نیوشا ضیغمی | ازدواج نیوشا ضیغمی | عشق نیوشا ضیغمی

صورت نیوشا ضیغمی بخیه لازم شد | زخم خونی نیوشا ضیغمی روی صورتش غوغا کرد

صورت نیوشا ضیغمی بخیه لازم شد | زخم خونی نیوشا ضیغمی روی صورتش غوغا کرد
کدخبر : 42026

نیوشا ضیغمی با گریم خود دلهره به دل طرفدارنش انداخت

نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه با انتشار عکسی از گریم جدیدش حسابی خبرساز شد این عکس از نیوشا ضیغمی بازیگر متولد ۱۳۵۹ برای گریم یکی از فیلم های جدید خانم بازیگر است . نیوشا ضیغمی همسر آرش پولاد خان می باشد او یک کلینیک زیبایی نیز دارد . در ادامه عکس ترسناک و گریم وحشتناک نیوشا ضیغمی را تماشا می کنید .

نیوشا ضیغمی

 

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم. در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد. پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 

نیوشا ضیغمی

 

روشا ضیغمی متولد 29 دی ماه 1369 از بازیگران سینما می‌باشد. روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری؛ بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.

 

نیوشا ضیغمی

 

مهریه نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن‌ها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند.

 

نیوشا ضیغمی

 

مادر شدن نیوشا ضیغمی

پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم. به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم. هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه‌دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می‌شوم. شنیدن این شایعات بی‌اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه