نیروهای یگان ویژه | نیروهای زن یگان ویژه

فیلم لورفته از تمرین زنان یگان ویژه غوغا کرد | فیلم عیجب و غریب و باور نکردنی از تمرین نیروهای یگان ویژه

فیلم لورفته از تمرین زنان یگان ویژه غوغا کرد | فیلم عیجب و غریب و باور نکردنی از تمرین نیروهای یگان ویژه
کدخبر : 42092

اولین تصاویر از تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا

در فضای مجازی ویدئویی منتشر شده است که بیان میشود این ویدئو تمران زنان یگان ویژه فراجا می باشد. در ادامه مطلب میپردازیم به این ویدئو منتشر شده از تمرین بانوان.

 

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته شده مربوط به تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا است.این ویدئو به شرح زیر میباشد:

 

ناجا یعنی "نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" با توجه به اینکه پلیس از نیرو بودن تبدیل به فرماندهی کل شده، کلمه «فراجا» یعنی "فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" جایگزین کلمه «ناجا» شده است.

 فَراجا شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس را در ایران برعهده دارد. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ با هدف تغییر ساختار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد. 

 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (اختصاری ناجا) در سال ۱۳۷۰ از ادغام شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شده بود.  فراجا هم‌اکنون مسئولیت حفظ امنیت درون ایران را برعهده دارد و کارکرد آن توسط وزارت کشور نظارت می‌شود.  شمار کارکنان فعال در فرماندهی انتظامی (افسران و درجه‌داران) بالغ بر ۶۰ هزار تن برآورد شده‌است. هم‌اکنون فرماندهی فراجا با سرتیپ پاسدار حسین اشتری است.

/منبع خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه