طناز طباطبایی

چهره وحشتناک طناز طباطبایی قبل از عمل زیبایی | طناز طباطبایی قیافه اش را از نو ساخت

چهره وحشتناک طناز طباطبایی قبل از عمل زیبایی | طناز طباطبایی قیافه اش را از نو ساخت
کدخبر : 38654

چهره وحشتناک طناز طباطبایی قبل از عمل زیبایی همه را شوکه کرد.

طناز طباطبایی بازیگر باتجربه و پرطرفدار سریال یاغی می باشد . طناز طباطبایی در شبکه نمایش خانگی چند سال پیش نیز حضور پیدا کرد . طناز طباطبایی در سریال یاغی خوش درخشید . طناز طباطبایی از بازیگران پرطرفدار این سریال نیز هست که عکس قبل از عمل زیبایی او را در ادامه مشاهده می کنید.

طناز طباطبایی

بیوگرافی کامل و زندگی هنری طناز طباطبایی

نام :طناز

نام خانوادگی :طباطبایی

تاریخ تولد :20 اردیبهشت 1362

محل تولد :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر

زمینه فعالیت :بازیگر

وضعیت تاهل :مجرد

طناز طباطبایی

زندگی شخصی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

طناز طباطبایی

از سینما تا شهرت

در سال 1383 وقتی 21 سال داشت در «فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدر عاملی مورد توجه اهالی هنر قرار گرفت

سپس با سریال «میموه ممنوعه» سال 1385 در نقش غزاله به شهرت رسید

در ادامه هم با مجموعه های «قلب یخی» (فصل سوم) سال 1391 و یکسال بعد با سریال خانگی «شاهگوش» در نقش گندم نیز بسیار خوش درخشید

بهترین بازیگر کمدی

در سال 88 برای بازی در فیلم «صداها» جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشن منتقدان گرفت و با سریال «پرانتز باز» برنده جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در دوران کودکی

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

 وضعیت ازدواج و همسر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

سادگی در پوشش

همیشه دوست دارم در لباس هایم راحت باشم ، تا جایی که امکانش باشد نمی گذارم لباس های خیلی رنگی با پارچه های پر زرق و برق برایم بدوزند

جنجال بارداری

مدتی پیش انتشار عکسی جالبی زیر از خانم طباطبایی با تیتر حامله بودن وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما ایشان ازدواج نکرده و صرفا کمی اضافه وزن داشت

طناز طباطبایی در زمینه موسیقی و نقاشی 

طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد.  او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

طناز طباطبایی

ورود طناز طباطبایی به عرصه هنر

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

این بانوی هنرمند در 21 سالگی (سال 1383) در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه