رعنا آزادی ور | جواد عزتی

فیلم لو رفته از رعنا آزادی ور و همسرش جنجالی شد | کتک کاری رعنا آزادی ور و همسرش همه را متعجب کرد!

فیلم لو رفته از رعنا آزادی ور و همسرش جنجالی شد | کتک کاری رعنا آزادی ور و همسرش همه را متعجب کرد!
کدخبر : 42085

در ادامه مطلب میپردازیم به ساکانسی از یک فیلم با دخشش رعنا آزادی ور و جواد عزتی که در این سکانس رعنا آزادی ور با جواد عتی درگیر میشود.

رعنا آزادی‌ ور بازیگر ایرانی است. رعنا آزادی ور فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرده‌است. فیلم‌های برجسته‌ رعنا آزادی ور عبارتند از درباره الی، محمد رسول‌الله، چهارراه استانبول، هفته‌ای یک‌بار آدم باش و مرد بازنده. رعنا آزادی‌ ور با مجموعه‌های زخم کاری و جیران وارد شبکه نمایش خانگی شد. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است.

 

فیلمی از درگیری رعنا آزادی ور با همسرش منتشر شده است که مربوط به یک سکانس از سریال زخم کاری میباشد. این فیلم به شرح زیر میباشد:

 

بیوگرافی کوتا از رعنا آزادی ور

زندگی شخصی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور 17 فروردین 1362 در تهران متولد شد.

این بانوی هنرمند مانند بسیاری از بازیگران تمایلی به صحبت راجع به خانواده خود نداشته و اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی او در دسترس نمی باشد.

 

رعنا آزادی ور

 

رعنا آزادی ور در 19 سالگی با شرکت در آموزشگاه بازیگری، دوره های بازیگری را به همراه چهره هایی چون صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی زیر نظر اساتیدی همچون ناصر تقوایی، پیام دهکردی، پانته آ پناهی ها و شادمهر راستین گذراند.

او با اولین نقش خود در فیلم مارمولک به اهالی هنر معرفی شد و با بازی در فیلم پارک وی، موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

خانم آزادی ور از بازیگران گزیده کار در سالهای ابتدایی ورود خود به هنر بود چرا که با انتخاب های مناسب خود و حضور در آثار کارگردانان مطرح توانست تجربه هایی بسیاری در کارنامه هنری خود کسب کند.

 

رعنا آزادی ور

 

ازدواج رعنا آزادی ور

در سالهای اخیر بارها شایعاتی مبنی بر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود که هر بار تکذیب و به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه در 29 آبان 1399، عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، با انتشار عکسی دو نفره از این زوج هنری، خبر ازدواج آنها را به طور رسمی اعلام کرد.

افتخارات خانم رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور از جمله ازیگرانی است که آهسته اما پیوسته مسیر موفقیت خود را طی می کند. او در اولین حضور خود در شبکه نمایش خانگی و بازی در سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان، توانست برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام از بیست و یکمین جشن حافظ در سال 1400 شود.

 

جواد عزتی

 

بیوگرافی کوتاه از جواد عزتی

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

 

نگاهی کوتاه به علاقمندی زندگی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

 

جواد عزتی

 

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه