بهاره رهنما

بهاره رهنما از پسرش رونمایی کرد | پست احساسی بهاره رهنما برای مرد زندگیش

بهاره رهنما از پسرش رونمایی کرد | پست احساسی بهاره رهنما برای مرد زندگیش
کدخبر : 38747

عکس جدید بهاره رهنما و پست احساسی او اینستاگرام را منفجر کرد .

عکسی از بهاره رهنما از پیج های زرد اینستاگرامی شروع به منتشر شدن کرد . عکس بهاره رهنما و یک پسر بچه که گفته می شود پسر بهاره رهنما است حسابی خبرساز شد . بهاره رهنما از بازیگران باتجربه سینما و تلوزیون است که دو ازدواج ناموفق داشته است . در ادامه عکس بهاره رهنما و پست احساسی او را می خوانید . 

 

بهاره رهنما با انتشار این عکس که اسمش سعید و فرزند اوست نوشت : وقتی در کنارم نیستی

گویی گم شده‌ای دارم

کـه چون سرگردانان پیاپی در جستجویش هستم

گم شده‌ای عزیز و دوست داشتنی

دلخوشی همیشگی روزهای سختم

شادی بخش قلب خسته‌ ام

تو بهترین هدیه خداوند بـه من هستی عزیز دلم

 

بهاره رهنما و دل مشغولی جدیدش

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم بهاره رهنما سخت در تلاشه که علی رغم تمام محتواهایی گسترده و شلوغ پلوغی که تولید می کنه اجازه نده ریسمان کهنه ای که بین خانوم و دنیای بازیگری و کارگردانی باقی مونده پاره بشه، به همین خاطر هم یه پروژه و دل مشغولی جدید برای خودش ایجاد کرد اونم اجرای یه تئاتر در شیراز بود که به تازگی اجراهاش به پایان رسیده اما همچنان فیلم و عکس هایی که از خانوم به همراه دوستاش در شیراز منتشر شد دست به دست می چرخه و در فضای مجازی وایرال شده.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر نام آشنایی ایرانی برای بار دوم ازدواج کرد

وی که 44 ساله است بعد اینکه از همسر اولش پیمان قاسم خوانی جدا شد، با امیر خسرو عباسی از صاحبان برند بهداشتی و آرایشی ازدواج کرد، اَشنایی این دو به همکاری بهاره رهنما در نقش مدل این شرکت بر می گردد

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما در شبکه اجتماعی خود نوشت :

یاعلی گفتیم و عشق اغاز شد

برای همتون از ته دلم ارزوی خوشبختی میکنم و ممنونم که از شادی این روزهای من شاد هستین، دیشب گالری بینظیر شادرس با تاج عشقی که برام فرستاد،و اقعا شادی منو کامل کرد و بهم یاداوری کرد : عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی عشق داند که در این دایره سرگردانند …

از اینکه به دلیل حجم بالای پیام ها و تماس ها نمیتونیم جوابگوی محبت تک تکتون باشیم پیشاپیش عذر خواهی می کنم – بهاره رهنما

بهاره رهنما

واکنش ها

بعد از انتشار عکس عروسی رهنما و عباسی، سیلی از انتقادات مردم نسبت به تصمیم وی در فضای مجازی به  راه افتاد که اغلب از طلاق وی بی اطلاع بودند، بهاره رهنما در واکنش به این حرف ها گفت :

بهاره رهنما

مگر خلاف کردم ؟؟؟ نمیدانم دلیل این حجم انتقاد چیست ؟؟

2 سال پس از جدا شدن از پیمان ازدواج مجدد کردم

 

تبریک کمند امیرسلیمانی

صمیمی ترین دوست بهاره رهنما نیز در واکنش به ازدواج وی نوشت : بهاره عزیزم امیدوارم دلى آرام لبى خندان و روزگارى پر از خوشبختى در کنار همسرت داشته باشى و دنیا بر وفق مرادت باشه

 

شغل آقا داماد

امیرخسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی می باشد

بهاره رهنما

واکنش بهاره رهنما به یک شایعه درباره همسرش

ماجرای ازدواج مجدد بهاره رهنما به یکی از جنجالی ترین ماجراها تبدیل شده است که گویا تمامی ندارد و هر روز یک بحث جدید در این باره مطرح میشود. این روزها که بهاره رهنما زندگی مشترک خود را با امیرخسرو عباسی میگذراند شایعات زیادی پیرامونشان وجود دارد که یکی از آنها آنقدر شدت گرفت که بهاره رهنما را مجبور به پاسخگویی کرد.

 

یک شایعه درباره همسر جدید بهاره رهنما

در روزهایی که تنها دو هفته از ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی میگذرد شایعات زیادی درباره این ازدواج شکل گرفته است . جدیدترین خبری که درباره همسر بهاره رهنما شنیدیم خبری بود که اعلام کرد حسن عباسی سخنران مشهور اصولگراها پدر امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما است. با شدت گرفتن این شایعه بهاره رهنما با انتشار پستی در کانال تلگرامش به این ماجرا خاتمه داد.

 

پادرمیانی بهاره رهنما در اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

اختلاف بین مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری از پخش یک تیزر تبلیغاتی و پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی آغاز شد و گسترش پیدا کرد. بهاره رهنما به اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

 

نظر بهاره رهنما درباره اختلاف میان مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه