الناز حبیبی

الناز حبیبی عزادار شد ! | افسردگی الناز حبیبی بعد از فوت مادرش

الناز حبیبی عزادار شد ! | افسردگی الناز حبیبی بعد از فوت مادرش
کدخبر : 41938

دل نوشته تلخ الناز حبیبی با عکسی بر سر مزار مادرش را در این قسمت مشاهده میفرمائید.

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران، بازیگر است. الناز حبیبی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد. الناز حبیبی فعالیت خود را از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز حبیبی زمانی که 17 ساله بود مادرش را از دست داد.

 

الناز حبیبی در باره فوت مادرش گفته است: مادرم دوست داشت بعد از اتمام دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت او آنقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درس خواندم نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. بعد از این دوره غم و افسردگی به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم. من مادرم را به خاطر سرطان از دست دادم، حضورم در تئاتر سلول های حروم ادای دینی به مادرم بود.

 

دل نوشته تلخ الناز حبیبی برای مادرش

الناز حبیبی در یکی از پست های اینستاگرامش درباره مرگ مادرش نوشته است: همیشه وقتى نماز میخوند پیشش میشستم / وقتى سجده میرفت تندو تند سرشو میبوسیدم... به خدا هم حسودى میکردم که داره باهاش حرف میزنه.... / خدایا تو که میدونستى چقدر بهش وابستم چرا بردیش؟؟؟ من که هنوز به نبودنت عادت نکردم.... / همیشه دوم عید تلخ ترین روز زندگیمه... / چون نبودنت و نداشتنتو بیشتر به رخم میکشه... / انگارى دردام قده یه کوهن / این روز یادم میندازه چقدر دنیا بى رحمه... / چقدر اداماش بى وفان / دلم برات تنگه ... / هنوزم هر کسى میگه مامان قلبم تند میزنه ،بغضم میگره... / این دنیا بدون تو سخته، بد میگذره ، بد

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

بیوگرافی مختصر از الناز حبیبی

نام :الناز

نام خانوادگی :حبیبی

تاریخ تولد :1367/5/21

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی

زمینه فعالیت:1386 تاکنون

 

الناز حبیبی

 

زندگی شخصی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

این بانوی هنرمند خود را فردی مهربان، معاشرتی، خانواده دوست و سرشار از عشق می‌داند و بزرگترین ترسش در زندگی این است که مردم یا خانواده او را دوست نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه