پوریا پورسرخ | ازدواج پوریا پورسرخ | عشق پوریا پورسرخ

کاخ شیک پوریا پورسرخ غوغا کرد | پوریا پورسرخ داماد شریفی نیا شد

کاخ شیک پوریا پورسرخ غوغا کرد | پوریا پورسرخ داماد شریفی نیا شد
کدخبر : 39400

پوریا پورسرخ بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که شایعات متفاوتی در مورد زندگی خصوصی او و ازدواجش مطرح است .

پوریا پورسرخ بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شایعه ازدواج پوریا پورسرخ در اینستاگرام خبرساز شده بود . درادامه ویدیوی دیده نشده از پوریا پورسرخ را تماشا می کنید . چند وقت قبل شایعه ازدواج پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا مطرح شد که این شایعه کذب بوده است و واقعیت نداشته است . 

سریال های تلویزیونی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های پرکار و پرطرفدار این روزهای دنیای هنر است که سریال ایلدا با بازی او در حال پخش از شبکه یک سیما است.

به بهانه بازی پوریا پورسرخ در سریال ایلدا و پخش این سریال مروری بر چند سریال تلویزیونی این بازیگر جوان خواهیم داشت.

پوریا پورسرخ

بازی پوریا پورسرخ در سریال ایلدا

سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، سریالی در حوزه دفاع مقدس است که پوریا پورسرخ در جدیدترین تجربه بازیگری اش در آن به ایفای نقش پرداخت و از 4 مهرماه 99 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

پوریا پورسرخ در سریال ایلدا بازیگر نقش ایرج است و او که تجربه بازی در سریال های دفاع مقدسی را دارد این بار هم در این سریال ایفاگر نقش مردی از عشایر کشورمان با گریم و لباس عشایر در سالهای 1358 و 1359 است.

پوریا پورسرخ

تبریک ویژه مهراوه شریفی نیا برای تولد پوریا پورسرخ

مهرواه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تبریکی به مناسبت سالروز تولد پوریا پورسرخ به روز کرد. مهراوه شریفی نیا که سابقه همکاری با پوریا پورسرخ را در چندین فیلم و سریال دارد در سالروز تولد همکارش از او به عنوان رفیق 13 ساله یاد کرد.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بازیگر فیلم روز سوم

مهراوه شریفی نیا با انتشار عکسی از پوریا پورسرخ در اینستاگرامش نوشت :سیزده سال رفاقت خیلیه ها!!! صد سال دیگه هم همین طور رفیق و بامرام و خوش انرژی و مهربون و جنتلمن و باحال باقی بمون. “تولدت مبارک”

شیوا طاهری بازیگری که در سریال جدید پوریا پورسرخ با عنوان ریکاوری با او همبازی است با انتشار عکسی از این سریال تولد پوریا پورسرخ را تبریک گفت .

پوریا پورسرخ

تبریک شیوا طاهری برای تولد پوریا پورسرخ

شیوا طاهری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :تولدِ آقای پورسرخ خیلی مبارک باشه .... دوست و همکار حرفه ای و کار بلد....

پی نوشت:نمایی از ریکاوری به زودی

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا در روز حسرت

پوریا پورسرخ 5 تیر 1356 در تهران متولد شد و با بازی در سریال وفا در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید . بازی در فیلم سینمایی روز سوم یکی از بهترین تجربه های بازیگری این هنرمند کشورمان محسوب میشود.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در سریال ریکاوری

پوریا پورسرخ با مهراوه شریفی نیا در سریال روز حسرت و کیمیا همبازی بود و این روزها مشغول بازی در سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی است.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در سریال برادر

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار یکی دیگر از سریال های ماندگار پوریا پورسرخ است که ماه رمضان سال 95 از شبکه دو سیما پخش شد.

پوریا پورسرخ در این سریال بازیگر نقش ناصر پسر کوچکتر خانواده حاج کاظم پهلوان است که توسط دشمنان پدرش اغفال شده و وارد مسیر نادرستی در زندگی اش میشود که آبروی پدر را نشانه گرفته است و به خوبی توانسته از عهده ایفای این نقش برآید.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشاری سال 1394 از شبکه دو سیما پخش شد و پوریا پورسرخ در این سریال ایفاگر نقش آرش همسر اول کیمیا بود.

پوریا پورسرخ در این سریال که داستان آن در زمان قبل از جنگ تا دوران جنگ و بعد از آن میگذرد در نقش پسری به نام آرش که در واقع پسر زن دایی کیمیا بود مقابل دوربین رفت و با کیمیا ازدواج کرد اما تغییر شخصیت آرش باعث شد زندگی آنها دوام چندانی نداشته باشد و از هم جدا شوند.

بازی در این سریال 110 قسمتی یکی از طولانی ترین تجربه های بازیگری پوریا پورسرخ بود که در کنار چهره هایی چون مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، مهدی پاکدل و... ماندگار شد.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در سریال روز حسرت

سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم یکی دیگر از سریال های ماندگار پوریا پورسرخ در تلویزیون است که ماه رمضان سال 87 روی آنتن رفت.

پوریا پورسرخ در این سریال بازیگر نقش مسعود بود که بعد از تصادف همسرش معصومه و زمین گیر شدن او به صورت پنهانی ازدواج میکند و در آستانه جدایی از همسر دومش فریده متوجه میشود که او باردار است و معصومه بعد از فهمیدن ماجرای ازدواج مسعود از دنیا میرود و زندگی جدید مسعود آغاز میشود.

پوریا پورسرخ در سریال روز حسرت با بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، لیندا کیانی، افسانه بایگان، فرامرز قریبیان و ... همبازی بود.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در سریال وفا

سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی یکی دیگر از سریال های ماندگار پوریا پورسرخ در تلویزیون است که نوروز سال 85 از شبکه سه سیما پخش شد.

پوریا پورسرخ در این سریال ایفاگر نقش ژوبین یک پسر یهودی است که به جرم جاسوسی برای اسرائیل در لبنان زندانی است و در این میان دلباخته دختری به نام وفا میشود و این سرآغاز داستان این سریال است که حسابی در میان مردم ماندگار شد.

پوریا پورسرخ در سریال وفا با بازیگرانی چون هانیه توسلی، فرهاد قائمیان، فرهاد اصلانی، الیزابت امینی و... همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه