مهران مدیری

ببینید | همسر مهران مدیری کیست

ببینید | همسر مهران مدیری کیست
کدخبر : 40073

عکس دیده نشده و جنجال برانگیز از مهران مدیری را می بینید .

به گزارش رصداقتصادی : مهران مدیری بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون است . مهران مدیری در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است . در ادامه عکسی منتسب به همسر مهران مدیری را می بینید .

مهران مدیری

عکسی منتسب به همسر مهران مدیری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با واکنش شهرزاد دختر مهران مدیری مواجه شد

مهران مدیری دیگر نیازی به معرفی ندارد. مهران مدیری در بخش هنر و سریال سازی در کشور ما با طنازی های خود خدمات زیادی انجام داده است. مهران مدیری در عرصه خوانندگی هم هنر خود را ثابت کرده است. مهران مدیری در مجموعه طنز "ساعت خوش" بازیگران سرشناسی را به مردم معرفی کرد. عکسی از مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.

تصویر دختر و پسر مهران مدیری در فضای مجازی موجود است اما تا کنون هیچ کاربری موفق به دیدن عکس همسر مهران مدیری نشده است و همین جستجو و کنجکاوی ها برای یافت عکسی از مادر شهرزاد مدیری باعث شده تا به هر چهره مشابهی، نسبت همسر مهران مدیری داده شود، مثل این خانم که تصویرش را در ادامه مشاهده می کنید.

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.

مهران مدیری

مهران مدیری به کشور برگشت؛ گذرنامه‌اش ضبط شد | مدیری بازداشت می‌شود؟

مهران مدیری که روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود گذرنامه وی ضبط شد.

 ایرنا نوشت: مهران مدیری مجری و کارگردان طی روزهای گذشته با انتشار ویدیویی، باعث تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها در کشور شده بود.

رئیس قوه قضاییه چند روز پیش به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد اشاره و تصریح کرد: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن از طریق زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کردند که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

مهران مدیری

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، آنها که تشویق کردند، پشتیبانی کردند؛ آنهایی که آب به آسیاب دشمن ریختند و نقشه‌های دشمنان را پیاده کردند؛ آنهایی که با بیگانگان ارتباط داشتند و کسانی که با ضدانقلاب خارج‌نشین همدست شدند و این جنایت‌ها و خیانت‌ها را علیه مردم و کشور مرتکب شدند، همه آنها مقصر هستند و به تقصیر همه آنها باید به حسبه رسیدگی شود و ان‌شاء‌الله رسیدگی خواهد شد. 

تاکنون محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون و حسین ماهینی بازیکن سابق تلویزیون به همین دلایل بازداشت شده اند. باید دید دستگاه قضا با مهران مدیری و ویدئویی که درباره اعتراضات منتشر کرد چه برخوردی خواهد داشت.

 

نقشهای جدی و ماندگار مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناس کشورمان در عرصه هنر است که اغلب کارهای او در ژانر طنز و کمدی می باشد.

این هنرمند مطرح و محبوب کشورمان که آثار موفقی را در تلویزیون ساخته است فعالیت خود را از سال 1368 در رادیو آغاز کرده و با سریال مشت های کوچک به کارگردانی ثریا قاسمی در سال 1371 وارد تلویزیون شد. او در طول سالهای فعالیت خود در فیلم و سریالهای بسیاری نقش بازیگر، کارگردان و یا تهیه کننده را بر عهده داشته است.

مهران مدیری بعد از پایان فصل چهارم برنامه موفق دورهمی با اجرای مسابقه ای با همین نام به عنوان مجری به روی آنتن شبکه نسیم بازگشت. این مسابقه در همان قسمت های ابتدایی خود توانست رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

سریال دراکولا با بازی و کارگردانی مهران مدیری در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است و سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان جدیدترین مجموعه در حال ساخت برای این شبکه می باشد که مهران مدیری با نقشی متفاوت مقابل دوربین قرار گرفته است.

به بهانه پخش مسابقه دورهمی و ساخت سریال خاتون مروری بر نقشهای جدی مهران مدیری در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک خواهیم داشت.

 

مهران مدیری در باغ گیلاس

باغ گیلاس به کارگردنی مجید بهشتی در سال 1372 بود که  مهران مدیری در آن، نخستین نقش جدی اش را بازی کرد.

مهران مدیری در این سریال زنده یاد جمشید مشایخی، فخری خوروش، زنده یاد اسماعیل داورفر و نیکو خردمند، محبوبه مقبلی، دانیال حکیمی، پوراندخت مهیمن، بیوک میرزایی، مهری ودادیان، جلیل فرجاد، عبدالرضا اکبری و فریبا متخصص نقش آفرینی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه