مجتبی پوربخش

استوریِ جنجالی مجری ممنوع‌ التصویر اشکتان را درمی‌آورد

استوریِ جنجالی مجری ممنوع‌ التصویر اشکتان را درمی‌آورد
کدخبر : 41143

مجتبی پوربخش مجری صداوسیما و برنامه فوتبال یک که ممنوع‌الفعالیت شده با انتشار پیامی احساسی حال و هوای این روزهای جامعه ایران را مطرح کرده است.

مجتبی پوربخش مجری صداوسیما و برنامه فوتبال یک که ممنوع‌الفعالیت شده است با انتشار پیامی احساسی در استوری اینستاگرام خود، روایتی متفاوت از حال و هوای این روزهای جامعه ایران را مطرح کرده است. مجتبی پوربخش مدتی فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد و در سال 83 و برنامه پربیننده اجتماعی گیلان ما را اجرا کرد و بعد از مدتی برنامه تخصصی فوتبالی بنام سکو را در شبکه استانی گیلانی راه اندازی نمود.

 

گفته می‌شود این گفته‌های پوربخش و تاکیدش بر در کنار مردم بودن دلیل ممنوع‌الفعالیتی این مجری تلویزیون است.

مجتبی پوربخش در استوری اینستاگرام خود نوشت:

 

مجتبی پوربخش

 

بیوگرافی مختصری درباره مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش مجری برنامه های ورزشی تلویزیون متولد 8 آبان 1361 در رشت است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد، دارای دکتری مدیریت ورزش، دانشجوی خلبانی CPL، فیلمساز و تهیه کننده شبکه ورزش می باشد که در خوانندگی نیز دستی دارد و مدتی نیز عضو روابط عمومی هیئت فوتبال بود.

 

او مدتی فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد و در سال 83 و برنامه پربیننده اجتماعی گیلان ما را اجرا کرد و بعد از مدتی برنامه تخصصی فوتبالی بنام سکو را در شبکه استانی گیلانی راه اندازی نمود.

 

او از سال 91 به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به برنامه اختصاصی لیگ دسته اول به شبکه ورزش رفت و در سال 96 عنوان بهترین تهیه کننده جشنواره فیلم های ورزشی را به دست آورد. مجتبی پوربخش متاهل است و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد./منبع: برترین ها

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه