امیر جعفری

امیر جعفری خودکشی کرد؟ | فیلم لحظه خودکشی امیر جعفری لورفت

امیر جعفری خودکشی کرد؟ | فیلم لحظه خودکشی امیر جعفری لورفت
کدخبر : 41516

فیلمی که از لحظه خودکشی امیر جعفری پخش شده است مربوط به نقش آفرینی در یک سکانس از فیلم است.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد. امیر جعفری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. امیر جعفری که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری و ریما رامین فر صاحب یک فرزند هستند.

 

فیلمی که از لحظه خودکشی امیر جعفری منتشر شده است به شرح زیر میباشد:

 

 

بیوگرافی مختصر از امیر جعفری

نام :امیر

نام خانوادگی :جعفری

تاریخ تولد :1353/6/10

محل تولد :تهران

همسر :ریما رامین فر

فرزند :یک پسر به نام آیین

سالهای فعالیت :از 1372 تاکنون

 

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه