سریال پایتخت | ازدواج بازیگر سریال پایتخت | عشق بازیگر سریال پایتخت

همسر نقی سریال پایتخت سکته کرد | اتفاق ناگوار برای همای سریال پایتخت

همسر نقی سریال پایتخت سکته کرد | اتفاق ناگوار برای همای سریال پایتخت
کدخبر : 39747

ویدیویی دیده نشده از بازیگر سریال پایتخت در اینستاگرام خبرساز شد .

بازیگر سریال پایتخت در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است . بازیگر سریال پایتخت در شش فصل سریال حضور داشته است . بازیگر سریال پایتخت همسر امیر جعفری بازیگر محبوب سینماست . در ادامه ویدیوی دیده نشده از فصل چهارم سریال پایتخت را مشاهده می کنید . بازیگر سریال پایتخت در این سکانس سکته می کند و باعث نگرانی شوهرش می شود . 

بیوگرافی ریما رامین فر و عکس های او با همسرش

نام:ریما

نام خانوادگی:رامین فر

تاریخ تولد:5 فروردین 1349

تحصیلات:کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر

همسر:امیر جعفری

فرزند:آئین

 

از تولد تا زندگی شخصی ریما رامین فر

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

 

ریما رامین فر بازیگر سینما وتلویزیون

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد.

 

ریما رامین فر به همراه همسرش امیرجعفری و فرزندش

امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

 

سریال پایتخت اوج کار ریما رامین‌فر

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار ریما رامین‌فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن‌ها ماندگار شد. بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده اغوا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می‌رساند.

 

فیلم هایی که ریما رامین فر در آنها به ایفای نقش پرداخته است

سینمایی

* نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)

* رفیق بد (۱۳۸۶)

* یه حبه قند (۱۳۸۹)

*  سیزده (۱۳۹۱)

 

تحصیلات و آغاز بازیگری ریما رامین فر

ریما رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.

 

عکس خانم رامین فر

اولین نمایشنامه که نوشت نمایشنامه پس تا فردا بود که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت البته در این نمایشنامه خودش هم بازی می کرد. در سال 80 در یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را گرفت و در نمایش زمزمه مردگان هم جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه