نرگس محمدی | ازدواج نرگس محمدی | عشق نرگس محمدی

ضربه خطرناک نرگس محمدی به سر علی اوجی | سر زخمی علی اوجی سوژه شد

ضربه خطرناک نرگس محمدی به سر علی اوجی | سر زخمی علی اوجی سوژه شد
کدخبر : 40563

عکس دیده نشده از نرگس محمدی در اینستاگرام سوژه شد .

نرگس محمدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نرگس محمدی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است او در سریال ستایش چهره شد حضور نرگس محمدی در دورهمی و سوال معروف مهران مدیری از او باب آشنایی او با علی اوجی را باز کرد . سرانجام علی اوجی از نرگس محمدی خواستگاری کرد و این دو نفر با هم ازدواج کردند . مصاحبه های علی اوجی و نرگس محمدی حرف و حدیث های فراوانی نیز داشته است . در ادامه عکس دیده نشده از زخمی که نرگس محمدی با شوخی و خنده و بر اثر اصلاح موی سر به علی اوجی زد را تماشا می کنید . علی اوجی با متنی طنز آمیز این عکس را منتشر کرد .

نرگس محمدی

بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نام:نرگس

نام خانوادگی :محمدی

تاریخ تولد :1364/1/9

محل تولد :تهران

تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

زمینه فعالیت :بازیگری

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر:علی اوجی

نرگس محمدی

زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و برادرش در سالها قبل

او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

نرگس محمدی

از تئاتر تا جلوی دوربین

به صورت جدی بعد از دوره بازیگری وارد تئاتر شد تا اینکه سال 1383 در 19 سالگی با فیلم «تنهایی باد» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت

نرگس محمدی

شهرت با ستایش

سال 1387 در فیلم «اخراجی ها 2» و سپس فیلم «آناهیتا» دیده شد اما شهرت اش با سریال «ستایش 1» سعید سلطانی در سال 1389 شروع شد

نرگس محمدی

از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا دلم می خواست در رشته هنر ادامه تحصیل بدم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صداوسیما شرکت می کردم اتفاقی برایم افتاد و امتحان را از دست دادم

به همین دلیل در کلاس های علوم تجربی دبیرستان شرکت کردم و بعد هم در دانشگاه پرستاری پذیرفته شدم

نرگس محمدی

جنجال سفر به برزیل

ماجرای حضورش در کشور برزیل با کاروان هنرمندان جهت حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 و انتشار چند عکس و فیلم دعوایش با سام درخشانی که بعدا مشخص شد ساختگی است او را مدتی سر تیتر خبرها کرد

نرگس محمدی

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 و 32 سالگی با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان ازدواج کرد. این بانوی هنرمند که با حضور در برنامه دورهمی از مجرد بودن خود گفته بود با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.

خانم محمدی و علی اوجی بار دیگر به عنوان یک زوج در برنامه دورهمی شرکت کرده و از زندگی خود صحبت کردند.

 

بیوگرافی مختصری از علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی تهیه کننده، مجری طرح، بازیگر و نویسنده کشورمان متولد 17 اسفندماه 1362 در تهران است. او یکی از تهیه کننده های مشهور موسیقی است و با خواننده هایی همچون رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری داشته است.

علی اوجی علاوه بر تهیه کنندگی موزیک در زمینه تهیه فیلم نیز فعالیت کرده و تاکنون در فیلم هایی همچون خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در مقام تهیه کننده حضور داشته است.

این هنرمند بازیگری خود را با سریال پژمان آغاز نموده و بیشتر در فیلم و سریال های مهران مدیری نقش آفرینی کرده است.

 

فیلم و سریال های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بعد از ورود به عرصه بازیگری در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده و در برخی از آنها همچون فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888  و سریال پیکسل با همسرش علی اوجی همکار بوده است.

 

حواشی زندگی نرگس محمدی

سال 1400 یکی از سخت‌ترین سالهای زندگی نرگس محمدی بود چرا که برادرزاده دو ساله اش در اثر حادثه ای فوت کرده و خانواده محمدی را داغدار نمود. نرگس محمدی وابستگی بسیاری به برادرزاده های خود داشته و تصاویر بسیاری از آنها در صفحه شخصی این بازیگر وجود دارد. 

 

آرزوی ساخت خانه بزرگ

از خدا می خواهم روزی آنقد پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانوادم با هم زندگی کنیم

محس، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم یک روز هم از آنها جدا باشم، خانواده تنها تعمت خدواند به انسان است که تکرار پذیر نیست

 

سریال ها

مامانم یه تایمی کارمند صدا و سیما در بخش فرهنگ و مردم بود، وقتی سرکار می رفت، برامون فیلم می گذاشت و یک فیلم را چند بار تماشا می کردیم

خیلی وقت ها هم از سرکار تماس می گرفت و میگفت بیا دم سینما بریم باهم دیگر فیلم ببینیم، چون مامانم زود ازدواج کرده فاصله سنی مون هم خیلی کم است

 

سریال ها

● پدر گواردیولا – 1401 (شبکه خانگی)

● ستایش 3 – 1398

● بوی باران – 1398

● زعفرانی – 1395

● معمای شاه – 1394

● ما فرشته نیستیم – 1393

● ستایش 2 – 1393

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – 1393

● میلیاردر – 1391

● ششمین نفر – 1390

● ستایش 1 – 1389

 

فیلم‌های تلویزیونی

● هوای خنک – 1394

● کویر – 1393

 

فیلم سینمایی

● خائن‌ کشی – 1400

● سلوک – 1400

● هوس – 1396

● مسلخ – 1395

● قرارمون پارک شهر – 1395

● دربست – 1394

● عملیات مهد کودک – 1391

● ساعت شلوغی – 1390

● آناهیتا – 1387

● سوپر استار – 1387

● اخراجی‌ ها 2 – 1387

● ریسمان باز – 1386

● تنهایی باد – 1383

 

بیوگرافی علی اوجی بازیگر و تهیه کننده

نام :علی

نام خانوادگی :اوجی

تاریخ و محل تولد :17 اسفند 1362 در تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی 

زمینه فعالیت :بازیگر، تهیه کننده موسیقی و فیلم، کارگردان، مجری طرح

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر :نرگس محمدی (بازیگر)

 

زندگی شخصی علی اوجی

علی اوجی  بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 17 اسفند 1362 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی از خطاطان مشهور است و دارای یک خواهر و برادر می باشد که برادر او سالها قبل فوت کرد.

 

علی اوجی به همراه پدر و مادر و برادر بزرگترش

علی اوجی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه در 14 سالگی آغاز کرد و سالها بعد با تهیه کنندگی موسیقی و فیلم به شهرت رسید اما با ورود به دنیای بازیگری در فیلم و سریال های تلویزیونی به چهره شناخته شده تری میان مردم تبدیل شد.

 

 

دوران سخت زندگی علی اوجی 

علی اوجی در یک گفتگوی تلویزیونی با علی ضیاء ، از دوران سخت زندگی اش و مسیر سخت خود تا رسیدن به آغاز موفقیت گفت:

من در 14 سالگی یک فیلم کوتاه ساختم که آن را به مسعود کیمیایی تقدیم کردم.

این کارگردان فیلم مرا دید و آن را پسندید و من وارد دنیای حرفه ای شدم. در همان دوران پدرم سکته کرد و بعد از گذشت یک سال و سخت شدن شرایط ، من 1 سال و نیم مشغول مراقبت از ایشان شدم چرا که هر نیم ساعت یکبار باید به پدرم غذا می دادم. 

بعد از فوت پدرم، مادرم مبتلا به سرطان شد و دوران سخت شیمی درمانی را آغاز کردیم. خدارو شکر که مادرم سلامتی خود را بازیافت اما با غرق شدن برادرم زندگی برایمان سخت‌تر شد و من از اهدافم دور شدم. بعد از تمام این ماجراها یک روز با دیدن طلوع خورشید دریافتم که پایان شب سیه سفید است. 

 

عکس کودکی و باورنکردنی از علی اوجی؛ شوهر نرگس محمدی

با پخش مجدد سریال ستایش و بیشتر دیده شدن نرگس محمدی در قاب تلویزیون، علاقه شما مخاطبان به دیدن عکسهای خصوصی طور این بازیگر و همسرش علی اوجی بیشتر شد. از آنجا که در مورد این زوج بازیگر ایرانی، سوژه در نمناک کم نبود، در پی ایده ای جذاب برای شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا این بار عکسی دیده نشده و زیرخاکی از شوهر نرگس محمدی را برایتان به نمایش بگذاریم، عکسی که 100 درصد با چهره امروزی علی اوجی متفاوت است.

با دقت و مقایسه ای که با کنار هم گذاشتن عکس قدیمی و جدید او در ادامه مشاهده میکنید، قطعا متوجه این تغییر خواهید شد. تصویری که مشاهده می فرمایید، عکس قدیمی است که در اینستاگرام نرگس محمدی و توسط خانم بازیگر منتشر شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه