مینا وحید | ازدواج مینا وحید | عشق مینا وحید

ژست بی حس و حال مینا وحید در حال قایق سواری | قهقه مینا وحید در قایق تفریحی کولاک کرد

ژست بی حس و حال مینا وحید در حال قایق سواری | قهقه مینا وحید در قایق تفریحی کولاک کرد
کدخبر : 38742

عکس مینا وحید در حال قایق سواری جنجالی شد .

مینا وحید در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است او از بازیگران جوانی است که کار خود را در تلوزیون شروع کرد و چهره شد . در ادامه مینا وحید را در یک قایق را مشاهده می کنید . مینا وحید از بازیگرانی است که در شبکه نمایش خانگی نیز حضور داشته است . 

مینا وحید

زندگینامه مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.

مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.

مینا وحید

مینا وحید در کنار خواهر و برادرش

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.

مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

مینا وحید

درگذشت پدر مینا وحید

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت.

درگذشت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

مینا وحید

ازدواج مینا وحید

مینا وحید بازیگر کشورمان تا به این زمان ازدواج نکرده و مجرد است.

 

ماجرای عشق و عاشقی مینا وحید در جوانی

مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

 

مینا وحید درباره بازیگری اش می گوید:

 مینا وحید درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه مهم این است که فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم که فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چه حد هماهنگی دارم و تا چه حد می توانم تجربه ای که برای نقشم روی می دهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می کنم که می توانم آن نقش را بهتر از نقش های دیگری که هست، بازی کنم.

 مینا وحید درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت:من فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این که چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می کردم و صبر می کردم.

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت: هنوز هم می ترسم. این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی. ولی این هم جزو لذت های این کار است و اگر بترسی و صبر نکنی، اشتباه کرده ای و تبدیل به کسی خواهی شد که در کارهای نا مناسب بازی می کند.

 مینا وحید در خصوص دغدغه هایش در دنیای بازیگری، گفت:الان دغدغه ام در کارم این است که مدتی را که در صبر می گذرانم، در ارتقای کارم به خودم کمکی می کند یا نه و آیا کار بعدی ام از کار قبلی ام بهتر خواهد شد. چون اگر بهتر نشود، مردم از بازیگر نا امید می شوند و فکر می کنم این بدترین اتفاق برای یک بازیگر است.

وی ادامه داد:دغدغه ام این است که روی خودم کار کنم تا قوی تر شوم.

 مینا وحید در خصوص کار هایی که برای قوی تر شدنش انجام می دهد، گفت:فیلم میبینم، کلاس بدن و بیان می روم و ورزش می کنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم به رژیم غذایی ام است.

وحید در پاسخ به این سوال که ده سال دیگر خود را در عرصه بازیگری چگونه می بیند، گفت:در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.

اولین حضور مینا وحید، در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود

 

فیلم‌شناسی  مینا وحید

سینما

* ساعت به وقت صفر ۱۳۹۰[۲]

* دوران عاشقی ۱۳۹۳[۳]

* کفشهایم کو؟ ۱۳۹۴[۴]

 

تلویزیون

* دختران حوا ۱۳۹۱

* شهرزاد ۱۳۹۳ 

 

سریال افرا در شمال کشور کلید خورد

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز با پیوستن دو بازیگر جدید در شمال کشور کلید خورد.

این سریال جدید بهرنگ توفیقی در شهر لاهیجان کلید خورد و به زودی و با پیوستن بازیگران جدید تصویربرداری این سریال در لوکیشن های مختلف آغاز میشود تا برای پخش از شبکه یک سیما آماده شود.

 

پیوستن مینا وحید و روزبه حصاری در سریال افرا

مینا وحید و روزبه حصاری در جدیدترین تجربه بازیگری شان به سریال افرا پیوستند و در تجربه ای متفاوت با بهرنگ توفیقی همکاری میکنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه