شقایق دهقان | ازدواج مجدد شقایق دهقان | عشق شقایق دهقان

ازدواج رسمی شقایق دهقان کولاک کرد | حلقه طلا شاه داماد برای شقایق دهقان هوش از سر برد

ازدواج رسمی شقایق دهقان کولاک کرد | حلقه طلا شاه داماد برای شقایق دهقان هوش از سر برد
کدخبر : 39668

ازدواج رسمی شقایق دهقان کولاک کرد.

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت . او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است . شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است . شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود . او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد . شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش از نظر دادن در مورد موارد مختلف نمیگذره .

 

شقایق دهقان با انتشار تصویری از خود که حلقه ای در دست دارد خبر از ازدواجش داد.

 

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

 

شقایق دهقان

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

 

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. 

سالگرد ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان پس از مدتها توسط مهراب تبریک گفته شد،قاسم خانی علت این تاخیر را در اینستاگرامش توضیح داد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهراب قاسم خانی نویسنده‌برنامه‌های طنز سینما و تلویزیون با تاخیر 3 ماه‌دهمین سالگرد ازدواج شقایق دهقان را به‌وی تبریک گفت و در اینستاگرامش چنین نوشت:

شهریور امسال سالگرد ده‌سالگی ازدواج ما بود. میخواستم همون موقع یه‌عکس به‌این مناسبت بذارم که‌چون خنگم یادم رفت... ولی اشکال نداره. مثلا الان شهریوره... پس همسر جان مرسی به‌خاطر این ده‌سال خیلی خوب و مرسی که‌هستی. با عشق فراوان. همسرت و غبغبش... عکس از کوروش جوان عزیز

 

سالگرد ازدواج شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی علاوه‌بر طراحی دکور و نویسندگی، نقاش است و کارشناسی ارشد نقاشی دارد.آشنایی و ازدواج وی با شقایق دهقان در پاییز سال 1381 و در مجموعه‌طنز پاورچین ساخته‌مهران مدیری اتفاق افتاد. حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام نویان است. همچنین مهراب قاسم خانی فرزند دیگری به‌نام نیروانا از ازدواج اولش دارد.

 

 

تولد شقایق دهقان با تبریک خاص مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

 

 

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

 

 

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن 

 

 

شقایق دهقان در مسابقه استندآپ کمدی در خندوانه

شب گذشته 13 شهریور مسابقه کمدین های برنامه خندوانه بین شقایق دهقان و رضا شفیعی جم برگزار شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که حداقل یک وعده غذایی را دور هم و سر یک سفره غذا می خورند تقدیم کرد.سپس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم وارد صحنه شدند و طی قرعه کشی ، رضا شفیعی جم به عنوان نفر اول شروع به اجرای استندآپ کمدی خود کرد.

 

 

عکس شقایق دهقان و رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم همراه با یک تخته وایت برد که نقاشی های نامفهومی روی آن کشیده شده بود وارد صحنه شد به علاوه یک کلاه و تعدادی کاغذ . او خاطراتی را از دوران دانشجویی اش که برای تامین مخارج زندگی مجبور به تدریس خصوصی نقاشی می شده است تعریف کرد و گفت :من به دو پسر نقاشی یاد می دادم که یکی از آنها هیچ استعدادی در نقاشی نداشت و مدام اشکالی که بر روی این تخته می بینید را تصویر می کرد . او از لج بازی های آن پسر بچه سر به هوا و شیطنت های او هنگام تدریس خاطرات جالبی را بیان کرد اما در دقایق آخر از زمان باقی مانده بخش خود شروع کرد به تعریف خاطرات پسر بچه ی دوم که مدام آب بینی اش آویزان بود ، اما زمانش به اتمام رسید و صحبتش نیمه تمام ماند و همین امر او را ناراحت کرد. 

 

 

مهراب قاسمخانی با شقایق دهقان تا 1500

مهراب قاسمخانی نویسنده آثار طنز تلویزیون همسر شقایق دهقان بازیگر طناز کشورمان است . این نویسنده طنز با انتشار عکسی از شقایق دهقان دل نوشته ای برای همسرش نوشت.

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

با شقایق تا 1500....

پ.ن:بیشترم شد من اعتراضی ندارم

با شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی بیشتر آشنا شوید

 

 

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان و پسرشان

مهراب قاسم خانی در 16 آذرماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. مهراب قاسم خانی پس از سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان ازدواج کرد.

وی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک دیگر ازدواجکردند. حاصل این پیوند یک پسر به نام نویان بود.مهراب قاسمخانی و همسرششقایق دهقان یکی از زوجهای هنرمند سینما و تلویزیون هستند که بیشتر در ژانر کمدی فعالیت دارند و بخاطر چهره همیشه خندانشان طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید این زوج هنرمند چگونه با یکدیگر آشنا شده اند. مهراب قاسم خانی با روایت خاطره ای درباره نحوه آشنایی با همسرش را منتشر کرد.

 

 

مهراب قاسمخانی در اینستاگرامش نوشت:

اواخر سال هفتاد و هشت از دفتر یه تهیه کننده ای دعوت به کار شدم برای نویسندگی و طراحی صحنه یه برنامه ترکیبی به اسم گلخونه که قرار بود از شبکه جام جم پخش بشه. بعد از مذاکره اولیه قرار شد که گروه نویسندگان و کارگردان جلسه ای هم با مدیر شبکه جام جم داشته باشن. این شد که جلوی ورودی سازمان صدا و سیما قرار گذاشتیم. از بین گروه نویسندگان که جمع شدن فقط حمید برزگر رو می شناختم که دو سالی بود با هم دوست و همکار بودیم. شقایق رو اونجا برای اولین بار دیدم. قبلاً توی تلویزیون دیده بودمش ولی نمیدونستم نویسندگی هم می کنه. توی همون سلام علیک اول حس کردم چقدر دختر خوبیه. آروم و ساده و مهربون و مودب بود و اصلاً شبیه بازیگرا نبود... ولی روایت شقایق از اون دیدار فرق می کنه. اون پیش خودش داشت فکر می کرد این پسره عجب ... چطور فکر کرده با شلوار جین تنگ و موی بلند و یقه باز و آستین کوتاه و این سیبیلای احمقانه اجازه می دن از در سازمان وارد بشه. خوب تقصیری هم نداشتم. تا حالا داخل سازمان نرفته بودم و قوانینش رو نمی دونستم. خلاصه شقایق که از ورودی بانوان وارد شد دید من اون تو وایستادم و کلی تعجب کرد وقتی دید من داخلم. به نظرم اون روز اون دوست حراستی یا اصلاً منو ندید یا دید ولی به چشمش نیومدم چون در سال های بعد بارها به خاطر مو و لباس پشت در سازمان گیر کردم... به هر حال دوستی و همکاری ما از اون روز شروع شد و اصلاً فکر نمیکردم که این دختر مهربون قراره یه روزی مهمترین آدم زندگی من بشه... 

 

 

اجرای نمایش عروس مردگان با ستاره های سینما

نمایش عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری با حضور ستاره های دنیای سینما و تلویزیون تا چند وقت دیگر روی صحنه میرود. این نمایش که اقتباسی از انیمیشن معروف تیم برتون است با حضور شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون روی صحنه میرود.

نیکی کریمی با انتشار عکسی از پوستر نمایش عروس مردگان همراهانش را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

 

 

پوستر نمایش عروس مردگان با حضور بازیگران مطرح

نیکی کریمی بازیگر سینمای کشورمان تصویری از پوستر نمایش عروس مردگان را با همراهانش به اشتراک گذاشت و آنها را به دیدن این نمایش دعوت کرد.

 

 

نیکی کریمی ، شقایق دهقان ، میلاد کی مرام و نازنین بیاتی در نمایش عروس مردگان

نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت : به امید نشاندن لبخند روی چهره همگی شما مردگان خبر دادند . با اجازه آقای تیم برتون ... نیکی کریمی در عروس مردگان.

بازیگران نمایش عروس مردگان عبارتند از : نازنین بیاتی:اِمیٖلی ، میلاد کی مرام:ویٖکتور ، شقایق دهقان:مَدْلین ، نیکی کریمی:ویٰکْتوریا به زودی در تهران رویال هال اسپیناس پالاس شما هم دعوتید

 

 

تولد شقایق دهقان با تبریک خاص مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

 

 

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن.

 

 

عکسهای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان از آن دست زوج های بی حاشیه ای هستند که نزدیک به 15 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

 

 

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی نویسنده طناز کشورمان است که اغلب ما او را با کارهای طنزی چون شب های برره ، پژمان ، نقطه چین ، پاورچین ، مرد هزار چهره و ... می شناسیم.

شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی است که 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد و اغلب در کارهای طنز توانست هنر بازیگری اش را در معرض دید همه قرار دهد.

شقایق دهقان یکی از بازیگران سریال های طنز مهران مدیری از سریال جدید در حاشیه مهران مدیری انتقاد کرد و اظهار داشت در حاشیه از کیفیت پایینی نسبت به سریال های قبل مدیری برخوردار است.

 

 

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر معروف سریالهای طنز مهران مدیری با آزاده باقری در همشهری جوان گفته است:به نظرم کیفیت کار سریال در حاشیه نسبت به بقیه کارهای آقای مدیری پایین است وبا توجه به انتظاری که مردم ازآقای مدیری که بعد از سالها به تلویزیون برگشته داشتند رضایت بخش نبوده است .به گزارش گام نو ،شقایق دهقان در عین حال از اعتراص پرشکان به سریال در حاشیه انتقاد کرده و گفته :اگر قرار باشد هرکمدی به هر شعل و قومی بربخورد بهتراست کار کمدی را تعطیل کنیم.

 

 

در حاشیه

سریال در حاشیه مهران مدیری که قرار بود با نام اتاق عمل ساخته و پخش شود همواره با انتقادات فراوانی از سوی پزشکان و وکلا روبرو شد و سر انجام فصل اول آن امشب کار خود را پایان میدهد.

 

 

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس موفق سینما و تلویزیون و همسر شقایق دهقان با انتشار عکسی از پدر و مادرش در در اینستاگرامش نوشت:

 

 

پدر و مادر شوهر بهاره رهنما

آقای قاسم خانی و بانو… یعنی همه جمله های کلیشه ای که در وصف پدر و مادر میگن عین حقیقته. کی میتونه بیشتر از اونا دوستون داشته باشه؟ چقدر لذت بخشه این حس که بدونی دو نفر تا این حد دوست دارن و براشون مهمی. این زوج بدجوری تو زندگی من نقش داشتن و دارن. هر چی سنم میره بالا تر بیشتر دلم میخواد شبیه اونا بشم. مخصوصاً از بعد از این که خودم بابا شدم بیشتر فهمیدمشون. یه سالهایی هم بد جوری اذیتشون کردم ولی الان جبران اون اذیت ها، شده یکی از بزرگترین اهداف زندگیم. به این نتیجه رسیدم که اگه میخواهید پدر و مادرتون رو خوشحال کنید، خوشبخت بشید.

 

 

عکس جذاب شقایق دهقان و پسرش در اینستاگرام

شقایق دهقان اینستاگرام خود را با تصویری دیگر و جدید از پسرش نویان، بروز کرد. تصویری که مثل همیشه در آن بازهم موهای خاص پسر این بازیگر بیش از هر چیزی جلب توجه می کند. پسر شقایق دهقان حالا برای خودش مردی شده و خیلی از مخاطبان او را مرد جوان زندگی خانم بازیگر میخوانند.

همسر سابق محراب قاسم خانی در این استوری، کنار عکس زیبای مادر پسری شان نوشت:

سر به سر طومار زلفت شرح احوال من است

 

 

شقایق دهقان که بیشتر ما او را با نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان میشناسیم،در تاریخ 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد. او به دلیل تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد اما از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و تا 6 سالگی در ساری ساکن بودند. اصالت مادر شقایق دهقان بختیاری بوده و او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر است.

شقایق دهقان در سال 1383 با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد. ازدواج این دو چهره سینما و تلویزیون، چند سال پیش به جدایی ختم شد. 

 

 

سریال سر به راه با بازی شقایق دهقان و سیاوش خیرابی به کارگردانی سعید سلطانی که تجربه سریال های پربیننده ای همچون پس از باران را در کارنامه خود دارد برای پخش در ایام عید فیلمبرداری می شود.

شقایق دهقان یکی از بازیگران سریال سر به راه درخصوص پذیرش ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی گفت:برای ایفای این نقش با من تماس گرفته شد و همکاری با ایرج محمدی و توجه به رزومه حرفه ای سعید سلطانی و پربیننده بودن آثار تلویزیونی وی به انضمام گروه بازیگران و عوامل حرفه ای این اثر ترغیب برای بازی در این سریال شدم. 

 

 

سریال سربه راه 

بازیگر سریال پژمان درخصوص ویژگی نقش خود در این مجموعه 15 قسمتی عنوان کرد:این مجموعه یک خانواده کاملا سنتی را به تصویر می کشد که مجموعه مشکلاتی برای آنها رخ می دهد من هم نقش دختر بزرگ این خانواده با دو فرزند را بازی می کنم و این نقش بدون پیچیدگی خاص، نقش ساده و پر از مادرانگی است و در واقع شکل گیری روابط بین پدر و دختر و همسر و فرزندانم را نشان داده می شود. 

دهقان درخصوص کار با سعید سلطانی خاطرنشان شد:همکاری با سلطانی بسیار خوب و عالی است وی فردی آرام و صبور هستند که این آرامش را در سر کار به بقیه عوامل انتقال می دهند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه