پژمان بازغی

عکس لو رفته پژمان بازغی، این دختر کیست؟ | عکسی که باور کردن آن سخت است

عکس لو رفته پژمان بازغی، این دختر کیست؟ | عکسی که باور کردن  آن سخت است
کدخبر : 41517

در ادامه مطلب توجه شما را به عکس پژمان بازغی در کنار دخترش جلب مینماییم.

پژمان بازغی از بازیگران مشهور سینما و تلوزیون است. پژمان بازغی در دهه هشتاد برای بازی در فیلم سینمایی «دوئل» موفق به گرفتن سیمرغ شد. پژمان بازغی در فیلم‌های طنز یا کمدی نیز بازی می‌کند. فیلم «بارکد» یکی از فیلم‌های کمدی موفق در کارنامه پژمان بازغی می‌باشد. پژمان بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. پژمان بازغی در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

 

عکس جدیدی پژمان بازغی در کنر دخترش:

 

پژمان بازغی

 

عکس های دیده نشده از پژمان بازغی:

 

پژمان بازغی

 

 

پژمان بازغی

 

پژمان بازغی

 

بیوگرافی مختصر از پژمان بازغی:

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه