شهره لرستانی | ازدواج شهره لرستانی | عشق شهره لرستانی | همسر شهره لرستانی

شهره لرستانی عشقش را رسوا کرد | چهره شکسته شهره لرستانی بعد از هورمون تراپی

شهره لرستانی عشقش را رسوا کرد | چهره شکسته شهره لرستانی بعد از هورمون تراپی
کدخبر : 38399

شهره لرستانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون از عشقش گفت .

شهره لرستانی بازیگر معروف این روزهای اینستاگرام است . شهره لرستانی بعد از ماجرای تغییر جنسیت حرف و حدیث های فراوانی پیش آورد . شهره لرستانی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . در ادامه ویدیوی دیده نشده از شهره لرستانی که در مورد عشقش صحبت کرده بود را مشاهده می کنید . 

عکس| عمل تغییر جنسیت شهره (مازیار) لرستانی در چه مرحله ای است؟

شهره (مازیار) لرستانی با انتشار یک عکس در اینستاگرام از شروع روند هورمون تراپی و عمل تغییر جنسیت خود خبر داد.

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۶ مهر ۱۳۴۵ است. او اصالتا اهل خرم آباد است. خانم لرستانی در سال ۶۹ در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد. این بازیگر به تازگی تغییر جنسیت داده و نام مازیار لرستانی را برای خود انتخاب کرده است. عمل تغییر جنسیت شهره لرستانی حواشی بسیار زیادی در فضای مجازی داشته است.

مازیار لرستانی گفت من برای همیشه در ایران خواهم ماند، ایران را دوست دارم حتی اگر من را بیرون هم کنند نمی‌روم. او گفته بازیگران زن مثل خواهر من هستند. وی درباره اینکه چرا هورمون درمانی را آغاز نکرده گفته که اجاره نشین است و از کار هنری خرج زندگی اش را درمی آورد. شهره (مازیار) لرستانی به تازگی در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد: به زودی هورمون تراپی را شروع خواهم کرد. ​ عکس آغاز عمل های تغییر جنسیت شهره لرستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

شهره لرستانی

بیوگرافی شهره لرستانی:

شهره لرستانی ( متولد ۳۱ خردادماه ۱۳۴۵ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. شهره لرستانی در سال 1364 پس از دیپلم وارد دانشگاه هنر شد. او فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی در مقطع فوق لیسانس است.

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با بازیگری در تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به سینما راه یافت و در سال 1365 با سریال اغر بخیر اولین بار وارد تلویزیون شد و با سریال آپارتمان شناخته شد.

شهره لرستانی درباره کودکی اش می گوید:علاقه به بازی و نوشتن از کودکی در خون من بود. گروه تئاتر مدرسه همیشه دست من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم و در همان دوران قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم.

شهره لرستانی

دلیل ازدواج نکردن شهره لرستانی از زبان خودش:

در این سالها چند مورد جدی برای ازدواج داشتم ولی به هر کدامیک از آنها فکر کردم و شرایط خودم را سنجیدم، دیدم تمایلی به این کار ندارم زیرا کار من طوری است که درصورتی که طرف مقابل با خودم همکار نباشد نمی تواند شرایط را بدرستی درک کند.

در کنار این درصورتی که هر دو طرف هم هنرمند باشند دیگر نمی توانند قواعد جاری و ساری را انجام دهند و آن زندگی دیگر ارزش ندارد. افت و خیزهای کاری امکان دارد منجر به چیزهایی شود که برای زندگی خوب نیست. به همین علت در این سالها هرچه فکر کردم، دیدم نه از بین همکارانم می توانم انتخابی داشته باشم و نه از بین اشخاص معمولی و به همین علت به شکل خودخواسته ترجیح دادم مجرد بمانم.

هرچند چند سال است که مستقل زندگی می کنم ولی با خانواده ام در یک ساختمان هستیم، چون نمی توانیم از حال هم غافل باشیم علتش این است که ما لریم و به ایلی بودن عادت داریم. 

شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگر زن کشورمان بنا می شود

شهره لرستانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در خیابان بوعلی همدان ضمن اهدا گل به مردم برای مدتی در کار بنایی سنگ فرش خیابان شرکت کرد.

 

تلاش شهره لرستانی برای رفتن به جبهه

شهره لرستانی تصویری از خودش را با لباس سربازها در زمان جنگ منتشر کرد و از خاطرات دوران نوجوانی اش نوشت.

لرستانی با انتشار عکس زیر نوشت:

جنگ وخاطره تلاش نافرجام من برای اعزامم به جبهه در سالهای نخست دبیرستان/ودر نهایت اجرای نمایش شهید گمنام به نویسندگی و کارگردانی و بازی خودم ودریافت جایزه ویژه بنیاد شهید به جای جضور در جبهه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه