علی دایی

مانتوی میلیونی همسر علی دایی با پوست روباه آتش به پا کرد | مونا فرخ آذری ثروتش را به رخ کشید

مانتوی میلیونی همسر علی دایی با پوست روباه آتش به پا کرد  | مونا فرخ آذری ثروتش را به رخ کشید
کدخبر : 39841

عکس دیده نشده از علی دایی و همسرش جنجالی شد .

شوی طلا و جواهر همسر علی دایی جنجالی شد . همسر علی دایی در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد . همسر علی دایی مادر دختر علی دایی می باشد . در ادامه تصاویری دیده نشده از علی دایی و همسرش را مشاهده می کنید . مانتوی جدید همسر علی دایی حرف و حدیث های فراوانی داشته است . در ادامه عکس دیده نشده از همسر علی دایی را مشاهده می کنید .

علی دایی

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی استعلی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد 

 علی دایی بازیکن و مربی مطرح ایرانی است که در تاریخ 1 فروردین ماه 1348 در اردبیل متولد شده. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است،علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.علی دایی  اکنون مربی فوتبال، تجارت پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است،علی دایی  که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به شمار می رود؛ در نظرسنجی های سایت ای اف سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد،علی دایی ملقب به شهریار فوتبال ایران سالیان سال رکورد دار گل ملی دنیا بود. علی دایی ازدواج کرده و دو دختر دارد که یکی از آن ها در خارج از ایران زندگی می کند.  شرایط ویژه علی دایی و دختر بزرگش دنیز در این بازه زمانی موجب شده است که بیشتر از همیشه مورد توجه رسانه ها باشند.  به همین دلیل اخیرا انتشار عکسی از دنیز روی دوش پدرش در جشن تولدش بازخوردهای متفاوتی را در پی داشته است. حضور متفاوت علی دایی در تولد دخترش دنیز طوفان به پا کردبرخی رسانه ها ادعا می کنند این عکس به تازگی گرفته شده است. اما بررسی های ما نشان می دهد این تصویر قدیمیست و برای زمانیست که دنیز دختربچه ای بیش نبوده است.

مونا فرخ آذری  که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی  صنایع غذایی  است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد. 

علی دایی

 

همسر علی دایی کیست؟ / مهریه باورنکردنی زن علی دایی

به گزارش اقتصادآنلاین، مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان‌سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است. او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می‌کند.

علی دایی

نحوه آشنایی

علی دایی در مورد همسرش و نحوه آشنایی با او و همینطور مهریه همسرش صحبت‌های جالبی کرده است. مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است.

دایی و همسرش اردیبهشت ماه ۸۴ یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شهریار فوتبال ایران یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می‌گوید: همسرم فرزند اول خانواده است.

علی دایی

مهریه جالب

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:

همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه‌شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است.

خیلی‌ها فکر می‌کردن که مهریه همسرم سکه‌های زیادی است، به قول این جدیدی ها! … اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت‌ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

 

علی دایی بالاخره به شایعات ازدواج دومش پاسخ داد​

علی دایی در گفت وگو با برنامه ۳۶۰ درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود صحبت کرد که در ادامه گزیده از صحبت های او را می خوانید:

 

من فقط یک بار ازدواج کردم

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

 

 حرفهای جدید علی دایی در مورد دنیز و حقیقت ازدواجش

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

 

دخترم برعکس هرچه دوست دارم را می خواهد!

من تا موقعی که فوتبال بود من اصلا نورا رو کم میدیدیم. موقعی که می امد خوابیده بود تعطیل بود من سربازی بود. کم پیش می آمد که با هم مسافرت برویم و الان این مشکلات نیست و ارتباط مان خیلی بهتر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه