شعله قهرمانی

شعله قهرمانی مجری سیمای خانواده تغییر چهره داد؟ | عکس جنجالی شعله قهرمانی

شعله قهرمانی مجری سیمای خانواده تغییر چهره داد؟ | عکس جنجالی شعله قهرمانی
کدخبر : 41812

شعله قهرمانی، مجری سابق برنامه سیمای خانواده و بسیاری از برنامه های صدا و سیما با انتشار تصویری از خود، برخی را به اشتباه انداخت.

شعله قهرمانی مجری پر سابقه برنامه های تلویزیونی متولد 1343 در شهر گچساران کهگیلویه و بویراحمد است. شعله قهرمانی بعد از تست دادن وارد عرصه اجرا شد. شعله قهرمانی در سال 1368 ابتدا کار خود را از رادیو یاسوج آغاز نمود و پس از مهاجرت به تهران فعالیت خود را در رادیو ادامه داد. شعله قهرمانی در اواخر سال 1373 با برنامه تصویر زندگی وارد تلویزیون شد. شعله قهرمانی در آبان سال 1379 اجرای برنامه سیمای خانواده را بر عهده گرفت.

 

عکسی که باعث شایعه جراحی زیبایی شعله قهرمانی شد

شعله قهرمانی مجری با سابقه برنامه های تلویزیونی که مخاطبان او را با اجراهایش در برنامه سیمای خانواده و تصویر زندگی به یاد می آورند، در اینستاگرام خود تصویری را در کنار سفره هفت سین منتشر نمود، قابی که بسیار خبر ساز شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت تا جایی که بسیاری از سایت ها عکس خانم مجری را با تیتر درشت جراحی زیبایی منتشر نمودند. در این بخش از نمناک عکس خبرساز جراحی زیبایی شعله قهرمانی را منتشر ساخته ایم.

 

شعله قهرمانی

 

شعله قهرمانی که سابقه بازی در سریال آشپزباشی را نیز داراست، با منتشر نمودن عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش خبر ساز شد و بسیاری از رسانه ها این تصویر او را با عکس های قبلیش مقایسه کرده و ادعا نمودند که خانم مجری برای تغییر ظاهر خود اقدام به جراحی های متعدد زیبایی نموده است درحالی که این خبر شایعه ای بیش نبوده و یک سلفی عادی است که با برنامه های اسنپ چت گوشی گرفته شده و صورت خانم مجری را صاف و جوان تر نشان داده و این تصور را برای برخی از مخاطبان به وجودآورده است.

 

شعله قهرمانی

شعله قهرمانی مجری برنامه عصر خانواده

 

مختصر بیوگرافی شعله قهرمانی، مجری سیمای خانواده

شعله قهرمانی مجری پر سابقه برنامه های تلویزیونی متولد 1343 در شهر گچساران کهگیلویه و بویراحمد است که بعد از تست دادن وارد عرصه اجرا شد. او در سال 1368 ابتدا کار خود را از رادیو یاسوج آغاز نمود و پس از مهاجرت به تهران فعالیت خود را در رادیو ادامه داد و در اواخر سال 1373 با برنامه تصویر زندگی وارد تلویزیون شد و در آبان سال 1379 اجرای برنامه سیمای خانواده را بر عهده گرفت.

خانم مجری سال 82 برای مدتی برنامه خانه مهر در شبکه جام جم را اجرا کرد. او به جز اجرا تجربه بازی در سریال آشپزباشی سال 1389 را دارد. شعله قهرمانی بعد از چندین سال اجرا در رادیو و تلویزیون در سال 1397 بازنشسته شد اما پس از مدتی دوباره به تلویزیون بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه