احسان علیخانی

احسان علیخانی حلقه نامزدی به دست کرد | ازدواج احسان علیخانی با خانم دکتر در سکوت خبری

احسان علیخانی حلقه نامزدی به دست کرد | ازدواج احسان علیخانی با خانم دکتر در سکوت خبری
کدخبر : 40710

احسان علیخانی حلقه نامزدی به دست کرد و حاشیه ساخت.

احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.احسان علیخانی چندین سالی متوالی برنامه ماه عسل را اجرا کرده است. احسان علیخانی مجرد است و تا کنون خبری از ازدواج وی منتشر نشده است.احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. احسان علیخانی برنامه های زیدی را اجرا کرده است. 

 

 

 

شنیده ها و خبرهای منتشر شده حاکی از ازدواج احسان علیخانی، مجری موفق برنامه جذاب عصر جدید با یک خانم دندان پزشک می باشد. حال واقعیت ماجرا چیست؟

جدیدا شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است و سکوت کرده است گویا حقیقت ندارد.

 

بیوگرافی احسان علیخانی:

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران خیابان هروی

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

 

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

 

 

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

 

 

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

 

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و … مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد. 

 

 

تصاویری از احسان علیخانی و مادرش

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون است که اغلب مخاطبان او را با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند. مجری پرطرفدار برنامه ماه عسل از روزهای پایانی سال گذشته با اجرای برنامه استعدادیابی عصر جدید بعد از چند سال تغییراتی در شیوه برنامه سازی ایجاد کرد و توانست نظرات مثبتی از سوی مردم دریافت کند.

این مجری و تهیه کننده تلویزیون فرزند آخر یک خانواده شش نفره است که دو خواهر و یک برادر او ازدواج کرده اند و او همراه مادرش که پرستار بازنشسته است زندگی میکند.

احسان علیخانی از سال 86 اجرای برنامه ماه عسل را در شبکه سه سیما آغاز کرد و تا سال 97 ساخت این برنامه را در ایام ماه رمضان ادامه داشت.

مجری جوان تلویزیون در یکی از برنامه های ماه عسل پرده از راز مهمی در زندگی شخصی اش برداشت و در گفتگو با مهمان این برنامه گفت که فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند.

عکس هایی از احسان علیخانی و مادرش را گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. 

 

 

گفتگویی متفاوت با احسان علیخانی

ایران آنلاین : برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و انتخاب و حضور مهمانان خاص و ویژه، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. قطعا یکی از عوامل موفقیت این برنامه اجرای احسان علیخانی است. او پس از سال ها اجرای برنامه «ماه عسل» رگ خواب مخاطبانش را به دست آورده و شاید بتوان گفت نقطه اوج اجرای علیخانی ماه عسل امسال بود.

 

 

گفت و گوی صمیمانه با احسان علیخانی را در ادامه می خوانید:

«ماه عسل» سال 92 چندمین برنامه از این سری است که شما اجرای آن را بر عهده داشتید؟

-من تا به حال 6 اجرای ماه عسل را بر عهده داشته ام و 2 سال هم برنامه ماه رمضانی جذر و مد را اجرا کرده ام، می توان گفت که تجربه اجرای 8 سال برنامه ویژه ماه رمضان را بر عهده دارم.

 

 

احسان در این سال ها چند پیراهن بیشتر پاره کرده است، از اولین برنامه ای که احسان علیخانی اجرای آن را بر عهده داشته، تا امروز چقدر فرق کرده است؟

-بزرگ شده است. احسان در این سال ها بیشتر راه رفته، بیشتر پیراهن پاره کرده، سنش بالا تر رفته، تجربه اش بیشتر شده، آزمون و خطا کرده حتی اشتباه هم کرده است.

 

 

بیشترین اشتباهات را در کدام بخش ها می بینید؟

-در آزمون و خطاهایی که داشتم بیشتر دچار آزمون و خطا شده ام. در حوزه اجرا هم که اتفاقاتی بوده که افتاده است. وقتی عادلانه و منصفانه از چشم سوم و مخاطب که نگاه می کنی، سنت هم که بالاتر می رود می توانی غلط هایت را هم بگیری.

 

 

احسان علیخانی در ماه عسل

برنامه امسال ماه عسل چه تفاوتی با برنامه های قبلی از حیث محتوا دارد؟

-قطعا تغییرات بسیاری داشته است.

 

 

تلویزیون معمولا برای پر کردن برنامه های گفت وگو محور خود از ستاره ها استفاده می کند، شما چرا این کار را نمی کنید؟

-ما الان هم از ستاره ها استفاده می کنیم منتها ستاره های ما مردم هستند. ستاره های ورزشی و هنری دیگر نیستند. این افراد که خیلی هایشان از دوستان و رفقای خودم هستند، در ایام دیگر سال نیز هستند و در برنامه های مختلف حضور پیدا می کنند. حالا یک ماه رمضان است، بپردازیم به ستاره هایی که گمنام هستند. بپردازیم به خود مردم. من سالهاست که می گویم صندلی ماه عسل کاملا متعلق به مردم است.

 

 

شما در کنار اجرای برنامه «ماه عسل» در سال گذشته اجرای برنامه پشت صحنه را هم بر عهده داشتید و یا ویژه برنامه های شب تحویل سال را هم اجرا می کنید، اما در ماه عسل هایی که تا به حال شما اجرا کرده اید، همان طور که اشاره کردید مردم و مسائل اجتماعی از جایگاه ویژه ای در ماه عسل برخوردار بوده اند، آیا می توان گفت پرداختن به موضوعات اجتماعی از دغدغه های شما محسوب می شود؟

-ماه عسلی که از سال 86 شکل گرفت، بر پایه تفکری بود که ما پشت برنامه ما بود. ما فکر کردیم که چه کنیم تا این برنامه جذاب باشد و به این نتیجه رسیدیم که تفاوت در حضور خود مردم است. مردم کاملا ساده و برنامه ای که به عنوان واقعی کلمه تعریف و تفسیر و ترسیم مردم باشد. کسانی که تجربه برنامه های تلویزیونی نداشته باشند، کسانی که تا به حال جلوی دوربین ننشسته اند. ما مهمانانی به برنامه آورده ایم که حتی پیش از این به تهران نیامده بودند چه برسد به تلویزیون و برنامه های تلویزیونی. خود این یک تفاوت است. ما اگر بتوان اسم آن را آزمون و خطا گذاشت، تجربه کردیم و دیدیم که جواب داد.مردم هم اتفاقا دوست دارند که جاهایی خودشان را ببینند. جلوی آینه بایستد و خودشان را تماشا کنند. ماه رمضان با تمام قشنگی اش به همین آینه است. ما هم فکر و رمضان را داریم و هم آینه خودشناسی را. خدا را شکر... آینه در آینه عجب حسن ختامی...

 

 

شما هم به عنوان مجری این قابلیت را در خود می بینید که هم برنامه های گفت و گو محوری که بعضا هم خیلی درام می شوند را اداره کنید و هم ویژه برنامه نوروز را که قالب فانتزی دارد و کلا حال و هوایش متفاوت است؟

-من حتی در برنامه سال تحویلم نیز رد پای ماه عسل را با خود به همراه داشته ام. من فکر نمی کنم تا به حال نمونه های ماه عسلی را در برنامه های عید نداشته باشم. یعنی مردم نباشند. امسال که نقد با هم صحبت می کنیم، من در نوروز پیرزن و پیرمردی را آورده بودم که در 70 سالگی بچه دار شده بودند و یا فرد بی سوادی را آورده بودم که 10 کتاب تالیف کرده بود. چند تا نمونه این چنینی داشته ایم. می خواهم بگویم که من مسئولیتی روی دوشم احساس می کنم و آن این است که تا آن جایی که می توانم و به هر قیمتی که شده مردم عادی را جلوی دوربین تلویزیونم بیاورم. حتی کنار ستارگان سینما و ورزش و سیاست و ...

 

 

آنچه در ذهن شما از آوردن مردم عادی جلوی دوربین وجود دارد چیست؟

-صرفا روایت قصه مردم است. ماجرا و زندگی آنها... همین. مجالی باشد که مردم قصه زندگیشان را تعریف کنند. این قصه می تواند خوش باشد، می تواند تلخ باشد، می تواند هیجان انگیز باشد و خیلی اتفاقات دیگر. گاهی نیز قصه هایی که در یک شب می آوریم متفاوت با هم هستند و یا متناقض هم هستند یا جاهایی به هم وصل می شوند و یا نقاط عطف مشترک دارند. یک روز نیز فقط یک قصه را می گوییم. یک شب هم می بینی که چهار قصه و پارت متفاوت را در کنار هم داریم. یک ظرفی است که ما سوژه ها را در داخل آن قرار می دهیم. بعضی موقع ها ما فرم را فدای سوژه جذاب می کنیم. می بینیم که سوژه خیلی جذاب است و ظرف برنامه کاملا شکل سوژه مان می شود. 

 

 

شیب تند مستند احسان علیخانی در سینما حقیقت

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده کشورمان با تهیه کنندگی یک مستند به جشنواره سینما حقیقت میرود.

مستند شیب تند به تهیه کنندگی احسان علیخانی و کارگردانی لقمان خالدی برای اولین بار در سیزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران به نمایش در می آید.

احسان علیخانی پوستر مستند شیب تند را به اشتراک گذاشت و نوشت:

پوستر فیلم مستند شیب تند به تهیه کنندگی احسان علیخانی و نویسندگی و کارگردانی لقمان خالدی، هم زمان با برگزاری سیزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت منتشر شد.

این فیلم به تهیه کنندگی احسان علیخانی و بر اساس طرح اولیه او، روایتی است از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

یک سال پس از زلزله غرب ایران که سال 1396 در استان کرمانشاه خسارت های فراوانی به چندین شهر این استان وارد کرد، گروه سازنده فیلم «شیب تند» برای ساخت این فیلم مستند به یکی از روستاهای سرپل ذهاب، روستایی که خطر دو سنگ عظیم الجثه بعد از زلزله، آن را تهدید می کند، می روند.

فیلم شیب تند که به دو بخش ملی و بین الملل سینما حقیقت راه یافته است، قرار است در پردیس سینمایی چارسو و در بخش مسابقه ملی فیلم های نیمه بلند سیزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت به نمایش گذاشته شود. 

 

 

حس خوب احسان علیخانی از اجرایی ثمربخش در عصر جدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون است که در قالب یک مسابقه استعدادیابی با حضور شرکت کننده هایی از نقاط مختلف ایران با استعدادهایی متفاوت برگزار میشود.

مسابقه عصر جدید در شبی که با اجرای فاطمه رادمنش بانوی بازیگر کشورمان روی آنتن رفت موضوع اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی با پدر خارجی را به چالش کشید و بعد از تصویب این لایحه ، احسان علیخانی از این اجرای ثمربخش احساس خوشحالی کرد.

 

 

اجرای ثمربخش عصر جدید و خوشحالی احسان علیخانی از یک اتفاق

روز گذشته خبر تصویب لایحه اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی در رسانه های اجتماعی منتشر شد و احسان علیخانی بعد از انتشار این خبر از اجرای ثمربخش فاطمه رادمنش در مسابقه عصر جدید تشکر کرد.

 

 

اجرای فاطمه رادمنش در برنامه عصر جدید

احسان علیخانی با انتشار ویدئویی که در اخبار شبانگاهی درباره تصویب لایحه اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی و اجرایی در عصر جدید با همین محتوا نوشت :خیلی خوشحالم از تصویب این قانون ، بعد پخش این اجرا در (عصر جدید)

حتما زمان زیادی صرف تحقیق و بررسی برای ارائه این لایحه و تصویبش در مجلس شده اما اگر حتی یک درصد پخش این اجرا در تصویب این قانون تاثیر داشته ، بسیار بسیار احساس ِ خوبیه...

ممنون از خانم فاطمه رادمنش و همسرشون برای طراحی این اجرا در عصر جدید با اینکه ایشون از مسابقه حذف شدن ....

 

 

داستان متفاوت اجرای فاطمه رادمنش در مسابقه عصر جدید

مسابقه عصر جدید یکی از مسابقه های طولانی مدت در تلویزیون است که شب گذشته قرار بود ششمین قسمت از مرحله نیمه نهایی این مسابقه برگزار شود که با توجه به طولانی شدن زمان برگزاری فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان پخش این قسمت به زمان دیگری موکول شد.

 

 

احسان علیخانی و داوران مسابقه عصر جدید

مرحله اول مسابقه عصر جدید با حضور داورانی چون رویا نونهالی ، امین حیایی ، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی با اجراهای جالبی همراه بود که از میان آنها با رای داوران و مردم چند نفر راهی مرحله بعد شدند و زیر نظر اساتید باشگاه مهارت بعد از آموزش دیدن اجراهای موفق تری را در مرحله دوم به نمایش گذاشتند.

 

 

جوکر احسان علیخانی پربیننده ترین رئالیتی شو، شد

جوکر جدیدترین رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری است که پخش فصل اول آن از 6 آذرماه سال جاری آغاز شد.

احسان علیخانی که تجربه ساخت و اجرای برنامه‌‎های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌های تحویل سال در تلویزیون را دارد برای اولین بار جوکر را با فضایی متفاوت در نمایش خانگی همراهی می کند.

این برنامه در هر دو قسمت خود توانست رکورد تماشای مخاطبان در ئلتفرم فیلمیو را از آن خود کند.

 

 

آشنایی با برنامه جوکر 

جوکر برنامه ای جذاب و مفرح است که چهره های مشهور هنری، اجتماعی و ورزشی در آن به چالشی دیدنی و بداهه دعوت شده و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

این رئالیتی شو برگرفته از یک بازی مشهور جهانی است و شرکت کنندگان به مدت 6 ساعت فرصت دارند تا با خنداندن، هم گروهی های خود را حذف کرده و برنده جایزه اصلی شوند. 

 

 

شرکت کنندگان جوکر

در این برنامه 36 دوربین تمام حرکات شرکت کنندگان را زیر نظر دارد تا با کوچکترین لبخند به آنها اخطار داده و با اخطار دوم، اقدام به حذف آنها کند. هر شرکت کننده ای که حذف می شود جایزه او درمیان سایر رقبا تقسیم شده و در نهایت تمام جوایز به نفر اول تعلق می گیرد.

 

 

کار جوکر با شرکت کنندگان حذف شده تمام نشده و در مرحله آخر آنها را به عنوان زامبی به سرغ نفر برتر می فرستد تا آخرین تلاش خود را برای خنداندن نفر آخر به کار بگیرند. اگر باز هم موفق به خنداندن برنده مسابقه نشدند مبلغی بیشتری به نفر برتر به عنوان جایزه داده می شود در غیر اینصورت همان مبلغ به زامبی ها اهدا می شود.

 

 

‌‌میزبان برنامه جوکر

سیامک انصاری میزبان برنامه جوکر است و علی لک‌پوریان هم به عنوان ‌بازیگر او را در اجرای برنامه همراهی می کند.

 

 

شرکت کنندگان برنامه جوکر

رضا نیکخواه ، امین حیایی ، بیژن بنفشه خواه ، سام درخشانی ، امیرمهدی ژوله ، هومن حاجی‌عبداللهی ، امیر ‌‌‌کاظمی و سهیل مستجابیان مهمانان فصل اول برنامه جوکر می باشند . 

 

 

ابتلای احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید به کرونا

با شیوع بیماری کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم به این ویروس، هنرمندان و چهره های مشهور بسیاری از ابتلای خود به بیماری خبر داده اند.

احسان علیخانی مجری مشهور برنامه عصر جدید نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و دوران نقاهت خود را در منزل سپری می کند.

خوشبختانه وضعیت این مجری سرشناس کشورمان رو به بهبود بوده و روزهای پایانی قرنطینه را در خانه تحت درمان و استراحت می گذراند.

کرونا باعث شد تا ضبط بسیاری از برنامه های سینما و تلویزیون با مشکل مواجه شوند. برنامه عصر جدید یکی از برنامه هایی بود که ضبط آن به دلیل شیوع ویروس کرونا بارها به زمان دیگری موکول شده و بیشتر قسمتهای آن بدون حضور تماشاچی فیلمبرداری شد.

 

 

گفتگو با احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل که امسال یکی از پرحاشیه ترین ماه عسل ها را از شبکه سوم سیما به روی آنتن برد در تازه ترین گفتگوی خود درباره برنامه های کاری اش گفت.

علیخانی در این گفتگو اظهار داشت:ما در سال 86 برنامه ای به نام «ماه عسل» را پایه گذاری کردیم که نامش را هم خودم انتخاب کرده بودم در روزگاری که برنامه های تلویزیون بر محور مصاحبه با ستاره های سینما، ورزشکاران، هنرمندان و سیاستمداران می چرخید ما محکم ایستادیم و گفتیم می خواهیم با افراد عادی به گفتگو بنشینیم و قهرمان و ستاره مان را از بین مردم پیدا کنیم که البته ریسک بسیار بالایی داشت عده ای بر این باورند که شاید من رنجهای زیادی کشیده ام که میهمانانم افراد رنج کشیده ای هستند اما اتفاقا می خواهم بگویم من آدم درد و رنج کشیده ای نیستم اما تماشگر درد و رنج مردم بوده ام و با آنها زندگی کرده ام همیشه یک سوال جدی فلسفی در ذهنم وجود دارد و آن این است که آیا بزرگترین رنجی که قرار بود دنیا به من تحمیل کند تا الان در زندگی من اتفاق افتاده ؟

یا قرار است اتفاق بیفتد؟ سوالی است که حال من را دگرگون می کند در رابطه با این موضوع باید بگویم من تا زمان کنکور دانشگاهم در پایین شهر زندگی می کردم هنوز هم هنگام تاسوعا به همان محله قدیمی مان می روم چیزهایی می شنوم که باورش سخت است اتفاقاتی که شاید برای افراد دیگر شبیه یک جک باشد اما واقعیت این است که این حوادث رخ می دهد.

وی افزود:در همین راستا 20 قصه و داستان مختلف می شنوم برای مثال یکی با گاز گرفتن توسط دندان یک فرد دیگر را کشته بود ماجراهایی که شاید خیلی ها با آن دست و پنجه نرم نکرده باشند من ارتباطم را با آن فضا قطع نکرده ام البته این را هم باید بگویم که این موضوع کار را سخت تر می کند صادقانه بگویم این حوادث برای دوستان من است که الان دارم درباره آنها حرف می زنم اگر آنها جز بهترین ها نبودند حرف نمی زدم.

علیخانی در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد:عادل فردوسی پور الان برنامه ای مانند برنامه نود که یک برنامه تخصصی و برای حواشی فوتبال است را اجرا می کند او فوتبال کشور و جهان را آنالیز می کند و می داند در رابطه با چه موضوعی صحبت می کند بهروز افخمی برنامه تخصصی هم چون هفت را که مربوط به مسئله سینما است را به روی آنتن می برد اینها هر کدام سلایق مثبت و منفی را برای مخاطبان خود به همراه دارند اما شما توجه داشته باشید که در آن زمان یک جوان 25 ساله در رابطه با موضوعات اجتماعی صحبت می کند که مباحث بسیار زیادی دارد و سلایق متفاوت و متمایز وحشتناک را ایجاد می کند برای مثال وقتی در رابطه با پدیده اسید پاشی در چنین برنامه ای صحبت شود نظرات مختلفی ارائه می شود که همه آن را باید پذیرفت البته این موضوع هم کار را سخت می کند یک جاهایی اصلا ترسناک می شود طبیعی است که یک جاهایی قاف داشته باشم .

این مجری عنوان کرد:یکی از نقدهایی که همیشه به ما وارد می شود این است که ما یک گروه عجیب و غریب داریم و یک تشکیلات ترسناک به وجود آورده ایم اما باید بگویم که این گونه نیست در گروه ما افرادی همچون خانم نوابی نژاد که یک سابقه 20 ساله مطبوعاتی اجتماعی دارد فعالیت می کند گروه ما به این گونه است.

علیخانی ادامه داد:اصلا من خودم یک جاهایی به دوستانم می گویم باید ببنیم که خروجی ما چیست می توانیم طرح موضوع کنیم؟ آیا طرح موضوع کفایت می کند؟ و آیا لازم است؟ چه واکنشهایی با خود به همراه دارد؟ من اگر یک برنامه ای در رابطه با یک موضوعی همچون کودکان کار و یا اعتیاد می ساختم که به صورت روتین پخش می شد تکلیفم مشخص بود اما وقتی به موضوعات مختلف می پردازی کارت سخت تر می شود برای مثال امسال ما در رابطه با مهاجرت ،اعتیاد و موضوعات کلان و مهم حرف زدیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه