شقایق دهقان

چهره شوکه کننده شقایق دهقان | شقایق دهقان افسردگی بعد از طلاق گرفت

چهره شوکه کننده شقایق دهقان | شقایق دهقان افسردگی بعد از طلاق گرفت
کدخبر : 40054

عکس جالب و دیده نشده از شقایق دهقان در اینستاگرام غوغا کرد

شقایق دهقان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شقایق دهقان در سریال های متفاوت ایفای نقش کرده است شقایق دهقان در سریال های درام و کمدی نیز حضور داشته است از نقش های ماندگار شقایق دهقان می توان به حضور او در سریال شب های برره و ساختمان پزشکان اشاره کرد . 

شقایق دهقان

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

شقایق دهقان

عکس کودکی شقایق دهقان

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی نویسنده سریالهای تلویزیونی در پستی در اینستاگرامش از ماجرای آشنایی و ازدواجش با شقایق دهقان سخن گفت.

مهراب قاسمخانی و همسرش شقایق دهقان یکی از زوجهای هنرمند سینما و تلویزیون هستند که بیشتر در ژانر کمدی فعالیت دارند و بخاطر چهره همیشه خندانشان طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید این زوج هنرمند چگونه با یکدیگر آشنا شده اند. مهراب قاسم خانی با روایت خاطره ای درباره نحوه آشنایی با همسرش را منتشر کرد.

شقایق دهقان

مهراب در اینستاگرامش نوشت:

اواخر سال هفتاد و هشت از دفتر یه تهیه کننده ای دعوت به کار شدم برای نویسندگی و طراحی صحنه یه برنامه ترکیبی به اسم گلخونه که قرار بود از شبکه جام جم پخش بشه. بعد از مذاکره اولیه قرار شد که گروه نویسندگان و کارگردان جلسه ای هم با مدیر شبکه جام جم داشته باشن. این شد که جلوی ورودی سازمان صدا و سیما قرار گذاشتیم. از بین گروه نویسندگان که جمع شدن فقط حمید برزگر رو می شناختم که دو سالی بود با هم دوست و همکار بودیم. شقایق رو اونجا برای اولین بار دیدم. قبلاً توی تلویزیون دیده بودمش ولی نمیدونستم نویسندگی هم می کنه. توی همون سلام علیک اول حس کردم چقدر دختر خوبیه. آروم و ساده و مهربون و مودب بود و اصلاً شبیه بازیگرا نبود... ولی روایت شقایق از اون دیدار فرق می کنه. اون پیش خودش داشت فکر می کرد این پسره عجب ... چطور فکر کرده با شلوار جین تنگ و موی بلند و یقه باز و آستین کوتاه و این سیبیلای احمقانه اجازه می دن از در سازمان وارد بشه. خوب تقصیری هم نداشتم. تا حالا داخل سازمان نرفته بودم و قوانینش رو نمی دونستم. خلاصه شقایق که از ورودی بانوان وارد شد دید من اون تو وایستادم و کلی تعجب کرد وقتی دید من داخلم. به نظرم اون روز اون دوست حراستی یا اصلاً منو ندید یا دید ولی به چشمش نیومدم چون در سال های بعد بارها به خاطر مو و لباس پشت در سازمان گیر کردم... به هر حال دوستی و همکاری ما از اون روز شروع شد و اصلاً فکر نمیکردم که این دختر مهربون قراره یه روزی مهمترین آدم زندگی من بشه... 

شقایق دهقان

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان و بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

 

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان بود که در سال 1383 با یکدیگر ازدواج کرده بودند.

 

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسمخانی و بچه هایشان

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون می باشد.

 

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی و پسرشان

پایان زندگی مشترک شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان، در برنامه فریدون جیرانی اعلام کرد که مدتی است از همسر سابقش، مهراب قاسم خانی جدا شده است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه