علی دایی

شایعه دروغ سکته علی دایی غوغا کرد | حال بد شهریار فوتبال روی تخت بیمارستان

شایعه دروغ سکته علی دایی غوغا کرد | حال بد شهریار فوتبال روی تخت بیمارستان
کدخبر : 39565

چند سال قبل علی دایی تصادف وحشتناکی کرد که تصویر حال بد از آن زمان است.

علی دایی که ساعت 20:30 شبی در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب دچار سانحه رانندگی شده بود، او برای ترمیم پوست سر و گوش در اتاق عمل جراحی شد. در حال حاضر حال عمومی او خوب است. علی دایی سکته نکرده و این خبر برای سالهای گذشاه اتفاق افتاده است.

 

وی با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان اعزام شد. 

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

دایی به اتاق عمل رفت

 

علی دایی که بر اثر حادثه چپ کردن خودرو در منطقه بادرود واقع در نزدیکی کاشان از ناحیه سر و گوش دچار آسیب شده بود برای انجام عمل جراحی ترمیمی روی پوست به اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

 

بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران، مقامات بیمارستانی گفته اند، دایی در حال حاضر با بیرون آمدن از اتاق عمل در وضعیت هوشیاری به سر می برد و پزشکان اعلام کرده اند حال عمومی دایی مناسب است.

 

تجمع هواداران

 

در همین حال(ساعت 23) حدود ۱۵۰ هوادار با اطلاع از خبر این حادثه، پشت در بیمارستان حضور دارند اما از ورود آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می‌شود.

 

علت حادثه

 

سرهنگ مهماندار رئیس پلیس راه کشور درباره علت تصادف دایی گفته است: دایی در کیلومتر 135 آزادراه اصفهان-تهران به دلیل عدم توجه به جلو دچار سانحه رانندگی شد و خودروی وی چپ کرد.

 

خدا را شکر خوبم ؛ به خیر گذشت

 

خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.

 

دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»

 

کمربند ایمنی جان آقای گل جهان را نجات داد

 

اما پس از گذشت ساعاتی، خبر رسید که مشکل دایی تنها به مشکلی در پیشانی او مربوط می‌شود و او مشکلی به جز این مسئله ندارد. ‌خوشبختانه علی دایی صدمات مغزی و داخل شکمی نداشت و جراحات وارده به وی مربوط به پارگی در ناحیه پیشانی، پوست سر و گوش راست بوده است.

 

دکتر حسین غنی پزشک معالج دایی صبح امروز در مورد وضعیت مصدومیت دایی اظهار داشت: ‌خوشبختانه علی دایی صدمات مغزی و داخل شکمی نداشت و جراحات وارده به وی مربوط به پارگی در ناحیه پیشانی، پوست سر و گوش راست بوده است. ‌همچنین صدمه خیلی شدید نیز به ناحیه پشت سر این قهرمان ملی فوتبال کشور وارد بود که خوشبختانه بستن کمر بند ایمنی از افزایش صدمات بر اثر واژگونی خودرو بر این ناحیه را کاهش داده و جلوگیری کرده است.

 

دایی در آی‌سی‌یو

 

علی دایی پس از پایان عمل جراحی و حضور در اتاق  ری کاوری در بخش آی سی یو بستری و سپس به بخش عادی منتقل خواهد شد. پزشکان او اعلام کرده‌اند که اگر شرایط جسمی و ثبات علائم حیاتی وی توسط پزشکان تایید شود مشکل خاصی نخواهد داشت و ‌پس از انجام معاینات زخم ها توسط پزشکان معالج انتقال نیز بلامانع خواهد بود.

 

وضعیت دایی نگران‌کننده نیست

 

 با وجود اینکه صدها نفر از هواداران علی دایی از شب گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، منتظر مشخص شدن وضعیت او هستند، حمید‌رضا حسین‌زاده، پزشک دایی اعلام کرد که این فوتبالیست سرشناس مشکلی ندارد و حال عمومی او خوب است.

 

وی افزود: عمل جراحی دایی که از ساعت 12 شب گذشته شروع شده بود تا ساعت 3 بامداد ادامه داشته و وی در حال حاضر در بخش ICU بستری است.

 

ایران در شوک به سر می‌برد

 

با گذشت کمتر از 15 ساعت از تصادف آقای گل جهان، جامعه ورزش ایران همچنان در شوک ناشی از تصادف علی دایی به سر می‌برد و همه برای سلامتی آقای گل جهان و ملی‌پوش سابق ایران دست به دعا برداشته‌اند.

 

آسیب شدید در ناحیه صورت و نیاز به سه روز مراقبت

دایی صدمه مغزی ندید

 

پزشک علی دایی اعلام کرد این مربی صدمه مغزی ندیده اما تا سه روز باید تحت مراقبت باشد.

 

دکتر غنی در خصوص آخرین شرایط علی دایی اظهار داشت: پس از اینکه ایشان در مسیر کاشان صدمه دید به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد. ابتدا جراح اعصاب کار خود را بر روی دایی آغاز کرد و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد وی صدمه مغزی نداشته است.

 

وی در گفت‌وگو با فارس،افزود: متاسفانه نیمه راست صورت دایی صدمه شدیدی دیده و در بین آن پارگی نیز دیده می‌شود. این پارگی‌ها در سمت چپ صورت دایی نیز بود که مجبور شدیم عمل پیچیده‌ای روی ایشان انجام دهیم اما وضعیت کلی او خوب است.

 

دکتر غنی ادامه داد: قسمتی از گوش ایشان متلاشی شده بود و به همین دلیل عملی روی غضروف گوش دایی به دلیل کندگی پوست انجام دادیم. دایی صبح در اتاق عمل بود ولی در حال حاضر در شرایط خوبی است. خوشبختانه ایشان شکستگی نداشت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دایی 3 روز باید تحت مراقبت باشد اما با درخواست خودش بعدازظهر امروز به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل خواهد شد.

 

محمد دایی و میاچ، دو همراه علی دایی پس از مداوای سرپایی،‌ مرخص شدند اما دایی هنوز در بیمارستان بستری است.

 

رحمان احمدی، محسن بنگر و پدر جواد کاظمیان برای عیادت او به بیمارستان رفتند. همچنین علی پروین، مهدی مهدوی کیا، امیر قلعه نویی و افراد دیگری از طریق مدیر عامل باشگاه راه‌آهن پیگیر وضعیت سرمربی این تیم بودند.

 

شهریار به تهران منتقل می‌شود

 

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت:‌ پس از بررسی‌های دقیق خوشبختانه هیچ‌گونه شکستگی در بدن دایی دیده نمی‌شود و پارگی های پوست سر او نیز ترمیم شده‌است.

 

دکتر حسینی  در خصوص آخرین وضعیت علی دایی اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی که آقای دایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد اقدامات لازم در بخش‌های مختلف بیمارستان برای مداوای وی انجام شد.

 

وی در گفت‌وگو با فارس افزود:‌پس از بررسی‌هایی که داشتیم خوشبختانه مشخص شد که مشکل وی جدی نیست و با توجه به صحبت‌هایی که شده احتمال این را می‌دهیم که دایی به تهران انتقال پیدا کند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده هیچ‌گونه شکستگی در بدن آقای دایی دیده نمی‌شود، همچنین پارگی‌های پوست سر او نیز ترمیم شده و می‌توانیم اعلام کنیم که مشکل وی تا حدود زیادی حل شده است.

 

وی یادآور شد:‌پزشکان بیمارستان شهید بهشتی تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر شاهد سلامتی کامل آقای دایی باشیم.

 

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا دایی امشب از بیمارستان شهید بهشتی مرخص خواهد شد یا خیر نیز گفت:‌ قبلا هم گفتم طبق صحبت‌هایی که شده احتمال این وجود دارد که ایشان به تهران منتقل و سایر بررسی‌ها بر روی وی انجام شود اما روی هم رفته مشکل خاصی دیگر وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه