فاطمه گودرزی

ببینید | لباس عروس محلی فاطمه گودرزی غوغا کرد

ببینید | لباس عروس محلی فاطمه گودرزی غوغا کرد
کدخبر : 42195

عکس دیده نشده از فاطمه گودرزی خبرساز شد .

فاطمه گودرزی بازیگر باتجربه و پرکار سینما و تلوزیون است . فاطمه گودرزی دو فرزند یک دختر و یک پسر دارد . فاطمه گودرزی در سریال های تاریخی نیز حضور داشته است . در ادامه عکس دیده نشده از لباس محلی فاطمه گودرزی را تماشا می کنید . 

 

فاطمه گودرزی

 

زندگی شخصی فاطمه گودرزی بازیگر ایرانی

فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است وی یک دختر بنام آوا و پسری بنام پویان دارد. او از سال ۱۳۶۱ دوره های بازیگری تئاتر را در اداره بازیگری ! گذراند.

 

1463031_240

 

راه رسم شوهرداری به شیوه فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی :هرکسی شیوه خاص خودش را در زندگی مشترک دارد و بی تردید با تکیه بر این شیوه، می تواند حس آرامش و امنیت را به خودش، همسرش و البته فرزندان شان منتقل کند. همسرم عبدالرضا گنجی به نوعی همکارم است ایشان در عرصه کارگردانی فعالیت می کنند و همین موضوع باعث می شود حرف های مشترک زیادی برای گفتن داشته باشیم و شغل یکدیگر را درک کنیم.

منتهی شیوه ای که من و همسرم، در زندگی در پیش گرفتیم و تا به امروز، به دوام زندگی ما هم کمک زیادی کرده، این است که به یکدیگر اجازه نفس کشیدن بدون یکدیگر را می دهیم بله درست خواندید نفش کشیدن.

 

فاطمه+گودرزی (1)

 

با فرزندانم رفیق هستیم

فاطمه گودرزی : ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با فرزندانم دارم اما اینکه تا چه حد در این مسیر موفق بوده‌ام را باید پویان و آوا بگویند. حس شخصی‌ام این است که دوست دارم با بچه‌هایم رفاقت داشته باشم و آنها هر چه را می‌توانند با من در میان بگذارند. ضمن اینکه به حریم شخصی یکدیگر هم احترام می‌گذاریم. وی با دخترش آوا و پسرش پویان رابطه‌ای صمیمی و متفاوت دارد.

 

فاطمه+گودرزی (2)

 

فاطمه گودرزی در کنار فرزندانش

فاطمه گودرزی تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

گودرزی

 

فاطمه گودرزیفاطمه گودرزی

یکی از پررنگ ترین فیلم هایی که فاطمه گودرزی در تمام این سال ها بازی کرده، فیلم می خواهم زنده بمانم به کارگردانی زنده یاد ایرج قادری است؛ فیلمی که در همان سال ها تبدیل به یکی از پرفروش های سال شد و از سوی سینماگران هم مورد استقبال قرار گرفت

 

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری و حرفه ای فاطمه گودرزی بازیگر ایرانی

نخستین بازی فاطمه گودرزی در تلویزیون در سال ۱۳۶۷ در سریال گالش‌های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد. او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

 

فاطمه گودرزی در فیلم می‌خواهم زنده بمانم

می‌خواهم زنده بمانم فیلمی است ساخته سال ۱۳۷۳ به کارگردانی ایرج قادری. می‌خواهم زنده بمانم اولین فیلم ایرج قادری پس از ده سال ممنوعیت فعالیت در سینمای ایران است.

اصلان (فرامرز قریبیان) و ماه‌منیر (مهناز انصاریان) به خاطر ناسازگاری با یکدیگر از هم جدا می‌شوند. باربد (سام محمدپور) پسری ۱۱ ساله است که نمی‌تواند تنهایی خود و مسائل خانوادگی‌اش را حل کند بی‌توجهی پدر و مادرش مزید بر علت شده است او تنها در دفترچه خود خاطرات و مسائل روزمره‌اش را می‌نویسد. اصلان پس از مدتی با فرنگیس (فاطمه گودرزی) ازدواج می‌کند. باربد و فرنگیس مثل یک دوست باهم بازی می‌کنند و لذت می‌برند اما …

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه