بهاره رهنما | جدایی بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما

بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد |حلقه گران قیمت شاه داماد برای بهاره رهنما

بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد |حلقه گران قیمت شاه داماد برای بهاره رهنما
کدخبر : 40262

حلقه گران قیمتی که بهاره رهنما در دست دارد دوباره حاشیه ساخت.

بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون با یک ویدیو دوباره در اینستاگرام خبرساز شده است . یک ویدیو از بهاره رهنما در مورد بچه دار نشدن صحبت می کند که حرف و حدیث های فراوانی دارد . بهاره رهنما چند ماه گذشته از جدایی از حاجی گفت و حالا بسیاری این ویدیو را به همسر سابق بهاره رهنما مربوط می دانند اما بنظر می رسد یک قسمتی از کتاب یا بخشی از نمایشنامه باشد که بهاره رهنما آن را بازگو می کند . پیام احساسی  بهاره رهنما به حاجی بعد از گذشت 6 ماه از طلاق حاشیه ساخت. حلقه گران قیمتی که بهاره رهنما در دست دارد دوباره حاشیه ساخت.

بهاره رهنما

بیوگرافی و زندگینامه کامل بهاره رهنما

نام :بهاره

نام خانوادگی :رهنما

تاریخ تولد :1352/9/10

محل تولد :اراک

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)

همسر فعلی:امیرخسرو عباسی

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

بهاره رهنما در دوران کودکی

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما نه تایید میکند نه تکذیب

بهاره رهنما در گفتگویی با مجله ‘دیده بان’ وقتی  سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند

بهاره رهنما

رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت: {مردم} لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد وی ادامه داد : علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند.

آیا روابط دوستانه تان با پیمان برقرار است ؟

بهاره رهنما این گونه از پاسخگویی شفاف طفره می رود

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‘آیا روابط دوستانه تان با پیمان قاسم خانی همچنان برقرار است’ بیان داشت : بله، هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. بعضی ها زیاد حرف می زنند. شما کاری نداشته باشید

ماجرای دعوت به سریال خوب، بد جلف

این سوال البته که می تواند به مخاطبان اطلاعات کامل را درباره شایعه موردنظر بدهد بخصوص وقتی در کنار بخشی از گفته های رهنما درباره چگونگی حضورش در ‘خوب بد جلف’ به کارگردانی پیمان قرار می گیرد.

پیمان گفت تو بازیگر خوبی هستی

رهنما که در اولین تجربه کارگردانی پیمان ایفای نقش کرده است درباره چگونگی همکاری گفت :

با وجودی که من توی قصه ‘خوب بد جلف’ نبودم و قصه هم قصه سریال ‘پژمان’ نبود، پیمان به من زنگ زد و گفت تو بازیگر خوبی هستی و فکر می کنم جایت جلوی دوربینم خالی است

و مثل همه دوستان دیگر دعوت شدم به این کار.

بهاره رهنما

موضوع طلاق جدی است

ظاهرا تصمیم به زندگی جدا از هم این دو هنرمند ماهاست گرفته شده و دیگر در هیچ مراسمی این دو را با یکدیگر نمیبینم، این دو زوج هم مثل اغلب هنرمندان ایرانی در زندگی مشترک خود موفق نبودند

ولی روابط دوستانه و همکاری کاری انها با یکدیگر پابرجاست

 

 

بهاره رهنما در روز تولد پدرش

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

واکنش بهاره رهنما به یک شایعه درباره همسرش

ماجرای ازدواج مجدد بهاره رهنما به یکی از جنجالی ترین ماجراها تبدیل شده است که گویا تمامی ندارد و هر روز یک بحث جدید در این باره مطرح میشود. این روزها که بهاره رهنما زندگی مشترک خود را با امیرخسرو عباسی میگذراند شایعات زیادی پیرامونشان وجود دارد که یکی از آنها آنقدر شدت گرفت که بهاره رهنما را مجبور به پاسخگویی کرد.

یک شایعه درباره همسر جدید بهاره رهنما

در روزهایی که تنها دو هفته از ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی میگذرد شایعات زیادی درباره این ازدواج شکل گرفته است . جدیدترین خبری که درباره همسر بهاره رهنما شنیدیم خبری بود که اعلام کرد حسن عباسی سخنران مشهور اصولگراها پدر امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما است. با شدت گرفتن این شایعه بهاره رهنما با انتشار پستی در کانال تلگرامش به این ماجرا خاتمه داد.

بهاره رهنما در این باره نوشت:

همسر من امیر خسرو عباسی در نوجوانی پدر بزرگوارش مرحوم جمال عباسی رو در سانحه ای از دست داده، لطفا اگر شایعات کذب در مورد ایشون شنیدید خصوصا در مورد مناسبات خاص با هر نهادی حتما تکذیب کنید، قرار نیست همه را به یک چوب بزنید و قرار نیست هرکس مرید اهل بیت بود لزوما با مشاغل دولتی در ارتباط باشد! و من افتخار می کنم که همسرم از کارافرینان برتری است که فقط به همت و کوشش خودش در جایگاه فعلی اش قرار گرفته است.

بهاره رهنما مهمان برنامه خندوانه شد

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 18 تیرماه 96 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت . رامبد جوان در این برنامه میزبان بهاره رهنما بازیگر طنزپرداز کشورمان بود . بهاره رهنما بعد از سلام و احوال پرسی با مردم از حال و هوای این روزهایش گفت و ادامه داد :در حال حاضر مشغول درس خواندن برای کنکور دکترا هستم ، تئاتر بازی میکنم ، روزنامه نگاری میکنم ، در دانشگاه درس میدهم و از مادرم مراقبت میکنم..

مدیریت زمان به شیوه بهاره رهنما

انجام این همه کار همزمان باعث تعجب رامبد جوان شد و پرسید چطور اینهه کار را مدیریت میکنید؟ بهاره رهنما گفت :به نظرم بخشی از آن با برنامه ریزی و عمل کردن به برنامه ریزی انجام شده است اما بخش دیگر آن ذاتی است و به خستگی ناپذیر بودن من بازمی گردد . خیلی از اوقات که پریا دخترم کنار من است از کار کردن خسته میشود و غر میزند که مامان من انرژی و توان شما را ندارم و نمیتوانم . من در حال حاضر دو لیسانس ( ادبیات و حقوق قضایی ) و دو فوق لیسانس ( ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی ) دارم و میخواهم در کنکور دکترا هم قبول شوم. من همیشه زمان کمی برای کنکور هایم داشتم اما توانستم در آنها موفق شوم و برنامه ریزی به من بیشترین کمک را کرد.

رامبد جوان از بهاره رهنما پرسید شما حامی خانم ها هستید که گفت :خیلی ها از دست من شاکی هستند که چرا اینقدر درباره آقایون مینویسی ، درست است که من تا حدودی مدافع حقوق خانم ها هستم اما نه به معنای فمنیسم بودن بلکه همیشه مدافع حقوق خانم هایی هستم که حقشان نادیده گرفته شده است. 

آیا ممنوع الفعالیت شدن بهاره رهنما در تلویزیون حقیقت دارد

بعد از ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس هایی از مراسم ازدواجش شایعات زیادی پیرامون این بازیگر سینما و تلویزیون شکل گرفت و هر روز عده ای به این شایعات دامن میزدند. بهاره رهنما که این روزها مشغول نمایشی با عنوان خورشیدهای همیشه در تئاتر درباره زنان کربلا است با شایعه ممنوع الفعالیت بودن در تلویزیون مواجه شد.

بعد از انتشار خبر ممنوع الفعالیت بودن بهاره رهنما این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بهاره رهنما در برنامه چهل چراغ

بهاره رهنما در این باره نوشت:این دومین برنامه بعد شایعه ممنوع الکاری بنده است و قرارداد سریال تلویزیونی هم سه روز پیش بسته شد، علاوه بر اینکه این روزها جلوی دوربین کار سینمایی «آقای سانسور» هستم پس بیایید از نشر شایعات کذب پرهیز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه