پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر از همسر کم سن و سالش رونمایی کرد | عشق پارسا پیروزفر نمایان شد

پارسا پیروزفر از همسر کم سن و سالش رونمایی کرد | عشق پارسا پیروزفر نمایان شد
کدخبر : 42161

عکس دیده نشده از پارسا پیروزفر در یک رستوران خبرساز شد .

پارسا پیروزفر بازیگر باتجربه و خوش سیمای سینما و تلوزیون است پارسا پیروزفر در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است و کار خود را در تئاتر و سپس در تلوزیون درخشید و به سینما معرفی شد بازی های خاطره انگیز و زیبای پارسا پیروزفر او را در سینما ماندگار کرد . پارسا پیروزفر در شبکه نمایش خانگی نیز حضور پیدا کرد و با سریال یاغی بسیار باتجربه و درخشان ظاهر شد . در ادامه عکس دیده نشده از پارسا پیروزفر که شایعه ازدواج او را مطرح کرده است را تماشا می کنید . پیروزفر خبری از ازدواجش رسمی نکرده است و مشخص نیست او مجرد است یا متاهل .

 

پارسا پیروزفر

 

پارسا پیروزفر در معرکه خیابانی قمه به دست گرفت!

همزمان با حضور پارسا پیروزفر در سینماها با فیلم «تی تی» آیدا پناهنده و نقشی که در سریال «یاغی» به عهده دارد برش هایی از او بازی او در فیلم «مرسدس» مسعود کیمیایی پربازدیده شده است.

همشهری آنلاین: همزمان با حضور پارسا پیروزفر در سینماها با فیلم «تی تی» آیدا پناهنده و نقشی که در سریال «یاغی» به عهده دارد برش هایی از او بازی او در فیلم «مرسدس» مسعود کیمیایی پربازدیده شده است.

همزمان با نقش آفرینی پارسا پیروزفر در قالب بهمن خان؛ خلاف کار کهنه کار سریال «یاغی» همچنین فیلم «تی تی» آیدا پناهنده که اکران موفقی را پشت سر گذاشته است، برش هایی از بازی او در فیلم «مرسدس» نوزدهمین فیلم مسعود کیمیایی بازنشر و مورد توجه قرار گرفته است.

«مرسدس» دومین همکاری این بازیگر با مسعود کیمیایی بعد از فیلم تحسین شده «ضیافت» است. این فیلم که سال ۱۳۷۶ به اکران رسید درباره پسری به نام اسفندیار است که با اتومبیل گران‌قیمتی که به دست آورده تصمیم به خوش گذرانی در شهر می گیرد اما به دلیل اتفاق‌های ناخوشایندی که برای او و دوستانش رخ می‌دهد اسفندیار صبح روز بعد مرسدس را به آتش می‌کشد.

در این سکانس یحیی(پارسا پیروزفر) جوانی عاشق بازیگری است که در حال معرکه گیری و اجرای تئاتر خیابانی برای مردم، دوستانش را می بیند. او به جای بیرون آوردن مار از کیسه، قمه ای را از کیسه در می آورد و دیالوگ هایی را می گوید که شنیدنی است.

 

پارسا پیروزفر

 

خانواده و اصالت

پارسا پیروز فر (Parsa Pirouzfar) از پدری نظامی (سرهنگ گارد) و مادری فرهنگی (دبیر دبیرستان) به دنیا آمده و بچه سلطنت آباد (پاسداران) است

 

پارسا پیروزفر

 

شروع با داستان نویسی

سال 1363 وقتی 12 ساله و دانش آموز مقطع پنجم ابتدایی بود شروع به خلق داستان های مصور کرد که حاکی از علاقه زیادی وی به گرافیک و نقاشی بود

به همین دلیل سال 1369 دیپلم ریاضی فیزیک گرفت و یکسال بعد در رشته نقاشی وارد دانشگاه شد

 

پارسا پیروزفر

 

زندگی شخصی پارسا پیروزفر

پارسا پیروز فر در تاریخ 22 شهریور سال 1351 در تهران متولد شد.

 

پارسا پیروزفر

 

کودکی پارسا پیروزفر

علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گو و تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. او در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد.

پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است.

 

پارسا پیروزفر

 

ازدواج پارسا پیروزفر 

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی باشد.

 

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است. او همزمان با پرداختن به بازیگری سینما و بازیگری و کارگردانی تئاتر، در مقاطع زمانی متفاوتی به نقاشی، ترجمه آثار نمایشی، طراحی صحنه و لباس برخی از کارهای خود می پردازد.

علاوه براین پس از اتمام دبیرستان و تا کنون در زمینه های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی و دوبله نیز فعالیت کرده است.

 

پارسا پیروزفر

 

از تئاتر تا جلوی دوربی

اولین تجربه بازیگری را در تئاتر دانشگاه بدست آورد تا اینکه سال 1371 وقتی 20 ساله بود نقش کوتاهی را در فیلم «مجسمه» ابراهیم وحید زاده تجربه کرد

بصورت حرفه ای سال 1373 در فیلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه