شهاب حسینی

شایعه رونمایی شهاب حسینی از همسر جوانش | شهاب حسینی در لباس دامادی

شایعه رونمایی شهاب حسینی از همسر جوانش | شهاب حسینی در لباس دامادی
کدخبر : 39169

اخیرا رونمایی شهاب حسینی از همسر جوانش حسابی فضای مجازی را داغ کرده است.

شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است و شهاب حسینی با آنفالو کردن همسرش در زمان فعالیت پیجش حسابی حاشیه ساز شد و شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است. شهاب حسینی دو پسر دارد. اما موضوع طلاق شهاب حسینی از همسرش صحت ندارد و همسر او در سال های قبل مزون داری می کرده است . اخیرا رونمایی شهاب حسینی از همسر جوانش حسابی فضای مجازی را داغ کرده است. این خبر تایید و تکذیب نشده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی از سوپراستارهای ایران است. بازی شهاب حسینی در بسیاری از فیلم های سینمایی در خاطره ها ماندگار شد. نام کاملشهاب حسینی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی است. شهاب حسینی متاهل است و 2 پسر دارد. شایعاتی درباره طلاق  شهاب حسینی مطرح است که در ادامه آخرین خبر از زندگی وی را می خوانید.​

شهاب حسینی مجری بود

شهاب حسینی یکی از بازیگران مطرحی است که زندگی شخصی اش برای بسیاری از هوادارانش مهم است و داستان زندگی اش را دنبال می کنند.

شهاب حسینی

این بازیگر سرشناس از برنامه اکسیژن در سن بسیار کمی شروع به مجری گری کرد و در همان سالها معروفیت خاصی را به خاطر چهره جذابش و اجرای فوق العاده اش کسب کرد.

ازدواج شهاب حسینی

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزندشان سال ۱۳۸۲ بنام محمد امین متولد شد.

در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج به نام امیر علی به دنیا آمد.

این بازیگر در تمامی مجامع عمومی و جشنواره ها در کنار همسرش دیده میشد و عشق و عاشقی آنها زبانزد خاص و عام بود.

شهاب حسینی

پست های پر غم پریچهر قنبری

اما مدتی است که دیده نشدن این زوج جذاب در کنار هم باعث شد حرف و حدیثهایی راجب جدایی آنها شایعه شود و بعضی پست های پریچهر قنبری در اینستاگرام به این شایعه دامن بزند.

پریچهر قنبری  همسر شهاب حسینی از ظاهر و چهره بسیار جذابی برخوردار است و شغل اصلی اش مزون داری است و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده است.

او حتی در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی همسرش در سال ۱۳۹۳ بازی کرد و بیشتر شناخته شد.

پاسخ شهاب حسینی و همسرش به بمب خبری جدایی شان

شهاب حسینی و همسرش در برابر شایعات باز سکوت کردند و تنها علتی را که دیگر در کنار یکدیگر دیده نمی شوند و منجر به پخش چنین شایعاتی شده است را وجود کرونا اعلام کردند.

آنها کرونا را بهانه کردند و گفتند بخاطر کرونا کمتر در مجامع عمومی حاضر و در کنار یکدیگر دیده می شوند.

این زوج همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند و این شایعات با چنین پاسخ پرابهامی روز به روز داغ تر می شود و پایان نیافت.

شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.

بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم . 

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.

بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.

من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

شهاب حسینی در کدام فیلم ها نقش اول بود

اگر در یک نظرسنجی میان هنرمندان نامی از شهاب حسینی در میان باشد به یقین که یکی از برترین های این نظرسنجی این بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. شهاب حسینی را میتوان یکی از موفق ترین بازیگرانی دانست که تجربه های متفاوتی را در دنیای هنر کسب کرده است. از اجرای برنامه تلویزیونی و بازی در سریال های تلویزیون تا حضور در سینما و تئاتر در قالب بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده تا اجرا در رادیو و حضور در عرصه موسیقی همه و همه نشان از هنر این هنرمند کشورمان است.

شهاب حسینی در اغلب فیلم هایش در نقش اول یا مکمل جلوی دوربین رفت و توانست یکی از تاثیرگذارترین نقش ها را جلوی دوربین ببرد. در این مطلب گزارشی از فیلم هایی که شهاب حسینی در آن نقش اول را داشت تهیه کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

نقش هایی که با شهاب حسینی ماندگار شدند

شهاب حسینی در سوپراستار

شهاب حسینی در فیلم سینمایی سوپراستار ساخته تهمینه میلانی در نقش کوروش زند جلوی دوربین رفت و نقشی ماندگار را خلق کرد و با کاراکتر کوروش زند در فیلم سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

شهاب حسینی با نقشی متفاوت در سوپراستار

کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او - مهناز - است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود. اما کوروش انکار می کند و می گوید او و مهناز در همان سالها بچه ناخواسته شان را سقط کرده اند. رها هم می گوید که مادرش برای رضایت و آسوده کردن خاطر کوروش ادعای سقط جنین کرده اما در واقع بچه اش را نگه داشته است. کوروش مدام با زنان دوروبرش درگیری دارد و مادرش هم که زنی مبادی اخلاق سنتی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه