مهدی طارمی | ازدواج مهدی طارمی | همسر مهدی طارمی

مراسم عقدکنونی مهدی طارمی در باغسرا | عروس مهدی طارمی کولاک کرد

مراسم عقدکنونی مهدی طارمی در باغسرا | عروس مهدی طارمی کولاک کرد
کدخبر : 41480

ماجرای ازدواج مهدی طارمی علنی شد

مهدی طارمی ملی پوش تیم فوتبال پورتو می باشد .همسر مهدی طارمی همسر طارمی در لندن بزرگ شده است. مهدی طارمی به تازگی متاهل شد. خبری مبنی بر ازدواج مهدی طارمی منتشر شده است که صحت آن از سوی پدر او تایید شده است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند./جام جم 

مهدی طارمی

حمایت خاص مهدی طارمی از عادل فردوسی‌پور

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.

 عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر سابق تلویزیون که با بی‌مهری صداوسیما روبرو شد این روز‌ها مشغول رونمایی از سایت و اپلیکشن جدیدی است که راه اندازی کرده است. او در اولین گام برای رونمایی رسمی از این ماجرا به سراغ مصاحبه با علی دایی رفته و بخش نخست این گفتگو را هم منتشر کرده است.

 این مصاحبه عادل با واکنش‌های زیادی روبرو شده و تقریبا با استقبال خوبی هم همراه شده است. بازنشر تصاویری از عادل و علی دایی در یک قاب، برای مخاطبان فوتبال لذتبخش بوده است. با این حال به نظر می‌رسد این تازه شروع داستان است، چون چهره‌های مطرح فوتبال ایران هم رفته‌رفته در حال حمایت از عادل فردوسی‌پور هستند. مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو یکی از بازیکنانی است که به تازگی به جمع حامیان عادل پیوسته است. او با انتشار یک استوری از برنامه جدید عادل فردوسی‌پور، حمایتش را از او نشان داده است. ارتباط طارمی با عادل فردوسی‌پور همواره خوب بوده و به نظر می‌رسد انجام چنین کاری از سوی مهدی طارمی، در راستای همان رابطه حسنه طرفین است.

توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در توئیتی کنایه آمیز از بی‌برنامگی اردوهای تیم ملی انتقاد کرد.

طارمی در توئیتی کنایه آمیز نوشت: کسی می دانداردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟

گفتنی است چندی پیش بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ ۱۶ خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در پرتغال

 مهدی طارمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی دو ساله به تیم ریوآوه پرتغال ملحق شد.

طارمی پیشتر گفته بود که قصد دارد در فوتبال اروپا حضور پیدا کند و شایعات درباره وی رفتنش به تیم تیمی از فرانسه و یا پرتغال بود.

بالاخره امروز اتفاقی که مهدی طارمی سالها انتظارش را می کشید رخ داد و به فوتبال اروپا رفت.

مبلغ قرارداد طارمی یک میلیون و ٤٠٠ هزار یورو برای دو فصل است و در پایان فصل اول در صورت داشتن پیشنهاد از اسپانیا، آلمان یا انگلیس می تواند جدا شود.

مهدی طارمی

تمام رشته‌های «طارمی» پنبه شد! | بازتاب تصویری زشت از فوتبال ایران در اروپا

سردرگمی تاریخی و بی‌نظیر در فدراسیون فوتبال باعث شده بازیکنان این تیم چاره‌ای غیراز انتقاد مستقیم و آشکار از شرایط تیم ملی پیش روی خود نبینند.

مهدی طارمی ​​​​​​ ستاره پورتو و تیم ملی کشورمان چند روز پیش درخصوص بی‌نظمی فدراسیون فوتبال در جهت آماده‌سازی تیم برای بازی‌های جام جهانی قطر توییتی کوتاهی گذاشت و به فدراسیون فوتبال طعنه زد. مهاجم ملی پوش ایران در توییت خود نوشت: کسی می‌دونه اردوی تیم ملی کی شروع می شه؟

این توییت علاوه بر ایران، در خود پرتغال هم بازتاب وسیعی داشت. چند رسانه مطرح ورزشی در آن کشور دیدگاه طارمی را بازتاب دادند و با تعجب از شرایط وخیم تیم ملی ایران قبل از جام جهانی گفتند. این رسانه ها در گزارشی به لغو پی در پی بازی های دوستانه ایران اشاره کردند و اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق نشده اند تا برای تیم ملی کشورمان یک بازی دوستانه تدارک ببینند.

به این ترتیب افتخار و دستاوردی دیگر برای مدیران فوتبال ایران رقم خورد و آن طرف دنیا هم قشنگ فهمیدند اینجا چه خبر است! بازیکنی مثل طارمی زحمت می‌کشد و یک تنه در پرتغال برای فوتبال ایران حسن شهرت ایجاد می‌کند، اما بی‌کفایتی این آقایان همه رشته‌ها را پنبه می‌کند. افسوس.

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است

تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد

او با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد

خانواده و اصالت

مهدی طارمی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است ، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد

فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد

فوتبال با تشویق پدرم

پدرم «علیشاه طارمی» یک بازیکن دفاع وسط بود که هم دوره هایش از بازی های خوب او تمجید می کنند و من با تشویق ایشان به سمت فوتبال رفتم

در آن سال ها که هم سن و سالهای من سوار بر لنح و به صیادی می رفتند ، من در هوای گرم بوشهر در زمین های خاکی فوتبال تمرین می کردم !

مهدی طارمی

حرفه ای از 6 سالگی

مهدی فوتبال را بصورت جدی از سال 1377 وقتی 6 ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال 1381 وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد

سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال 1384 به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال 1387 وارد رده بزرگسالان این تیم شد

شادی پس از گل مهدی طارمی درمقابل النصر عربستان

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

مهدی طارمی

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

جایزه  مهدی طارمی برترین مهاجم لیگ ایران

طارمی 26 اردیبهشت 1394 برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.طارمی در جشن برترین های لیگ برتر چهاردهم (93–94) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

مهدی طارمی

مهدی طارمی آقای گل دو فصل لیگ برتر

لوسیانو ادینهو، سجاد شهبازاده و مهدی طارمی، 3 مهاجمی بودند که نامزد دریافت جایزه برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شدند و در نهایت مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شد. طارمی جایزه خود را از عابدینی دریافت کرد.

مهدی طارمی

اولین بازی ملی مهدی طارمی:

مهدی طارمی ملی پوش پرسپولیس

او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال 2015 انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

شادی پس از گل مهدی طارمی و سردار آزمون در بازی ایران و گوام

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند. او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

فروختن کلیه یک هوادار به خاطر مهدی طارمی + عکس

جانباز 8 سال دفاع مقدس به خاطر علاقه شدیدش به پرسپولیس و مهدی طارمی حاضر شده که کلیه خود را بفروشد.

 موسی سلامت یکی از جنبازان 8 سال دفاع مقدس یک پرسپولیسی دو آتشه است و برای دیدن بیشتر بازیهای تیم محبوبش به استادیوم می رود.ویبا انتشار عکسی از خودش و مهدی طارمی در اینستاگرام نوشت:من در ورزشگاه والیبال دیدمش.گفتم اگر به خاطر پول می خواهید بروید من حاضرم کلیه سالم دارم بفروشم.هدیه به شما بدهم.گفت:نه می مانم.

عشق هوادار پرسپولیس

پس از کش و قوس های فراوان با تلاش های علی اکبر طاهری توافقات کلی میان وکیل مهدی طارمی و باشگاه پر سپولیس صورت گرفته و این بازیکن قرار است فو تبا لش را در باشگاه پر سپولیس ادامه دهد.

مهدی طارمی

از شاهین تا پرسپولیس

از سال 1387 تا 1389 دو سال در تیم «شاهین بوشهر» بازی کرد سپس به تیم «ایرانجوان بوشهر» بازگشت و در لیگ دست اول بسیار درخشید

او سپس در یک بازی تیم ایرانجوان و پیکان که علی دایی سرمربی پرسپولیس از تلویزیون می دید مورد توجه شهریار قرار گرفت و سال 1393 به پرسپولیس پیوست

محبوبیت در پرسپولیس

مهدی طارمی در فروردین 1394 با تک گلی که از نقطه پنالتی مقابل النصر عربستات در لیگ قهرمانان آسیا زد به شدت محبوب پرسپولیسی ها شد

او در مدت سه فصل خود در پرسپولیس 112 بازی به میدان رفت و 55 گل بثمر رساند و بعنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیز لقب گرفت

در تیم ملی

طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد

او سال 93 – 94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد

از ترکیه تا هدایتی و قطر

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه «ریزه اسپورت» ترکیه رفت اما با حمایت عابر بانک حسین هدایتی و دریافت 1/5 میلیارد تومان به پرسپولیس بازگشت

در نهایت با مسئولان پرسپولیس هم سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید و به الغرافه (قطر) رفت . 

ناگفته های مهدی طارمی از شادی پس از گل به النصر

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص شادی پس از گل به النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا این گل را کاملا ورزشی و بدور از جنبه سیاسی دانست.

 طارمی در بازی با النصر  پس از گل به این تیم شادی معناداری را انجام داد و باعث شد سرمربی این تیم به باشگاه پرسپولیس انتقاد کند. البته خیلی ها سعی کردند شادی مهدی طارمی را سیاسی جلوه دهند اما او اعلام کرد که حرکت من اصلا جنبه سیاسی نداشته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره انتقاد سرمربی النصر از شادی گل مهدی طارمی در بازی روز چهارشنبه تصریح کرد:داسیلوا در حالی از شادی گل بازیکن ما انتقاد کرد که یادش رفته در بازی رفت بازیکن این تیم و تماشاگرانشان بعد از گل سوم النصر چه حرکتی کردند. همان حرکت باعث ناراحتی بازیکنان ما شد و قصد جبران آن را داشتند.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که میهمان برنامه 90 بود، صحبت هایی را به شرح زیر مطرح کرد.

وی گفت:علی دایی پس از دیدن فیلم های بازی ام مرا به پرسپولیس آورد و از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و من را در ترکیب تیم قرار داد.

مهدی طارمی

توضیح طارمی در مورد گل به النصر

طارمی درباره ضربه چیپی که در دیدار با النصر به ثمر رساند، گفت:قبلاً هم ضربه چیپ زده بودم. به نظرم ضربه چیپ را باید در حساس ترین بازی ها زد زیرا در این دیدارها دروازه بان هیچ وقت وسط دروازه نمی ایستد و من این کار را در دیدار با النصر کردم و خوشبختانه توپ هم وارد دروازه شد.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی پس از گل خود مقابل النصر عربستان هم گفت:حرکت من ورزشی بود و اصلاً جنبه سیاسی نداشت. متاسفانه برخی می خواهند شادی پس از گل من را سیاسی جلوه دهند اما حرکت من کاملاً ورزشی بود. ضمناً این شادی گل من اصلا با عرب های کشورمان نبود و در تقابل با عربستانی ها بود.

 

 

وی گفت:خواهر و برادرم استقلالی هستند اما من پرسپولیسی هستم.

طارمی درباره حضور در تیم های اروپایی هم گفت:صحبت هایی شده است اما فعلاً قطعی نیست. کشورهای عربی هم به من پیشنهاد داده اند اما به حضور در این تیم ها فکر نمی کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه آیا ظاهر و پوشش ساده اش را در این تیم حفط خواهد کرد، گفت:تلاش خواهم کرد تا وارد حاشیه نشوم و ظاهرم را بتوانم حفظ کنم.

طارمی درباره حضور برانکو در پرسپولیس هم گفت:ایشان مربی بزرگ و کارنامه داری است. رزومه دارد و مربی خوبی است. 

 

 

طارمی؛ ششمین گلزن برتر جهان در سال ۲۰۲۲شد

تسنیم : فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال به برترین گلزنان فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی تا پایان ماه آوریل (۱۰ اردیبهشت) پرداخت که طارمی در رده ششم ایستاده است.

مهدی طارمی در فصل 22-2021 فوتبال پرتغال درخشش چشمگیری داشته و با ثبت 24 گل زده و 16 پاس گل، نقش تعیین‌کننده‌ای در قهرمانی قریب‌الوقوع پورتو در لیگ برتر پرتغال و صعود این تیم به فینال جام حذفی ایفا کرده است.

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) که به بررسی آمارهای ثبت شده در فوتبال جهان می‌پردازد، به برترین گلزنان فوتبال جهان در سال 2022 میلادی تا پایان ماه آوریل (10 اردیبهشت) پرداخت که طارمی در رده ششم ایستاده است.

طارمی تاکنون 16 بار دروازه رقبا را در سال 2022 گشوده که 12 گل در لیگ برتر پرتغال، یک گل در جام حذفی برابر اسپورتینگ، یک گل در لیگ اروپا مقابل لاتزیو و دو گل با پیراهن تیم ملی ایران برابر عراق و امارات به ثمر رسانده است.

کریم بنزما و کیلیان امباپه با 22 گل در صدر این رده‌بندی ایستاده‌اند و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، مایکل اولونگا از الدحیل و جیمی مک‌لارن از ملبورن سیتی، در رتبه‌های بعدی برترین گلزنان فوتبال جهان در سال 2022 قرار گرفته‌اند. همچنین سادیو مانه در جایگاه یازدهم و ارلینگ هالند در رده سی‌وسوم این رده‌بندی دیده می‌شوند.

 

 

آیا مهدی طارمی بخشیده میشود؟

اگر CAS دلایل طارمی و باشگاه را بپذیرد شاید پرسپولیس صاحب این شانس شود که از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی فرار کند.

اخبار و منابع تایید نشده می گویند در جریان سفر اخیر اردوغان و هیات همراه به تهران برخی منابع دولتی ایران و ترکیه مذاکراتی در مورد پرونده پرسپولیس و طارمی داشته اند.

 

 

 

 

محرومیت مهدی طارمی بخشیده میشود؟

منابع تایید نشده اینگونه عنوان می کنند که طرف ترکیه ای قول های مساعدی مبنی بر حل و فصل پرونده پرسپولیس و طارمی داده اند.

بر اساس این گزارش؛ امکان نشر اخباری مبنی بر بسته شدن پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور از پرسپولیس و طارمی طی روزهای اینده وجود دارد.

باید منتظر ماند و دید ایا طی روزهای پیش رو اخبار حضور دوباره طارمی در بازی های رسمی باشگاهی و ملی و همچنین پایان محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات منتشر می شود یا خیر؟

البته شنیده می شود طبق توافق صورت گرفته بین دو طرف، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی باید جریمه تعیین شده از سوی فیفا را به طرف ترکیه ای پرداخت کنند.

هنوز هیچ منبع دولتی از سوی ایران یا ترکیه این خبر را تایید نکرده است.البته برخی منابع می گویند طارمی باید محرومیت 4 ماهه خود را سپری و بعد از ان به میادین برگردد. 

 

 

چرا طارمی مقابل یمن عدد 6 نشان داد؟

طارمی گفت:به یاد سعید عزت اللهی عدد 6 را نشان دادم چون قبل از بازی به او گفته بودم که اگر گل بزنم گلم را به تو تقدیم می کنم، درست است که با ما نیست اما در قلب همه ما حضور دارد.

مهدی طارمی پس از پیروزی 5 بر صفر ایران مقابل یمن گفت:بازی خوبی بود ما می خواستیم در این بازی به پیروزی برسیم و خدا را شکر در بازی اول موفق شدیم ما پله پله پیش خواهیم رفت.

 

 

دلیل 6 نشان دادن مهدی طارمی مشخص شد

وی تصریح کرد:به یاد سعید عزت اللهی عدد 6 را نشان دادم چون قبل از بازی به او گفته بودم که اگر گل بزنم گلم را به تو تقدیم می کنم، درست است که با ما نیست اما در قلب همه ما حضور دارد. همه تمرکز ما روی بازی با یمن بود و خوشبختانه برنده شدیم و الان فقط به بازی با ویتنام فکر می کنیم تا بتوانیم آنها را هم ببریم.

 

 

مهدی طارمی در پرتغال

 مهدی طارمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی دو ساله به تیم ریوآوه پرتغال ملحق شد.

طارمی پیشتر گفته بود که قصد دارد در فوتبال اروپا حضور پیدا کند و شایعات درباره وی رفتنش به تیم تیمی از فرانسه و یا پرتغال بود.

بالاخره امروز اتفاقی که مهدی طارمی سالها انتظارش را می کشید رخ داد و به فوتبال اروپا رفت.

مبلغ قرارداد طارمی یک میلیون و ٤٠٠ هزار یورو برای دو فصل است و در پایان فصل اول در صورت داشتن پیشنهاد از اسپانیا، آلمان یا انگلیس می تواند جدا شود. 

 

 

هنرپیشه معروف راز ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی را برملا کر؟

خبر ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش تند این دو چهره سرشناس مواجه شد. این ماجرا که با یک پست در توئیتر مهدی طارمی آغاز شد ، بعد از یک روز با واکنش شدید برادر سحر قریشی و مهدی طارمی تقریبا منتفی شده بود اما با انتشار پستی توسط یک بازیگر مشهور ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی دوباره سوژه رسانه ها شد.

 

 

چرا شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی دوباره قوت گرقت

احمد ایراندوست با انتشار تصویری از سحر قریشی در لباس عروسی که مربوط به یک فیلم است، پستی منتشر کرد و در آن ازدواج او را با شخصی به نام مهدی تبریک گفت که ذهن ها را به سمت مهاجم پرسپولیس می برد.

 

 

ماجرای تازه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

احمد ایران دوست بازیگر تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:"به به بالاخره خواهرمون رو تو لباس عروس میبینیم اونم با کی ......داداش تبریک پرچم رفت بالاتر مبارکه انشالله داش مهدی" 

 

 

AFC تولد طارمی را تبریک گفت

روز 27 تیر سالروز تولد(مهدی طارمی) مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران است، به همین مناسبت AFC به مهدی طارمی بازیکن تیم الغرافه قطر و بازیکن پیشین تیم پرسپولیس تبریک گفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود به زبان فارسی تولد 26 سالگی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران را تبریک گفت. AFC نوشت:مهدی طارمی زادروزت مبارک. مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران، تیم الغرافه قطر و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس امروز 26 ساله شد.

 

 

AFC تولد طارمی را تبریک گفت

روز 27 تیر سالروز تولد(مهدی طارمی) مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران است، به همین مناسبت AFC به مهدی طارمی بازیکن تیم الغرافه قطر و بازیکن پیشین تیم پرسپولیس تبریک گفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود به زبان فارسی تولد 26 سالگی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران را تبریک گفت. AFC نوشت:مهدی طارمی زادروزت مبارک. مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران، تیم الغرافه قطر و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس امروز 26 ساله شد. 

 

 

AFC تولد طارمی را تبریک گفت

روز 27 تیر سالروز تولد(مهدی طارمی) مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران است، به همین مناسبت AFC به مهدی طارمی بازیکن تیم الغرافه قطر و بازیکن پیشین تیم پرسپولیس تبریک گفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود به زبان فارسی تولد 26 سالگی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشور ایران را تبریک گفت. AFC نوشت:مهدی طارمی زادروزت مبارک. مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران، تیم الغرافه قطر و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس امروز 26 ساله شد.

 

 

ازدواج مهدی طارمی واقعیت یا شایعه ؟!

این روزها اخبار زیادی درباره ازدواج و همسر مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم پورتوی پرتغال به گوش می رسد که مورد تایید این ستاره برجسته فوتبال کشور و هیچ منبع رسمی قرار نگرفته است. با ادامه این بخش از نمناک همراه باشید تا با هم نگاهی داشته باشیم به جزئیات شایعات اخیر درباره همسر مهدی طارمی و خبر ازدواج او و البته پست اینستاگرامی مهدی در میان این همه شایعه پراکنی.

یکی از مسائلی که سالهاست درگیر آن هستیم، شایعات مربوط به زندگی شخصی و خصوصی چهره های مشهور است که متأسفانه هر چند وقت یکبار در فضای مجازی منتشر شده و برای شخص صاحب شایعه مشکلاتی را ایجاد می کند. با توجه به اینکه مسائل خصوصی زندگی افراد، مسئله ی ساده ای نیست و ورود به حریم محترم آن کار غیر اخلاقی است، هستند هنوز افرادی که با اهداف دریافت بازدید یا.... دست به این اقدام میزنند و آرامش برخی را فدای منافع شخصی خود میسازند.

در حال حاضر نمیدانیم که شایعات مربوط به ازدواج مهدی طارمی چقدر صحت دارد و از کجا نشات میگیرد و این اخبار را نه رد می کنیم و نه تایید، اما آنچه می‌دانیم این است که حتی اگر این خبر صحت هم داشته باشد، تا زمانی که خود شخص مهدی طارمی آن را منتشر یا تایید نکرده است، نباید توسط شخص یا اشخاص دیگری دست بدست شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه