امین حیایی | ازدواج امین حیایی | عشق امین حیایی

فوت داور عصرجدید غوغا کرد | امین حیایی عزادار شد | چهره بهت زده امین حیایی

فوت داور عصرجدید غوغا کرد | امین حیایی عزادار شد | چهره بهت زده امین حیایی
کدخبر : 40879

ماجرای سکته و فوت چند ثانیه داور عصرجدید در اینستاگرام غوغا کرد .

آریا عظیمی نژاد آهنگساز با تجربه سینما و تلوزیون است . آریا عظیمی نژاد دو فصل به عنوان داور عصرجدید نیز حضور داشت او متولد 1352 می باشد او فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد . داور عصرجدید از ماجرای مرگش در یک برنامه توضیحاتی داد . داور عصرجدید در برنامه عصرجدید از سخت ترین ها بود .

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و همسرش

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 در تهران ، آهنگساز موسیقیدان است

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که با ساخت موسیقی تئاتر شروع کرد و با تلویزیون و سینما بسیار درخشید

بیشتر شهرت او از موسیقی سریال پایتخت شروع و با برنامه عصر جدید به اوج رسید

امین حیایی

آثار شاخص و افتخارات

عظیمی نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست نامزدی جایزه بهترین موسیقی متن در جشنواره بین المللی فیلم فجر و جایزه خانه سینما را برای فیلم های چون «میم مثل مادر» ، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد.

امین حیایی

وضعیت ازدواج و همسر آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در سال 87 با راحله شه دل کرده که ثمره این زندگی یک پسر متولد 1391 بنام علاء می باشد که آنها را سرمایه زندگی اش می داند.

امین حیایی

نحوه آشنایی با همسر

پدر راحله کارمند بانک بود و من با او دوست بودم و این صمیمیت باعث شد مرا به عروسی پسرش دعوت کند و من برای اولین بار همسرم را دیدم و عاشق شدم.

امین حیایی

خانواده

پدرش جمشید عظیمی نژاد نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی می باشد که با کار کودک خانه عروسک ها در اوایل انقلاب شناخته می شود

آریا در 6 سالگی به همراه خواهرش پوپک در این مجموعه عروسکی حضور داشت ، یکی از خواهران او نیز از کودکی دچار معلولیت جسمی و ذهنی است

هر دو پدربزرگ پدری و مادری اش هم از فعالان عرصه حرفه ای موسیقی بودند

امین حیایی

کلاس موسیقی

نواختن سه تار را نزد پدرش فرا گرفت و در ادامه سال 1366 در 16 سالگی به کلاس های اساتیدی چون جلال ذوالفنون و محمود تاجبخش رفت . 

امین حیایی

امین حیایی بازیگر باتجربه در مجلس ختم یکی از هنرمندان دوبلور حضور یافت . ریش های سفید و چهره شکسته امین حیایی حسابی خبرساز شد . کاربران واکنش های متفاوتی به امین حیایی و تیپ او داشتند . موهای سفید امین حیایی نیز از دیگر سوژه های کاربران بود که در اینستاگرام از آن یاد کردند . امین حیایی متاهل است و یک پسر به نام دارا دارد او یک ازدواج ناموفق با مونا بانکی پور داشته است . 

بیوگرافی امین حیایی:

امین حیایی از میان بازیگران زن سینما ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشارراحت است محمد رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است.

امین حیایی

اولین تجربه یسینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشفو به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست ازسال ۱۳۷۰ وارد عرصه ی هنر شده است

امین حیایی

شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم است۸ یا۹سال است که هم گیتار می نوازد وهم میخواند نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوستدارد و در فیلم بوی بهشت بالاجبار نقش یک خواننده را بازی کرد تا به حال با پرویزپرستویی همبازی نشده است

امین حیایی

اما در سال ۱۳۷۳ در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی درفیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مردشدنقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغاناورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویررا از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد

امین حیایی

خوانندگی امین حیایی

امین حیایی در کنار بازیگری دستی در نواختن گیتار دارد و در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای خوانده است. او در سال 1380 اولین آلبوم خود بنام بوی بهشت را منتشر نمود و آلبوم باران را در سال 1385 با گروه کویر عرضه کرد. احسان خواجه امیری و امیر تاجیک از خوانندگان مورد علاقه امین حیایی هستند.

امین حیایی به جز بازیگری و خوانندگی، دارای یک موسسه فرهنگی هنری برای استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد و کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران می باشد.

امین حیایی

امین حیایی در برف آخر

برف آخر فیلمی به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی در سال 1399 است که به‌عنوان 22 فیلم نهایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. این فیلم در 12 بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین شده و در نهایت موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد(امین حیایی)، بهترین چهره‌پردازی، بهترین فیلمبرداری و سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران شد.

امین حیایی

زیرا دوران اوج وسرحالی یکبازیگر چندان طولانی نیست پس بهتر است از این سال های طلایی نهایت استفاده رابکنی!می گوید سعی میکنم در هر فیلمی بهترین بازی ام را ارائه دهم تا فیلم در گیشهبا فروش خوبی روبرو شود وخیلی به این موضوع که امین حیایی بازیگر بفروشی است

 

اعتقادندارم (که البته این هم از فروتنی وتواضع ایشان است )می گوید از پیری نمی ترسم پیریهم جزئی از زندگی است و فکر میکنم دوران شیرینی باشد وکسانی که میخواهند پیری من راببینند به فیلم شام عروسی مراحعه کنند امین می گوید کلاه پهلوی سریالی ماندگارخواهد شد

 

زیرا تیم بازیگری ان حرفه ای وکارگردان توانمندی داردامین بیشتر اوقات وقترفتن به سینما را ندارد ومنتظر می ماند تا سی دی انها به بازار بیاید البته سی دیمجاز فیلم ها و بعد ان فیلم ها را از تلویزیون منزل تماشا میکند

 

ابتدا قرار بود امین حیایینقش ناصر ملک را در فیلم قرمز بازی کند وحتی فیلم قرمز تا دو هفته با بازی اوفیلمبرداری شداما سرانجام امین حیایی به دلیل بیماری از این فیلم کنار کشید و حدودده سال بعد با فریدون جیرانی کارگردان فیلم قرمز در سه فیلم جداگانه ی ستاره ها کارکرد تابه امروز دو کاست با صدای خودش روانه ی بازار کرده است

 

فروش میلیاردی اخراجیها او را به یکی از پولساز ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد می گوید اگرسی دی غیر مجاز اخراجی ها وارد بازار نمی شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیاردتومان می فروخت محمد رضا شریفی نیا از حضور او در بیشترفیلم های سینمایی استفادهمیکندو جدیدترین همکاری مشترک انها در فیلم دایره ی زنگی به کارگردانی پریسا بختاور است و…خیلی ها می گفتند او به درد بازیگری نمی خورداما در حال حاضر حیایی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است کهبه خاطر پرکاری اش عملا به پر در امد ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است. 

امین حیایی و پسرش دارا حیایی

امین حیایی از بازیگران مطرح سینمای کشور که امسال سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را برای فیلم برف آخر از جشنواره فیلم فجر گرفت، یکی از داوران فصل سوم عصر جدید است که از شبکه سوم سیما در ایام نوروز پخش خواهد شد. به بهانه پخش عصر جدید در روزهای پیش رو، کمی در مورد پسرش دارا برایتان خواهی گفت.

 

دارا حیایی؛ از زندگی در آمریکا تا بازیگری در ایران

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور می باشد. دارا سال ها همراه مادرش در کنار مادر بزرگ خود مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی کرده است. مادربزرگ مادری دارا حیایی از هنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد اما بازیگری را کنار گذاشت.

پس از بازگشت به ایران به دلیل چهره جذابش ابتدا وارد مدلینگ شد اما به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله‌ور بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم جلوی دوربین رفت و بعد از آن با نقش آفرینی در سریال از سرنوشت وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

امین حیایی

دارا حیایی در سریال از سرنوشت/ عکس از محمدرضا خان میرزایی

فیلم سینمایی شعله‌ور ساخته حمید نعمت الله تنها فیلمی است که در آن پدر و پسر (امین و دارا حیایی) با یکدیگر همبازی شده اند. حضور دارا حیایی در نقش پسر امین حیایی، به باورپذیرتر شدن کاراکتر امین حیایی کمک کرد . 

امین حیایی

آرزوی نوجوان مبتلا به سرطان برای دیدار با امین حیایی

چند روز پیش بود که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد و عرفان معلا پسر نوجوانی که در بستر بیماری به سر میبرد از آرزویش برای دیدار با امین حیایی از نزدیک در این ویدئو صحبت کرد.

این پسر نوجوان در این ویدئو گفت که به دلیل علاقه زیادی که امین حیایی و فیلم هایش دارد آرزو دارد که او را از نزدیک ببیند.

آرزوی پسر مبتلا به سرطان با دیدن امین حیایی برآورده شد

بعد از انتشار ویدئویی از این پسر نوجوان در فضای مجازی امین حیایی به سرعت خودش را به اهواز رساند و آرزوی عرفان معلا را برآورده کرد.

امین حیایی

عکسی از امین حیایی با هوادار مبتلا به سرطان در اهواز

امین حیایی با انتشار عکسی در کنار این هوادار مبتلا به سرطان نوشت:در این ایام عزیز برای سلامتی همه بیماران و عرفان جان دعا کنیم

این هوادار اهوازی از طرفداران امین حیایی است که به بازی او در سریال ساخت ایران علاقه زیادی دارد و بارها و بارها به تماشای این سریال نشسته است.

 

دیدار امین حیایی با عرفان معلا در بیمارستان

امین حیایی به همراه روزبه معینی به بیمارستان محل بستری عرفان رفتند و با بردن هدایایی آرزوی این هوادار را برآورده کردند و به عیادت از دیگر کودکان بستری در این بخش از بیمارستان پرداختند.

 

امین حیایی در کنار داوران برنامه عصر جدید

امین حیایی در جدیدترین فعالیت تلویزیونی اش به عنوان داور در برنامه عصر جدید حضور داشت و به زودی با فصل دوم این برنامه با اجرای احسان علیخانی باز هم به قاب تلویزیون باز میگردد. 

 

امین حیایی و ازدواج با نیلوفر خوش خلق

امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد 1351 است. او در فیلم هایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود.

 

بازیگری دارا فرزند امین حیایی

حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی است که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

در زمان جشنواره فجر سی و ششم بود که بازی امین حیایی در «شعله‌ور» آخرین ساخته حمید نعمت‌الله و همبازی شدنش با پسرش دارا حیایی، توجه خیلی از طرفدارانش را به زندگی خصوصی او و مخصوصاً حضور پسر او در یک فیلم سینمایی مهم و آن‌هم بدون هیچ سابقه بازیگری، جلب کرد. حیایی در «شعله‌ور» یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه می‌دهد و حضور دارا حیایی در نقش پسرش، مسلماً به باورپذیرتر شدن کاراکتر او کمک کرد.

همراه با حاشیه‌های مربوط به «شعله‌ور»، موضوع دیگری هم در مورد زندگی خصوصی امین حیایی مطرح شد؛ ازدواج اول او. در زمان افتتاحیه و فرش قرمز «شعله‌ور»، خیلی‌ها فکر می‌کردند که نیلوفر خوش‌خلق مادر دارا حیایی است تا اینکه مونا بانکی پور به‌عنوان مادر دارا در برخی از مراسم‌ها حاضر شد و دوباره بحث ازدواج اول حیایی مطرح شد.

 

عکسهای امین حیایی و همسرش در خوب، بد، زشت

سریال نوروزی خوب، بد، زشت به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی بهنوش بختیاری ، بهاره رهنما ، امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق در حال تصویربرداری است.

سریال «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در 15 قسمت 45 دقیقه ای برای نوروز 93 شبکه دو در حال تولید است. حدود 61 درصد ازتصویربرداری سریال «خوب، بد، زشت» انجام شده و در سکانس های اخیر نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی نیز مقابل دوربین عبدی نسب رفته و مشغول بازی شدند.

 

امین حیایی و همسرش در سریال نوروزی

تدوین سریال همچنان با تصویربرداری جلو رفته و امیرحسین صادقی صداگذاری قستهای تدوین‫ شده نهایی نیز را در استودیو آغاز کرد. ساخت موسیقی با آهنگسازی محمد محمدعلی شروع شده و شعر تیتراژ نیز توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است.

این سریال که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

بازیگران سریال خوب، بد، زشت:امین حیایی ، بهنوش بختیاری ، بهاره رهنما ، حسین محب اهری و سوسن پرور ، سیاوش مفیدی و ساقی زینتی و محمدرضا علیمرادی بازی می کنند.

 

آرزوی نوجوان مبتلا به سرطان برای دیدار با امین حیایی

چند روز پیش بود که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد و عرفان معلا پسر نوجوانی که در بستر بیماری به سر میبرد از آرزویش برای دیدار با امین حیایی از نزدیک در این ویدئو صحبت کرد.

این پسر نوجوان در این ویدئو گفت که به دلیل علاقه زیادی که امین حیایی و فیلم هایش دارد آرزو دارد که او را از نزدیک ببیند.

 

آرزوی پسر مبتلا به سرطان با دیدن امین حیایی برآورده شد

بعد از انتشار ویدئویی از این پسر نوجوان در فضای مجازی امین حیایی به سرعت خودش را به اهواز رساند و آرزوی عرفان معلا را برآورده کرد.

 

عکسی از امین حیایی با هوادار مبتلا به سرطان در اهواز

امین حیایی با انتشار عکسی در کنار این هوادار مبتلا به سرطان نوشت:در این ایام عزیز برای سلامتی همه بیماران و عرفان جان دعا کنیم....

این هوادار اهوازی از طرفداران امین حیایی است که به بازی او در سریال ساخت ایران علاقه زیادی دارد و بارها و بارها به تماشای این سریال نشسته است.

امین حیایی که از سفر به برزیل انصرف داده است چندی پیش درباره حواشی به وجود آمده بر سر سفر هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد:ظاهرا مردم دوست نداشتند که هنرمندان به این سفر بروند.

 

امین حیایی و همسرش با لباس تیم ملی 

این سفر قرار بود با هزینه اسپانسر انجام شود و آن ها تمام هزینه های سفر را تقبل می کردند اما اسپانسر اولیه از انجام این کار منصرف شد و گویا یک سری از دوستان قرار است با اسپانسر جدیدی به این مسابقه ها اعزام شوند اما من با توجه به بازی در فیلم جدید منوچهر هادی، نمی توانم به این سفر بروم چرا که قرارداد دارم.

او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت.

وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برای بازی در فیلم شب شد.

امین حیایی و همسرش

همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است وهمچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی»،میباشد.دارا حیایی متولد سال 1375 میباشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه