردند، مربوط به اواخر مهرماه سال گذشته است که او را روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد. در آن زمان همسر مهران غفوریان گفته بود که او دچار عارضه قلبی (سکته) شده و به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شده است.

آرزو غفوریان سپس گفته بود که قرار است مهران غفوریان مورد عمل قلب باز قرار بگیرد. در نهایت هم این عمل با موفقیت انجام شد و مهران غفوریان دوباره مسیر حرفه‌ای خود را از سر گرفت.

حالا با انتشار شایعه مرگ مهران غفوریان، او به شایعه پراکنی این سایت‌ها و رسانه‌های داخلی واکنش نشان داده است.

او در این رابطه در صفحه اینستاگرام اش نوشت: «دوستان الحمدلله رب العالمین، خوب و سلامت هستم؛ تو رو امام حسین (ع) در مورد آدم‌ها اگر شایعه می‌سازید لااقل خوب و خیرشو بسازید، مثلا بگید فلانی حالش خوب بود تو هیئت دیدمش یا مثلا داشت یه جایی غذا می‌داد به کارتن خواب ها؛ دروغ هم نگفتید (ریا نباشه انشاءالله).»

مهران غفوریان در پایان هم با استفاده از هشتگ من فوت نکردم، شایعه فوت اش را تکذیب کرد.

مهران غفوریان

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران غفوریان

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

مهران غفوریان

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

مهران غفوریان

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

مهران غفوریان

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.

مهران غفوریان

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

 

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

 

فرهنگ و هنر سینما ، تئاتر ، تلویزیون

لاغری عجیب و غریب مهران غفوریان چه بود؟

تاریخ انتشار : 23 تیر 1399کد مطلب : 76761زمان مطالعه : 2 دقیقه

مهران غفوریان بازیگر طناز کشورمان شب گذشته مهمان برنامه ام شوی مجید صالحی شد و درباره لاغری شدیدش صحبت کرد.

لاغری محسوس مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر و کارگردان طناز سینما و تلویزیون را همه مخاطبان تلویزیون با نقش ماندگارش در سریال زیر آسمان شهر به خوبی می شناسند.

این بازیگر و کمدین کشورمان از همان روزهای ابتدایی حضور در دنیای هنر با فیزیک خاصش توانست جای خوبی در دل مخاطبان باز کند و یکی از کمدین های محبوب دنیای هنر است. مهران غفوریان این روزها به نسبت گذشته تغییرات فیزیکی محسوسی داشته است و لاغری شدید او کاملا به چشم می آید.

مهران غفوریان 53 کیلو لاغر شد

مهران غفوریان مهمان برنامه اینترنتی ام شو با اجرای مجید صالحی شد و در این برنامه درباره کاهش وزن شدیدش صحبت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه