یکتا ناصر | ملیکا شریفی نیا

عکس جنجالی یکتا ناصر و ملیکا شریفی نیا قبل از عمل | عکس های باورنکردنی یکتا ناصر و ملیکا شریفی

عکس جنجالی یکتا ناصر و ملیکا شریفی نیا قبل از عمل | عکس های باورنکردنی یکتا ناصر و ملیکا شریفی
کدخبر : 41308

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تصاویری از بازیگران معروف را در دوران دانش آموزی آماده کرده ایم که دیدنش خالی از لطف نیست.

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. یکتا ناصر در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی یکتا ناصر او آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.   ملیکا شریفی نیا  متولد 21 آبان 1365 در تهران بازیگر ایرانی است. ملیکا شریفی نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد. ملیکا شریفی نیا، در 14 اردیبهشت 1386 ازدواج کرد.

 

بازیگران معروف در دوران دانش آموزی

دوران مدرسه و سر کلاس درس رفتن برای همه ما خاطرات شیرینی را زنده می‌کند. بسیاری از ما برای یادآوری خاطرات شیرین مدرسه سری به آلبوم عکس قدیمیان می زنیم و با دیدن عکس های دوران تحصیلی خود در کنار دوستانمان غرق در خاطرات آن روزها می شویم، روزهایی که تنها دغدغه مان خواب ماندن، امتحان و... بود.

 

با آغاز مدرسه ها و ماه مهر بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز سری به آلبوم عکس های دوران مدرسه شان زده اند و تصاویر جالبی از خود در لباس مدرسه و در کنار دوستانشان منتشر نموده اند که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک مشاهده خواهید کرد.

 

بازیگران در دوران مدرسه

نفیسه روشن در دوران دانش آموزی

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

یکتا ناصر در دوران کودکی و دانش آموزی

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

شبنم قلی خانی و دوستش در مدرسه

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

دوران دانش آموزی میترا رفیع

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

عکس دوران دانش آموزی ملیکا شریفی نیا

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

عکس ستاره پسیانی با لباس مدرسه

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

عکس دوران کودکی و دانش آموزی دنیا مدنی

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

هانیه توسلی در کنار دوستانش در مدرسه

 

 

بازیگران در دوران مدرسه

عکس دوران دانش آموزی سوگل طهماسبی

 

مهریه یکتا ناصر چقدر است؟

یکتا ناصر بازیگر 38 ساله سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بارداری خود داده بود سال گذشته با منوچهر هادی ازدواج کرد.

 

یکتا ناصر در دوران بارداری

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر، بازیگر درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم یکتا ناصر فقط 5 سکه بود.

 

عکس ازدواج یکتا ناصر با منوچهر هادی

وی اضافه کرده است:ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه