الناز حبیبی | ارسلان قاسمی

ازدواج الناز حبیبی علنی شد! | داماد چشم رنگی خوش شانس در کنار الناز حبیبی کیست؟

ازدواج الناز حبیبی علنی شد! | داماد چشم رنگی خوش شانس در کنار الناز حبیبی کیست؟
کدخبر : 41956

عکسی از الناز حبیبی در کنار ارسلان قاسمی با لباس عروس منتشر شده است که شایعه ازدواج این دو هنرمند خوب کشورمان را رقم زد اما این عکس منتشر شده مربوط به پشت صحنه کار مشترک الناز حبیبی و ارسلان قاسمی میباشد.

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. الناز حبیبی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین است. الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد.الناز حبیبی از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. الناز حبیبی تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

 

عکس الناز حبیبی و ارسلان قاسمی شایعه ازدواج آن ها را رقم زد اما این عکس مربوط به پشت صحنه فیلم جدیدشان است. این عکس به شرح زیر میباشد:

 

الناز حبیبی

 

 

بیوگرافی کوتاه از  الناز حبیبی

نام :الناز

نام خانوادگی :حبیبی

تاریخ تولد :1367/5/21

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی

زمینه فعالیت:1386 تاکنون

 

الناز حبیبی

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

این بانوی هنرمند خود را فردی مهربان، معاشرتی، خانواده دوست و سرشار از عشق می‌داند و بزرگترین ترسش در زندگی این است که مردم یا خانواده او را دوست نداشته باشند.

 

الناز حبیبی

الناز حبیبی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه