لعیا زنگنه | ازدواج لعیا زنگنه | عشق لعیا زنگنه

لعیا زنگنه با سانسوری ترین لباس خود | لباس کتایون ریاحی سانسور شد

لعیا زنگنه با سانسوری ترین لباس خود | لباس کتایون ریاحی سانسور شد
کدخبر : 41834

عکس دیده نشده از لعیا زنگنه مربوط به چندین سال قبل در اینستاگرام با سانسور منتشر شد .

لعیا زنگنه  بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . لعیا زنگنه سابقه بازی در سریال در پناه تو را نیز دارد او در این سریال همبازی حسن جوهرچی نیز بوده است . در ادامه عکس دیده نشده که در فضای مجازی به سانسوری ترین عکس لعیا زنگنه معروف شده است را تماشا می کنید . 

لعیا زنگنه

بیوگرافی و زندگینامه لعیا زنگنه با تصاویر جدید وی

 نام:لعیا

نام خانوادگی:زنگنه

تاریخ تولد:14/5/1344

محل تولد :تهران

تحصیلات:کارشناسی تئاتر

لعیا زنگنه

 عنقا در کنار لعیا زنگنه پشت صحنه سریال پدر

لعیا زنگنه متولد 14 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 

بیوگرافی و تصاویر لعیا زنگنه

او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است. او یک دوره کلاس نقاشی را نیز گذرانده است.

 

لعیا زنگنه

 

عکس های لعیا زنگنه

جدیدترین نقش زنگنه در سریال پدر است که در ماه رمضان ۹۷ روی آنتن شبکه دو با خواهد رفت.

علاوه بر تلویزیون در سینما نیز فعال بوده و در فیلم های زندگی خصوصی و عاشق ها ایستاده میمیرند و خود زنی ، خیابان های آرام ، رییس ؛ تب …..حضور داشته است.

وی در سریال ماه رمضان 97 همبازی با مهدی سلطانی و بیژن امکانیان می باشد.

 

لعیا زنگنه

 

پاسخ لعیا زنگنه به ستاره نشدن

بازیگر زن درباره اینکه چرا با توجه به معروف بودن ، به ستاره سینما تبدیل نشد گفت : ستاره یعنی چی؟ آدم چطوری ستاره می شود؟ این که پرکار باشد؟ من می توانم به جرات بگویم که هنوز روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده البته نه با پرکاری یا این که روی جلد مجله ها باشم. من این کار را نمی کنم. من نمی خواهم مانکن باشم یا شوء بدهم. اینها انتخاب من نیست. من آن کار را نمی کنم. اگر می خواهند بگویند ستاره نشدم بگویند. من نمی خواستم این جور ستاره باشم و حریم خصوصیم را از دست بدهم.

 

خانم زنگنه در کنار همسرش

از سال 1370 فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.و در سال 1375 با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. نخستین کار حرفه ای اش در تئاتر، بازی در نمایش یادگار سال های شن علی رفیعی، 1371بود.

 

لعیا زنگنه

 

بازی لعیا زنگنه در سریال در پناه تو

بازی زیبای او در مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته ی حمید لبخنده، سال 1373هنوز در یادها مانده است.همچنین بازی کوتاه او در فیلم مزاحم کاری از سیروس الوندشاید بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز باشد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه