نسرین مقانلو | پسران نسرین مقانلو

نسرین مقانلو و فرزندانش | عکس های جنجالی از پسران نسرین مقانلو

نسرین مقانلو و فرزندانش | عکس های جنجالی از پسران نسرین مقانلو
کدخبر : 41299

فرزندان نسرین مقانلو و بیوگرافی فرزندان نسرین مقانلو و نسرین مقانلو در آغوش پسرش و پسر نسرین مقانلو و بیوگرافی پسر نسرین مقانلو و پسر نسرین مقانلو کیست و خانواده نسرین مقانلو و فرزندان نسرین مقانلو و ارشیا خلیلیان و عرشیا خلیلیان و آرین خلیلیان .

نسرین مقانلو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ، سالهای زیادی را به دور از خانواده خود که ساکن آمریکا هستند در ایران گذرانده و حرفه مورد علاقه اش یعنی بازیگری را دنبال می کند. نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. نسرین مقانلو دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

 

نسرین مقانلو هنرمند دوست داشتنی سینما و تلویریون عکسی از خود در کنار پسرش در اینستاگرام خود منتشر کرد.بیوگرافی فرزندان نسرین مقانلو [ارشیا و آرین]

 

نسرین مقانلو

عکس جدید نسرین مقانلو در آغوش پسرش ارشیا

 

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران ، بازیگر است.نسرین مقانلو دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد ، با تئاتر فعالیت اش را شروع کرد تا اینکه با تلویزیون به شهرت رسید. نسرین مقانلو مدتی تجربه خوانندگی و مجری گری هم دارد.

 

نسرین مقانلو

ارشا پسر نسرین مقانلو

 

خانواده

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود ، یک خواهر ساکن آمریکا و یک برادر بنام بیژن دارد که سرمربی تکواندو می باشد.

 

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در آغوش پسرش آرین

 

نسرین مقانلو در سال 1372 وقتی 25 ساله بود با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد.

 

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو و پسرانش ارشیا و آرین

 

مقانلو و همسرش صاحب دو فرزند پسر بنام های عرشیا و آرین هستند.

هر دو پسر متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند ، خانم مقانلو بعد از 10 ساله به ایران بازگشت اما همسر و فرزندان بین ایران و آمریکا در رفت و آمدند.

 

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در آغوش پسرش ارشیا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه