پژمان جمشیدی

ازدواج پژمان جمشیدی لورفت | عکس پژمان جمشیدی و همسرش

ازدواج پژمان جمشیدی لورفت | عکس پژمان جمشیدی و همسرش
کدخبر : 41515

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ها فوتبال و بازیگر و چهره مشهور ایرانی مجرد است و عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده است که به شایعه ی ازدواج پژمان جمشیدی دامن میزند.

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. پژمان جمشیدی پس از ورود به عرصه هنر توانست جایگاه خوبی را در این زمینه پیدا کند. پژمان جمشیدی نقش های بسیاری در ژانر های محتلف بازی کرده است و نقش های درخشانی را رقم زده است. پژمان جمشیدی سابقه اجرا نیز دارد.

 

عکسی که در فضای مجازی منتشر شده و شایعه ازدواج پژمان جمشیدی را رغم زده به شرح زیر میباشد» 

 

هستی-مهدوی-فر-و-پژمان-جمشیدی

نقش آفرینی پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی 50 کیلو آلبالو

 

بیوگرافی مختصز از پژمان جمشیدی:

نام :پژمان

نام خانوادگی :جمشیدی

تاریخ تولد: 1356/6/20

پیشه سابق :فوتبالیست

زمینه فعالیت هنری :بازیگری 

بازیکن :پرسپولیس

وضعیت تاهل :مجرد

 

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه