بی همگان | بازیگران بی همگان

عکسهای جذاب بازیگران بی همگان در دوران کودکی | تصاویر باور نکردنی

عکسهای جذاب بازیگران بی همگان در دوران کودکی | تصاویر باور نکردنی
کدخبر : 41128

سریالی که به تازگی از شبکه سه سیما در حال پخش است ماتبان بسیاری را به خود جذب کرده است در ادامه میپردازیم به عکس بسیاری از بازیگران سریال بی همگان در دوران کودکی.

بی‌همگان (مجموعه تلویزیونی)

سریال «بی‌همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام، در ژانر اجتماعی بوده و با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده است.

 

خلاصه سریال

امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و موانع زیادی بر سر راهش برای رسیدن به عشقش الناز پیش میآید و…

 

عکس بازیگران سریال بی همگان در دوران کودکی

سریال بی‌همگان سریالی در ژانر اجتماعی به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه کنندگی مهران مهام است که جایگزین سریال بی نشان در شبکه 3 خواهد بود. در این سریال که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده، زنده یاد زهره فکور صبور به عنوان بازیگر حضور داشت که در زمان فیلمبرداری درگذشت و نقش ناتمام او به کمند امیرسلیمانی سپرده شد.

 

در سریال بی همگان میترا رفیع، مهدی سلطانی، کمند امیرسلیمانی، محمدصادقی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی و... ایفای نقش نموده اند. در این بخش از نمناک عکس کودکی بازیگران این سریال را منتشر کرده ایم تا به تفاوت چهره آنان از گذشته تا کنون پی ببرید.

 

سریال بی همگان

زنده یاد زهره فکور صبور

 

سریال بی همگان

عکس میترا رفیع بازیگر سریال بی همگان در دوران کودکی

 

سریال بی همگان

تغییر چهره مهدی سلطانی از کودکی تا کنون

 

سریال بی همگان

عکس سمیرا حسن‌پور در دوران کودکی

 

سریال بی همگان

کاوه خداشناس در گذر زمان

 

سریال بی همگان

عکس سپند امیرسلیمانی در دوران کودکی

 

سریال بی همگان

مهدی ماهانی در دوران کودکی

 

سریال بی همگان

عکس داریوش سلیمی در دوران کودکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه