شقایق دهقان | ازدواج شقایق دهقان | عشق شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان غوغا کرد | شقایق دهقان به سبک الهام چرخنده چادری شد

ازدواج شقایق دهقان غوغا کرد | شقایق دهقان به سبک الهام چرخنده چادری شد
کدخبر : 41371

عکس جدید شقایق دهقان در اینستاگرام خبرساز شد .

شقایق دهقان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شقایق دهقان در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است بیشتر مردم ایران شقایق دهقان را با ایفای نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان می شناسند . شقایق دهقان از بازیگران باتجربه که در سریال های مختلف حضور داشته است این بازیگر بالای بیست سال سابقه کار هنری دارد . شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسمخانی نیز می باشد . در ادامه عکس حلقه شقایق دهقان که ازدواج مجدد او را مطرح کرده است را تماشا می کنید .

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده ی توانا حوزه ی هنر است. این بانوی هنرمند در سریال قبله ی عالم ایفا گر نقش مهد علیا مادر ناصر الدین شاه است. با بیوگرافی شقایق دهقان همراه ما باشید.

 

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ماه ۵۷ در آلمان است. تحصیلاتش را در مقطع دیپلم به اتمام رساند. بعد از آن در کلاس های عروسک گردانی شرکت نمود. او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک بردادر دیگر نیز دارد. شقایق دهقان در زمینه بازیگری و نویسندگی فعالیت دارد.

شقایق دهقان

علت تولد در شقایق دهقان در آلمان چیست؟

پدر شقایق دهقان برای ادامه ی تحصیلاتش در زمینه مهندسی مکانیک راهی المان شدند. شقایق در آلمان به دنیا امد بعد از پایان تحصیلات پدرش به ایران بازگشتند.

شقایق دهقان

ازدواج و جدایی شقایق دهقان

قصه آشنایی و ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی از نویسندگی برای سریال پاورچین آغاز شد.

شقایق دهقان همسر دوم مهراب قاسم خانی است. مهراب از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا دارد.

ثمره ی ازدواج مهراب و شقایق پسرشان نویان است.

مهراب قاسم خانی از نویسنده های زبردست در حوزه ی طنز است.

خبر جدایی دهقان و قاسمخانی مدتی است که در فضای مجازی پیچیده است اما هنوز هیچ تاییدی از سمت آنها صورت نگرفته است.

شقایق دهقان

آغاز فعالیت های هنری

اولین حضور شقایق دهقان با بازی در سریال قطار ابدی در سال ۷۶است. این سریال برای کودک و نوجوان تولید شده بود.

شقایق دهقان

شهرت با نقش یاسمن در سریال پاورچین

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال ۸۱ تهیه و تولید شد. در این سریال او در نقش یاسمن در کنار دیگر هنرمندان به ایفای نقش پرداخت.

 

سریال شب های برره

سریال شب های برره یکی از کار های موفق مهران مدیری بود که شقایق دهقان در نقش سحر ناز دختر سالار خان در آن به ایفای نقش پرداخت.

 

بازی در سریال ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان یکی از بهترین سریال های تلوزیون بود که شقایق دهقان به عنوان منشی دکنر افشار و دکتر ملکی در نقش پرستو شیرزاد به ایفای نقش پرداخت.

شقایق دهقان

بازی در سریال قبله ی عالم

شقایق دهقان در سریال قبله ی عالم به ایفای نقش مهدعلیا مادر ناصر الدین شاه می پردازد.

در خلاصه داستان قبله ی عالم آمده است سریال قبله عالم مجموعه‌ای طنز و تاریخی است که روایت گر شرح احوال دوران ناصرالدین‌شاه قاجار است. در این داستان، ناصرالدین شاه (قبله عالم) به‌دنبال اکسیر حیات است که پس از تهیه این اکسیر و نوشیدن آن توسط قبله عالم اتفاق‌های جالبی پیش می‌آید که بار طنز قصه را به دوش می‌کشد.

این سریال در کاشان و در خانه زیبای طباطبایی‌ها، یکی از بناهای مربوط به نیمه‌ دوم سده ۱۳ هجری، فیلم‌برداری می‌شود. بازیگران زیادی در این سریال از جمله شقایق دهقان، حامدکمیلی، سوگل خلیق، هادی کاظمی، فرزاد فرزین و… از بازیگران این سریال می باشند.

 

شقایق دهقان در سینما

بازی در فیلم سینمایی نارگیل، افرادی، ناگهام درخت، اکسیدان، گذروقت، اشرف خانواده فاضل، آتیش بازی، گنجینه جواهر پشته، شیرین، زیر نور ماه از مهم ترین فعالیت های این بانو در حوزه ی سینما است.

 

شقایق دهقان در تلوزیون

او در سریال های نمایشی زیادی نظیر قطار ابدی، بیست، مثل زندگی، ستاره باران، جوان امرو، رستوران خانوادگی،پاورچین، کوچه اقاقیا، این سه نفر، شب های برره، و خداوند عشق را آفرید، مرد هزار چهره، باغ مظفر، شب می گذرد، مسافران، زن بابا، نون و ریحون، ساختمان پزشکان، دزد و پلیس، مسیر انحرافی، مهرآباد، پژمان، یادداشت های یک زن خانه دار، نون خ ۲، دورهمی

 

شقایق دهقان در شبکه خانگی

وی در سریال های نمایش خانگی نظیر گاراژ ۸۸، شام ایرانی، گنج مظفر به ایفای نقش پرداخته است.

 

شقتیق دهقان در حوزه ی نویسندگی

کمربند ها را ببندیم، نقطه چین، دورهمی، شب های برره مواردی است که این بانو به نویسندگی در آنها پرداخته است.

 

قبله عالم سریال جدید شبکه نمایش خانگی

سریال تاریخی کمدی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی که از دو سال قبل اخبار تولید آن منتشر شده بود پس از گذشت ماهها پیش تولید، بازیگران آن مقابل دوربین قرار گرفتند.

ساخت سریال قبله عالم که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود پس از گذشت چندماه آغاز شده و با درون مایه طنز، رخدادهای تاریخی دوران ناصرالدین شاه را به جامعه امروز پیوند می زند.

در اطلاعیه توقف ساخت سریال قبله عالم آمده بود:

قبله عالم از روند ساخت داستان زندگی اش همگان را باخبر می کند. در پی وقوع پدیده عالم گیر کرونا، قبله عالم که علی ایحال به لطف دعای خیر عوام الناس در صحت و عافیت کامل به سر می برند، در نطقی شفاهی، خالصانه، صادقانه و مختصر به تمامی ابهامات و بدخواهی های موجود پاسخی صریح و کوبنده داده اند:

ملت عزیز ایران

مرد جماعت را اگر رُفت و روب منزل، رتق و فتق عهد و عیال و طبخ شام و ناهار نکُشد، این فراق برآمده از فاصله اجتماعی دست آخر به جنون می کشاندش. حی لایموت شاهد است که وضع و حال قبله عالم در حرمسرای شاهانه با این فاصله اجتماعی (1/5متر)، پوشش روی دهان و بینی ( ماسک) و بوی مسکرات خالص ( مایع ضدعفونی 70 درصد) خراب است. حرمسرا نیز در قرنطینه سراسری است و هیچ ضعیفه ای اوامر همایونی را تمکین نمی کند، چه رسد که او را تیمار کند. فلذا در این هوای مطبوع و جان افزای بهاری که

"یارم به یک لاپیرهن، خوابیده زیر نسترن، ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند"

به محض اتمام این قائله شوم، دستور داده تا ساخت سریال زندگی مان را با سرعت و دقت از سر گیرند و به زودی به نمایش در خانه های عموم رسانند.

عوامل سریال قبله عالم با انتشار تصویر زیر در سال 1398 خبر از آغاز کار خود داده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه