حسن یزدانی

حسن یزدانی قهرمان نشد | باخت تلخ حسن یزدانی از تیلور آمریکایی

حسن یزدانی قهرمان نشد | باخت تلخ حسن یزدانی از تیلور آمریکایی
کدخبر : 39457

باخت تلخ حسن یزدانی از تیلور آمریکایی اشک همه را درآورد

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت‌های جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد. اما خبر ازدواج حسن یزدانی بعد مدتی تکذیب شد و ستاره کشتی ایران مجرد است.

باخت تلخ حسن یزدانی از تیلور آمریکایی اشک همه را درآورد.

رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که مهمترین رقابت سالانه کشتی محسوب شده و پس از المپیک نیز پر اهمیت ترین رقابت این رشته ورزشی به حساب می‌آید از ۱۹ الی ۲۷ شهریور در دو رشته فرنگی آزاد و در بلگراد برگزار میشود. حالا و پس از پایان رقابت فرنگی، در روز نخست کشتی آزاد حسن یزدانی و محمد نخودی به فینال رسیدند و زارع نیز به رده بندی رفته است برای تماشای پخش زنده کشتی فینال حسن یزدانی در کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ با ما باشید.

اما امشب حسن یزدانی تلاش خواهد کرد تا در پنجمین دوئل خود با دیوید تیلیور آمریکایی به دومین پیروزی خود نائل آید و هشتمین مدال خود و در جهان و المپیک و پنجمین طلای جهانی و المپیک را به گردن بیاویزد؛ یزدانی حالا از حیث تعداد مدال جهانی و المپیک فارغ از مرغوبیت آن با عبور از تختی پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران است.

پخش زنده کشتی فینال حسن یزدانی ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

امشب و در بازه زمانی ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ فینال ۴ وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد برگزار خواهد شد که فینال حسن یزدانی و تیلور آمریکایی نیز در همین زمان برگزار خواهد شد.

این راند پنجم دوئل این ادو ابرمرد جهان کشتی است که تا بدین جا یزدانی یک پیروزی و تیلور سه پیروزی را کسب کرده اند؛ با توجه به رقابت نزدیک ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ این بازی از اهمیت خاصی نیز برخوردار است.

در ویدئوی زیر مقایسه بین حسن یزدانی و دیوید تیلور را می بینید.

 

 

کشتی گیر ژاپنی به نام اوزاکی با پوشیدن تی شرت با عکس حسن یزدانی برای ایرانی ها دلبری کرد.

نونوکا اوزاکی کشتی گیر زن ژاپنی که صاحب مدال طلای مسابقات جهانی صربستان شده است از طرفداران حسن ییزدانی است و پیراهنی با ععکس این سوپراستار کشتی به تن کرد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان از روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود.

با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 سالهرقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 ساله

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است از روز شنبه نوزدهم شهریورماه  و به مدت 9 روز در شهر بلگراد صربستان برگزار شود. به همین دلیل و در فاصله دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها، ما هم تصمیم گرفته‌ایم که روزانه یک وزن از اوزان دهگانه هر یک از دو بخش آزاد و فرنگی را مورد بررسی قرار دهیم. در این مطلب به بررسی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد خواهیم پرداخت که در روزهای  24 و 25 شهریورماه انجام خواهد شد.

بزرگترین دوئل جهان با حسن یزدانی و دیوید تیلور

به گزارش سایت flowrestling، رقابت‌های جهانی کشتی از ۲۰ شهریور در بلگراد برگزار می‌شود و یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها مربوط به وزن ۸۶ کیلوگرم است جایی که حسن یزدانی و دیوید تیلور که هر دو سابقه قهرمانی در المپیک را دارند برای کسب طلا شانس خواهند داشت. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک، نماینده ایالات متحده در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی خواهد بود.

۸ کشتی گیر برتر این وزن بر اساس امتیازات جمع آوری شده در مسابقات رنکینگ از زمان المپیک توکیو به رقابت می‌پردازند. در بین تمام اوزان، کشتی گیران این وزن شناخته شده‌ترین کشتی گیران در جهان هستند.

سیدبندی:

حسن یزدانی، جمهوری اسلامی ایران

دیوید تیلور، ایالات متحده آمریکا

مایلز آمین، سن مارینو

ابوبکر آباکاروف، آذربایجان

بوریس ماکوئف، اسلواکی

عظمت دولتبکوف، قزاقستان

عثمان گوچن، ترکیه

احمد آیبویف، فرانسه

شانس‌های اصلی طلا

حسن یزدانی، جمهوری اسلامی ایران

دیوید تیلور، ایالات متحده آمریکا

از سال ۲۰۱۷، هر مدال طلای جهانی یا المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم توسط حسن یزدانی یا دیوید تیلور به دست آمده است. یزدانی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ عناوین جهانی را به دست آورد در حالی که تیلور در سال ۲۰۱۸ طلای جهان و طلای المپیک ۲۰۲۱ را به دست آورده است. رقابت یزدانی و تیلور ممکن است در حال حاضر بزرگترین رقابت در کشتی جهان باشد و به احتمال زیاد در مسابقات امسال شاهد یک مسابقه دیگر بین این دو خواهیم بود.

تیلور برنده سه مبارزه رقابت مقابل یزدانی شد و در جام جهانی ۲۰۱۷، قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و المپیک توکیو برابر او پیروز شد. در حالی که تیلور هر بار برنده شد، هر مسابقه مثل یک نبرد رفت و برگشت بود که اختلافات ناچیز تفاوت را رقم زد. در واقع در هر سه برد تیلور، یزدانی در تایم اول برتری داشت، ولی تیلور توانست در تایم دوم برنده شود. تیلور به وضوح از سرعت خود برای غلبه بر یزدانی استفاده کرد تا در ۳ مسابقه اول پیروز شود.

یزدانی سال گذشته سرانجام در فینال جهانی ۲۰۲۱ انتقام خود را گرفت و با نتیجه ۶ بر ۲ تیلور را شکست داد. در آن مسابقه یزدانی در وقت استراحت با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتاد و برای اولین بار در سری مسابقات خود توانست در وقت دوم از تیلور پیشی بگیرد. آیا این بدان معناست که بالاخره یزدانی رمز پیروزی مقابل تیلور را متوجه شده است؟ یا تیلور امسال انتقامش را خواهد گرفت؟

نمی‌توان اغراق کرد که تیلور و یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم چقدر از بقیه جلوتر هستند. اگر آن‌ها دوباره در فینال جهانی ۲۰۲۲ ملاقات کنند، مطمئناً آتش بازی خواهد بود!

پیش‌بینی:

مبارزه دیگر بین تیلور و یزدانی قریب الوقوع است. در حالی که رقبای برجسته زیادی در این وزن وجود دارند، اگر تیلور یا یزدانی قبل از فینال شکست بخورند، یکی از بزرگترین شگفتی‌های تمام دوران خواهد بود. اگر آن‌ها برای کسب طلا با هم دیدار کنند، انتظار نبردی سخت مشابه ۲ مسابقه سال گذشته آن‌ها در المپیک و مسابقات قهرمانی جهان را داشته باشید. هر کسی که برنده شود احتمالا برنده یک رقابت نزدیک و باورنکردنی شده است.

این سایت در پایان مدال آوران این وزن را پیش بینی کرد.

بغض حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان

گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان: پاداش سال قبل را ندادند

هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان از روز ۲۲ مرداد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که این مرحله از تمرینات تا روز تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

شاگردان پژمان درستکار که برخی از آنها در قالب تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز در شهر قونیه ترکیه به میدان خواهند رفت، بزودی باید در رقابتهای جهانی به روی تشک بروند و مهمترین رویداد کشتی در سال ۲۰۲۲ را پشت سر بگذارند.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک هم یکی از مدعیان بزرگ مسابقات جهانی صربستان است که در حال حاضر خود را برای آغاز اردوی جدید تیم ملی آماده می‌کند و به عنوان ستاره کاروان کشتی ایران، نگاه ویژه ای به پیکارهای پیش رو دارد.

در همین راستا حسن یزدانی در آستانه آغاز اردوی جدید آزادکاران ملی پوش اعلام کرد: نه تنها من بلکه تمامی بچه‌های تیم ملی روحیه و انگیزه بالایی دارند تا موفقیت‌های سال گذشته را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان هم را تکرار کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابتهای جهانی افزود: خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارم و با کمک مربیان تیم ملی در کنار تمرینات، تمامی حریفانم را هم با دقت آنالیز می‌کنم. بی تردید نگاه ویژه ای به رقیب آمریکایی ام دارم و به طور جدی تر او را زیر نظر دارم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پایان با اظهار گلایه از بی توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته قرار بود به بچه‌ها پاداش دهند که متأسفانه هنور این اتفاق رخ نداده است.

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک از بی‌توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی ناراحت بود و گفت: پاداش سال قبل را ندادند.

مراسم عزاداری محرم بعد از ظهر دیروز در محل خانه کشتی کمپ تیم های ملی کشتی با حضور حسن یزدانی و سایر ملی پوشان برگزار شد.

استقبال از ستاره ی کشتی ایران حسن یزدانی با شور و شوق مردم دیدنی بود.

حسن یزدانی، آزادکار پرافتخار ایرانی وارد ۲۸سالگی شد. او طی روز‌های گذشته در یک کاخ رستوران در تهران جشن تولدش را برگزار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه