مهران مدیری | ازدواج مهران مدیری | طلاق مهران مدیری

اولین تصویر از مهران مدیری بعد از بازگشت | مهران مدیری با خنده های معروفش سوژه شد

اولین تصویر از مهران مدیری بعد از بازگشت | مهران مدیری با خنده های معروفش سوژه شد
کدخبر : 40294

عکس جدید مهران مدیری اخباری را منتشر کرد .

مهران مدیری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهران مدیری شایعات زیادی پیرامون خودش در اینستاگرام دیده است . در ادامه شایعه جدید در مورد عکس مهران مدیری را تماشا می کنید . مهران مدیری چند وقت پیش به گفته همشهری از ایران رفته بود و دوباره برگشت . 

مهران مدیری

 مهران مدیری دیگر نیازی به معرفی ندارد. مهران مدیری در بخش هنر و سریال سازی در کشور ما با طنازی های خود خدمات زیادی انجام داده است. مهران مدیری در عرصه خوانندگی هم هنر خود را ثابت کرده است. مهران مدیری در مجموعه طنز "ساعت خوش" بازیگران سرشناسی را به مردم معرفی کرد. عکسی از مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.

 مهران مدیری که اخیراً بعد از اظهارنظرهایی در راستای دامن زدن به اغتشاشات از کشور خارج شده بود به کشور بازگشت.در بدو ورود گذرنامه او توسط نهادهای ذی ربط، ضبط شد. مهران مدیری چند روز پیش و پس از اظهاراتی در راستای دامن زدن به اغتشاشات، از کشور خارج شده بود.

عکسی از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شد که گفته شده در اولین عکس او پس از ورود مجددش به ایران بوده اما مهران مدیری بازهم نسبت به هیچ کدام از این شایعات پاسخی نداده است.

مهران مدیری

بیوگرافی کامل مهران مدیری

نام :مهران

نام خانوادگی :مدیری

تاریخ تولد :18 فروردین 1346

محل تولد :تهران

زمینه فعالیت:بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، خواننده، مجری

سالهای فعالیت:از سال 1368 تاکنون

فرزندان :فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

 

ورود مهران مدیری به دنیای هنر

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

 

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. مدیری صدای خوبی دارد و تاکنون چند کنسرت را با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه اجرا کرده است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی، شب های برره و باغ مظفر را خودش خوانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه