محمدرضا گلزار

قد و وزن باورنکردنی محمدرضا گلزار لو رفت

قد و وزن باورنکردنی محمدرضا گلزار لو رفت
کدخبر : 38912

ماجرای قد و وزن محمدرضا گلزار سوژه هواداران در فضای مجازی شده بود .

محمدرضا گلزار از محبوب ترین بازیگران ایرانی است . محمدرضا گلزار از بازیگران مدل و با چهره زیبا نیز محسوب می شود . در ادامه قد و وزن محمدرضا گلزار را می خوانید .

تاریخ تولد محمدرضا گلزار زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶ است . او بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

اصلیت او آذری و متولد تهران است. گلزار در مصاحبه گفت :

من با افتخار تورک هستم، آذری هستم فامیلی ام گلزار آذری می باشد . محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

محمدرضا گلزار در یک خانواده شش نفری متولد شده است پدرش پرویز گلزار ،مهندس و مادر شان خانه دار است، یک برادر بزرگ تر به نام علیرضا مهندس عمران، خواهر بزرگتر به نام آتوسا مترجم زبان آلمانی و یک برادر کوچک تر به نام بردیا مترجم زبان انگلیسی دارد .

 

قد و وزن محمدرضا گلزار چقدر است؟

وزن گلزار   84-87 کیلوگرم  و قد او 183 سانتی متر است

 

شروع بازیگری محمدرضا گلزار

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است این بازیگر بیست و سه سال داشت که ایرج قادری او را برای بازی در فیلم سینمایی سام و نرگس انتخاب کرد و این آغازی شد برای ورود گلزار به وادی سینما.

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

در سال 1386 محمدرضا گلزار  به عنوان مرد شایسته ایران در نظر سنجی مجله پوشش انتخاب شد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه