سریال پایتخت | بهرام رادان

پنت هاووس لاکچری بازیگر سریال پایتخت در تهران | همسر بهرام رادان در تراس با ویوی کل تهران

پنت هاووس لاکچری بازیگر سریال پایتخت در تهران | همسر بهرام رادان در تراس با ویوی کل تهران
کدخبر : 41904

عکس دیده نشده و عجیب سمیرا حسن پور در اینستاگرام کولاک کرد .

سمیرا حسن پور بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . سمیرا حسن پور در سریال جیران نیز حضور داشته است . سمیرا حسن پور در تراس خانه لاکچری خود عکسی منتشر کرد که حرف و حدیث های فراوانی داشت . سمیرا حسن پور در سریال پایتخت در فصل دوم نیز در نقش گلرخ ایفای نقش کرده است و شهرت قابل توجهی دست یافت . در ادامه عکس دیده نشده از بازیگری که در سریال جیران نقش همسر ناصرالدین شاه را بازی می کند مشاهده می کنید . 

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن‌ پور

نام:سمیرا

نام خانوادگی:حسن پور

تاریخ تولد:16 آذر 1363

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت:بازیگر

سال های فعالیت:1388 تا اکنون

همسر:سامان سالور

سمیرا حسن پور

زندگی شخصی سمیرا حسن‌پور

سمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 16 آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. او در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و 2 برادر دارد.

 

تحصیلات سمیرا حسن‌پور

این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است.

ازدواج و همسر سمیرا حسن‌پور

سمیرا حسن‌پور در سال 1395 با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج فرزندی ندارند.

سمیرا حسن پور

نحوه آشنایی سمیرا حسن‌پور با همسرش سامان سالور

این بانوی هنرمند با حضور در برنامه دورهمی درباره آشنایی و ازدواج خود با سامان سالور به مهران مدیری گفت:

من قبل از ازدواج با آقای سالور، فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ساخته ایشون رو دیده بودم و همیشه دوست داشتم در چنین فضایی کار کنم. بعد از بازی در سریال پایتخت 1، از دفتر ایشون به من زنگ زدن و من تا اسم آقای سالور رو شنیدم بدون هیچ تاملی پذیرفتم و همین باعث همکاری ما در یک تله فیلم شد.

در فیلم بعدی آقای سالور به نام تمشک، یکی از گزینه های انتخابی من بودم و قسمت شد که در این فیلم بازی کنم، همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و ازدواج ما با یکدیگر شد.

سمیرا حسن پور

مختصری درباره سامان سالور همسر سمیرا حسن‌پور

سامان سالور کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه کننده کشورمان 23 مرداد 1355 در شهر بروجرد متولد شد. فیلم هایی همچون سه کام حبس، تمشک، سیزده 59، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین و آمین خواهیم گفت از جمله آثار سامان سالور در مقام کارگردانی سینما می باشد.

سمیرا حسن پور

جلوی دوربین

سال 1388 در 25 سالگی با سریال «چاردیواری» کنار سعید آقاخانی و امیر جعفری وارد قابل تلویزیون شد سپس همین سال در سریال «دلنوازان» بازی کرد

با این حال اولین بار با نقش گلرخ سریال «پایتخت 1» در نوروز 1390 شناخته تر شد

 

ورود به سینما

در سال 1392 وقتی 29 ساله بود اولین تجربه سینمایی او با فیلم «تمشک» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سامان سالور شروع شد

 

ازدواج 

سمیرا حسن ور بعد از بازی در فیلم «تمشک» با سامان سالور (کارگردان) وارد رابطه شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند

سامان سالور متولد مرداد 1355 در بروجرد، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که نخستین فیلم او «ساکنین سرزمین سکوت» سال 1382 بود

 

ورزش و مدال قهرمانی

از همان دوران کودکی به ورزش علاقمند بودم، استعدادم در این حوزه باعث شد همیشه ورزش کنم و در حال حاضر پینگ پنگ، والیبال، ایروبیک و شنا می پردازم

در مقطعی به شکل حرفه ای به رشته دو می پرداختم و مدال هم گرفتم و الان هم عضو تیم والیبال زنان هنرمند هستم

 

علاقه سمیرا حسن‌پور به ورزش و پیانو

سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در کنار آن، به تمرین موسیقی و پیانو نیز می پردازد.

 

ورود سمیرا حسن‌پور به دنیای هنر

سمیرا حسن‌پور از دوران دبیرستان به هنر علاقه مند شده و پس از ورود به دانشگاه، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، او با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، حضور در صحنه تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه داد.

این بانوی هنرمند با سریال چاردیواری در سال 1388 وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت 1 در سال 1390 چهره اش به شهرت رسید.

 

سمیرا حسن‌پور در نمایی از سریال پایتخت 1

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی، تجربه ماندگار و متفاوتی برای سمیرا حسن‌پور در سال 1396 بود. او با فیلم تمشک به کارگردانی سامان سالور، اولین تجربه سینمایی خود را در کارنامه هنری اش رقم زد و در همان سال کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شد.

 

 

گریم سمیرا حسن‌پور در سریال دلدادگان

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی، یکی از جدیدترین فعالیت های سمیرا حسن‌پور در نمایش خانگی است که با نقش گلین خاتون، همسر اول و عقدی ناصرالدین شاه، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه